wil iemand mij op de lijst veranderen naar de 5 ronde ik zie dat hij weer is terug gesprongen. gister was een baal dag voor mij, ik weet nu weer precies waarom ik 13 jaar geleden aan de pil ging, wat een vreselijke kramp in de buik en ook lekker zaggie, en nergens zin in. nu gaat het wel weer, weer lekker in de zon
bijna alle hapjes zijn nu zo ver klaar dat ze alleen nog afgemaakt hoeven worden Mijn andere zusje en mijn broer komen vanavond ook! Knuf daantje
dat is nog jong hij heeft ook een oudere zus ik heb zelf ook een broetje die ook in juni 9 wordt is ook toevalig
goh weer wat toeval ik heb nog 5 broertjes en zusje van andere vader en andere moeder ik kan ook niet met de vaders opschieten!
ik ga er vandoor ben gehaktballen aan het maken ik ga de was opvouwen, moet vanavond weer werken (na vanochtend gebroken dienst) spreek jullie morgen weer groetjes daan
Gaat goed Rebbel! Super hoor. Mooie echo´s heb je in je album staan. Dinsdag mogen wij weer. We hopen dan een hartje te zien kloppen. Ben daar best wel zenuwachtig voor. Eigenlijk is het niet goed om hier op de site te speuren want je leest zoveel berichten over lege vruchtzakjes en hartjes die gestopt zijn.....
MEIDEN tijd voor een feessie ben nu net bij notaris geweest met mn vriend en ex en we zijn officieel van elkaar af! gelukkig kunnen we het verders goed vinden maar nu alles rond is geeft toch een lekker gevoel 8)
scheiding is groot woord ben niet getrouwd geweest we hadden alleen samen een huis gekocht verder niets! maar ja tis toch fijn dat we daar nu helemaal vanaf zijn