Ik heb lekker gelunched met twee volkoren boterhammen ham/kaas, een kiwi en een stuk meloen met coburgerham. Mmmmmm...lekker.
ik heb mijn broodzakje open gemaakt en een boterham met schudde buikjes op, eentje met kaas en eentje met eiersalade. de laatste met eiersalade heeft hondje lief op hahaha. had niet ontbeten en neem mijn eten altijd mee. ik net lopen met hondje, langs de haven vergeet ze de bal valt die in het water. dan durft ze niet te springen dus ik een stok gepakt en de bal naar de kant geloods. en wat doet hondje lief? de stok afpakken elke keer
brengt mij op ideeen meiden, ga even een zakje soep opwarmen. dan even de vaatwasser aanzetten en stofzuigen. cv's staan op monsterboard en nationale vacaturebank
goede instelling, bovendien, zo'n collega als jij krijgen ze nooit meer daar en voor hun 36 anderen toch?
was trouwens een goed idee van jullie meiden, een soeppie, heb bijna een heel zakje champion ( ) soep op.
Haha Mieke Soep. Ik ben ook dol op soep hoor, heb vrijdagavond tomatensoep gemaakt en zaterdag en zondagmiddag er ook lekker van gegeten, krijg er nooit genoeg van en het is verantwoord voor de lijn. (Moet je alleen niet s avonds een zak chips wegeten )
Hahaha nou hier nog eentje hoor, dat was echt een voorbode aan mijn ongi, want zat lekker aan de choco!
Ik denk dat ik vrijdag shoarma ga eten. Ja ik loop een beetje op de zaken vooruit maar vrijdagavond is bij ons makkelijk avond dus soep shoarma of macaroni ofzo...