Hee Jannegie! Zitten nu de tweede maand zeg maar 2e ronde. Dus nog maar sinds kort. Ben benieuwd hoe snel het gaat. Maar we zien het allemaal wel. Wil er niet zo heel erg mee bezig zijn eigenlijk. De vorige keer was ik dat wel heel erg maar ik heb nu zoiets van ik zie het allemaal wel. leuk om wat van je te horen zeg! En hoe gaat het met je. Heb je veel zwangerschapskwaaltjes of valt het mee? Groetjes Kat
Tis toch niet te geloven. Word ik vandaag door mijn voormalige baas gebeld of ik ze uit de brand kan helpen. Ze kunnen niemand vinden die mijn plaats overneemt. Dus of ik tijdelijk aan hen uitgeleend wil worden door mijn huidige baas. Ze hebben zelfs al aan mijn huidige baas gevraagd of ze het goed vinden. Ik heb een week bedenk tijd gekregen.
wij hebben oosterse wokgroenten met gepofte aardappels met knoflooksaus en kikkererwten schijfje. Mieke: ja wel hoor maar de groepslessen zijn alleen 's ochtends en 's avonds. even kijken of ik ga vanavond anders ga ik morgen avond en vrijdagopchtend dus komt goed.
Mieke: nou doe dat dan maar he weet je wat ook zo K*T is...mijn schoonzusje krijgt een kerstkindje en als het afgelopen maand raak was geweest zoals ik dacht dan zal ons kindje op onze datum 22 december uitgrekend zijn.... Daisy: niet doen hoor meid! laat ze stikken!
@steenbokje: sport jij ook bij F4Free? kom net terug van een uurtje spinning. Voelde het wel aan mijn arm en lies maar heb het iets rustiger aan gedaan. Voelde wel weer lekker om te sporten.
Dat zei mijn schatje ook al... Ik heb een mail gestuurd met de vraag of dit echt overlegd is. Hopelijk zegt ze nee!
Pff Daisy, wat een lef om het aan je baas te vragen zonder eerst met jou te overleggen! laat ze lekker het heen en weer krijgen!
tsssss nou dat is zeker wat zeg. en ze hadden toch al iemand via een uitzendbureau? ben benieuwd wat je doet Daisy? eingelijk zou ik het ze niet gunnen aangezien ze je niet zo leuk behandelt hebben voor je daar stopte.
Ik ben longfunctie laborante. Voor meer info: http://www.nvla.info/ Ik doe het liever niet. Maar ik werk op mijn huidige werkplek, dankzij mijn voormalige baan. De longarts van dat ziekenhuis heeft het overlegd met de longarts van mijn huidige plek, en die vind het dus goed. Ik hoop dat mijn echte baas (Hoofd Polikliniek) het er niet mee eens is. Ik weet zeker dat mijn collega het niet leuk zal vinden. Lief wil ook niet dat ik het doe. Maar ja... t zou tijdelijk zijn... hoe lang is tijdelijjk... niemand weet wanneer ze mensen vinden. Pffff... stomme zooi.... wil hier niet eens over nadenken. Heb er helemaal geen zin in... uberhaupt niet in werken . Ik heb een contract van 20 uur dat uitgebreid zal worden naar 21 uur, maar ik zit nu toch te denken om het gewoon 20 uur te laten, des te eerder ben ik weer thuis bij mijn meisje . @ Mieke: de dame van het uitzendbureau vertrekt half mei al. En de vacature staat dus sinds 1 maart open. Ja, ze konden pas de sollicitatie ronde op starten na afloop van mijn contract.... denk niet dat ze snel iemand vinden. Toen ik daar werd aangenomen stond de vacature ook al 5 a 6 maanden open.
meiden, net ingeschrijven bij een modellenbureau voor de lol. wat denk je: kan ik mij niet opgeven wals model omdat ik niet lid wil worden voor 44 euro per jaar en geen professionele foto's heb.
nou ik doe het voor de lol hoor dus zal het erbij gaan doen zeg maar. ik wil wel een keer goede foto's laten maken maar dit vind ike cht onzin. heb ze een mailtje gestuurd en anders schrijven ze mij maar weer lekekr uit! heb nog helemaal niets betaald en ben ik ook niet van plan dus mij een zorg evrder. en nee ik sport bij een health centrum hier inde stad.
ja inderdaad. iedereen zegd telkens dat ik het eens moet proberen en ben nu wel zelfverzekerd genoeg om het et doen dus...misschien maar opgeven bij de flair he
Je zou je kunnen inschrijven op www.dutchheaven.nl, ik heb daar ook een tijdje ingeschreven gestaan en er een mooie fotoshoot aan over gehouden. Na 1 shoot had ik al zoiets van dit is leuk voor 1 keer maar niet meer. Overigens heb ik niet het uiterlijk voor een modellencarriere maar wilde wat mooie en aparte foto;s van mezelf, Op die site zijn veel fotograven die shoots doen voor hun portfolio dus het kost je niets. En er lopen ook heel veel professionelen rond. Tip, veel plezier alvast morgen. Daisy: Goed over nadenken hoor, ik kan niet voor je beslissen maar niet doen als je er geen goed gevoel bij hebt. En meiden, ik denk aan mezelf hoor, maar het gaat al een stuk beter en ik wil op een leuke manier af kunnen sluiten. Begin pas 6 mei met mijn nieuwe baan en heb dus tijd zat om uit te rusten. truste allemaal!
Hoi hoi, Hoe is het hier allemaal? Heb bijna alles geschildert, moet alleen nog de achter en voordeur. Mijn vakantie zit er alweer bijna op, moet maandag weer beginnen en heb er helemaal geen zin in. Borsten zijn alweer gevoelig aan het worden, dus denk dat de naderen. Groetjes Taby.