Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ga zometeen weeeeeeeeeeeeeeer schilderen. Moet nog een klein stukje van de deurpost doen.

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    In principe spaar ik ze ook niet echt hoor Rox.
    Jammer dat je nu 4 dezelfde hebt ontvangen.
    Niet goed gehusselt.

Rox weten jullie na gister wel al wat jullie kunnen lenen voor een hypotheek?
    Of krijgen jullie dat morgen?

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hij wilde een schattig geven maar we moesten ons niet vastpinnen op dat bedrag. Toen zeiden wij dat we dan gewoon zouden wachten op de uiteindelijke berekening. Dan kan het ook geen teleurstelling worden!

Spaart je zus ze niet voor Esmee?

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Geen idee, kan het wel vragen en anders mijn nichtje die heeft alles van nijntje voor haar zoontje.
    Weggooien zal ik het niet zo snel hoor!
    Tis dat ik van de week toevallig bij bruna wat kocht, kom er niet zo vaak hahaha.

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    kom ik thuis van een hele dag werken op die trein is het vriendje chaggie.... was om 12 uur al klaar en het vriendje moet pas om 16uur beginnen, ikke eten voor hem gekookt hij is niet te genieten van mij mag ie lekker naar zijn werk en vrolijk thuis komen vanaaf! :)

6. ProudMum

hihi iggy, dat roep ik ook altijd. ga maar weg en kom maar terug als je vrolijk bent.

Mieke, ik hoor het wel als je ze kwijt kunt!

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    pfffffffff heb gezegd moet je niet ff douchen ofzo? hahaha

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @iggy: een koude douche ;)

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    nou stop ik met schilderen hoor

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    moet nl. ook nog strijken :(

11. ProudMum

ik ga weer ffwandelen!

12. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hoi hoi,

ben ik weer. ik wel alles bijgelzen maar ikw eet niet meer precies wat ik allemaal wilde zeggen hahaha.

Mieke: ik duim gewoon dat jullie goed geklust (ik schrijf het goed ;) ) hebben hoor. duim duim duim. o weet jij toevallig wat een startende dtp-er voor 32 uur verdiend?

Dinnetje: koud water over hem heen gooien hahaha.

solicitatie gesprek ging wel goed maar het wordt helemaal niets hoor. hij begon te vragen wat ik nu verdiende terwijl ik aan gaf dat dit totaal niet te vergelijkenw as. uiteindelijk dus toch gezegd en hij schok. ik heb hem geprobeerd duidelijk te maken dat ik zelf de keuze heb gemaakt om over te stappen dus dat ik niet verwacht dat ik hetzelfde ga verdienen. maar goed dat wordt dus niets want hij zei echt zo van: je loopt wel in een net pak en een mooie auto :rolleyes: daaaaaaag

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat bedoelde hij nou met dat laatste? dat jij letterlijk in een net pak loopt en een mooie auto rijdt....

Geen idee wat een DTP-er verdient eigenlijk.
    Ben al 9 jaar niet meer met salarissen bezig.
    Alleen maar met uurtarieven.

Ik denk dat je oor fulltime moet uitzoeken, die uren verrekenen ze dan weer.
    Gok iets van 2300 bruto of zo?
    Weet er wel een site voor maar die heb ik hier niet bij de hand, die heb ik thuis in mijn favorieten staan.

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
  15. mamastarlight

dat Daaag zeg ik nu hoor hahaha. maar ik weet niet wat hij met die opmerking bedoeld. beetje gek maar goed.

Thanks, als je dat door zal willen sturen graag. ik zei nu 2000 dus kan je nagaan...

16. mamastarlight

hey mieke gaan we samen voor augusts? ;)

17. ProudMum

Steenbokje,

Mijn moeder had vorige week een gesprek. Mijn moeder heeft zwart haar, lekker opgemaakt, doet moeite om er leuk uit te zien. Kortom, goed verzorgd (ze staat trouwens in mijn album.)

Had ie gezegd, ja je bent wel een erg aanwezig persoon he. Denk niet dat dat gaat lukken in een mannenwereld.....

Sommig mensen kunnen echt zo achterlijk doen!

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zou ik al kunnen testen?

19. mamastarlight

rox: dat is ook zo'n opmerking inderdaad! en leuke moeder heb je zo te zien.

nou hij vond mij een pittig en leuk type die wel tegen een mannenwereld kon. (hij ging iedereen af als het ware :rolleyes: ) maar ik denk dat hij denkt dat ike cht veel verwacht snap je. ik zal er daar zeker 400 euro op achter uit gaan gaat hij van uit. end at is ook veel maar goed dat is mijn keuze of ik dat aan neem of niet. maar als je al zo begint...mijn vader zei al die zijn wanhopig op zoek.

ben trouwen een aantal kledingstukken op marktplaats aan het zetten. iemand nog interresse in een leuke winni the pooh tas? hahaha

ga mij trouwens straks ook inschrijven bij een fotomodellen bureau gewoon voor de lol. mannetje vind dat ikd at molet doen dus ach kan het proberen toch?

heb geld nodig whahahahahaha

Dinnetje: zal nog even wachten meid.

20. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    pooh tas? hahaha ik heb eyoor

Deel Deze Pagina