Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wendy, mooi hoor dat jullie het hartje hebben gehoord!

Maranka, thanks!

Rox, leuke bril, staat je goed.
    Ik heb er ook eentje voor er bij, is comfie voor mijn oogjes.

Tip, meid hahahahaha!

Nou ga lunchen, duik even de kantine in hier.

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Je bent een lieverd maar ben net wakker ;)

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Het was zeker geweldig om het hartje te horen. Maar dat was wel uitznderlijk bij 9 weken en 2 dagen zei de vk. Vandaar dat hij denkt dat ik iets verder ben.

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik ga even mijn kat een slinger door de woonkamer geven!

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    is dat een nieuwe sport katslingeren?

6. ProudMum

als ze niet luistert wel!

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik erger me hier soms ook groen en geel aan ons kattebeest! Loopt ie de voordeur uit. Staat ie 3 tellen later bij de achterdeur te mauwen dat ie er weer in wil. Doe je de deur open. Wil ie er weer uit na 3 tellen. Aaauh!

8. ProudMum

hihihi, nou die van mij mag niet naar buiten. anders overleeft ze het niet als ze van 9 hoog valt!

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Nee, hou haar dan maar lekker binnen.

Spook (hij is helemaal wit) is echt een kat met gebruiksaanwijzing. ALs ie zat is van het aaien gaat ie bijten. en hard ook. Echt een pitbull kat. Wij waarschuwen bezoek altijd vooraf. aaien op eigen risico. Hihi.

10. ProudMum

hihihi!

Romi is sinds dat ik zwanger was jaloers. Heel mijn zwangerschap heeft ze mij gekrabt en gebeten. ik hoefde maar langs haar heen te lopen en ze hing in mijn kuiten.

nu is het een stuk minder, ter compensatie probeerd ze steeds de wandelwagen en MC onder te plassen.... Rotbeest!

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha hier 5 gebruiksaanwijzingen hoor!

Is het niet zo dat het hartje al bij 6 weken klopt... maar dan horen doe je later?

12. ProudMum

klopt mieke, omdat je kleine met 6 weken nog ver onder je schaambot zit kunnen ze er niet bij met de dopler

13. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    hey meiden, ik ben vandaag ongi geworden, dus mag mijn "pauzeronde" in.

vanaf vandaag pillen voor mijn schildklier en ik moet blijkbaar foliumzuur slikken van 4mg ipv 0,4. das ook een groot verschil.

wendy, fijn dat je het hartje hebt gehoord! :)

wat een prachtig weertje he dames? :)

14. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ja het zijn heerlijke beesten als je even wat troost nodig hebt of ze gezellig bij je op schoot liggen. maar soms wil je ze dus idd wel door de kamer slingeren.

Erg trouwens dat ze de mc en de wieg wil onderplassen. Territorium drift tegen die indringer (Joey)!

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    oeps dat was twee keer.

Ik ga er weer vandoor. Jasper klaarmaken voor zijn foto en dan de stad in naar de Prenatal en een nieuwe bril uitzoeken voor Peter.

16. ProudMum

knuffel lala, ga je nu ook weer terug aan de pil?

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dacht al zoiets, op de echo kun je het wel zien kloppen maar nog niet horen.

Hier hetzelfde verhaal hoor Maranka, laat je ze aan de voorkant naar buiten, lopen ze om staan ze alweer achter je :) :)

En wij hebben ook zo'n rare die niet door anderen geaaid kan worden maar die ik wel kan knuffelen, hahaha.
    Hij mekkert ook in zijn slaap als hij droomt, dan roep ik hem en komt ie met een slaperig bekje naar me toe om getroost en geknuffeld te worden.

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lala ik heb begrepen van mijn zus (haar schildklier werkte vertraagd na de bevalling) dat de medicijnen wel de nodige weken nodig hebben voor ze gaan werken, klopt dat bij jou ook?

19. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    @rox: nee niet aan de pil, we gaan wel condoompies halen, hihi das lang geleden, durf ik niet eens te kopen.

ze zullen bij kruidvat wel denken:"ze heeft toch verstand gekregen, eerst komt ze iedere maand zwangerschapstesten kopen en nu toch eindelijk condooms" :oops:

20. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    @mieke, ja dat klopt, daarom dat ik nu even niet zwanger mag raken, over twee weken bloedprikken om te kijken of de pillen hun werk al doen, en vanaf dan iedere maand kijken of de waardes al goed zijn.

Deel Deze Pagina