tip: als het met Iggy niet door gaat dan denk ik aan jouw hoor en nou inderdaad. ik had dit terug gekoppeld aan het uitzendbureau die vroeg dus net per mail of ik dit terug ging koppelen of dat hij dat moest doen...de financiele kant terugkoppelen :-S koppel het morgen wel terug en kijk wel wat er uit komt. voor mezelf ben ik er al wel uit maar laat ze maar even denken handig voor mij om te kijken welke kant ik op moet gaan met salarisindicaties voor vervolg gesprekken.
Hoi meiden, Even kelin berichtje van mij tussendoor, ga weer bij mijn mama eten straks en morgenmiddag en vrijdagochtend ga ik toch maar naar mijn werk. Wil wel het gevoel hebben dat ik het een beetje heb afgerond. Balen dat je gesprek niet goed ging Steenbokje. Liefs Zora
mee eens, denk nou eens aan jezelf zora! Dank je steenbokje Oh, ik heb zo'n zin in morgen. Ik zie mijn zusje dan weer voor het eerst sinds ik zwanger ben. Ze weet het al wel, maar toch... We hebben een gezellige dag samen. Eerst de hele dag lekkere dingen (tapas) koken en die 's avonds met een dvdtje opeten
Trouwens hoort het niet zo te zijn dat het uitzendbureau een salarisaspraak maakt of daarin bemiddeld?
Zora is dit je laatste werkweek? Dan kan ik het wel begrijpen hoor! tipp alvast veel plezier morgen! Ik moet vanavond weer naar yoga, geen zin in. Denk dat ik me dus niet weer voor een nieuw seizoen ga aanmelden als ik al steeds vooraf geen zin heb.
klopt en dat bod hij ook aan maar ik weet niet of ik dat wil of dat ik voor de zekerheid de touwtjes zelf in handen wil houden snap je. morgen even achter aan.
ik ben ook aan het koken. om 7 uur eigenlijk eerste les sporten amar is altijd zo'n gehaast. misschien dast ik het laatste uurtje om 9 uur nog pak...
Hier soep (blik) en maaltijdsalade en wat broodjes met kruidenboter. O heb zo geen zin om weer de deur uit te moeten gaan. Steenbokje, zijn die sportlessen niet overdag? je hebt er nu lekker de tijd voor.
Over Pooh gesproken. Ik kon me niet inhouden, bij de Blokker. Het was Liefde op het eerste gezicht: Lief he. Die ik heb, heeft een ander tutteldoekje, zie album .
Lieve meiden! Ik kom ff snel zeggen dat ik al de hele dag niet geweest ben omdat ik verschrikkelijk ziek ben. Ik doe niks anders dan overgeven. Waarschijnlijk een flinke buikgriep volgens de dokter! Tot snel!
Beterschap Wendy! Steenbokje, loop een beetje op de zaken vooruit, maar als het echt raak is deze ronde ben ik uitgerekend op jouw verjaardag! hihihi.