Standaard voor plaatsing van de Mirena, althans in dit ziekenhuis. Omdat ze iets de baarmoedermond in schuiven, willen ze eerst zekerheid hebben dat ze niks ziekmakends (bacterien bijv.) vanuit de baarmoedermond mee naar binnen schuiven.
Hoi hoi, Even jullie advies. Krijg net een mailtje met het volgende bericht: Gefeliciteerd, U bent de gelukkige winnaar van een babycadeaubon! Om deze bon op te kunnen sturen hebben wij uw adres gegevens nodig. U kunt uw gegevens via deze email terug sturen. Met vriendelijke groet, Zwangerenmeer.nl Ik heb me een paar weken geleden aangemeld op dit forum die binnenkort van start. Was een link vanuit zwangerschapspagina. Maar ik weet nu niet zo goed of dat ik nu zomaar m'n adresgegevens terug moet mailen. Weet niet wat er allemaal van waar is. Of zie ik nu spoken? Slaapzacht allemaal! Groetjes Taby.
Ik heb geen idee Taby, lijkt me dat het niet zoveel kwaad kan. Rox, die bril staat je goed, wauw. Ikdus: Ok dan had ik even wat gemist. Lala, wat vervelend dat je nu even moet wachten. Knuffel meid. Truste allemaal.
goedemorgen meiden! vandaag nog werken en dan heb ik lekker 1,5 week vakantie! ben er echt aan toe! we gaan naar zee, en ze gaven gister veel regen aan voor die week... maar vanmorgen zag ik op internet dat ze toch weer wat beter weer beloven! ik hoop het echt!, duimen jullie met me mee? @taby: als die site bestaat denk ik wel dat je het kunt doen. liefs rebbel
Elmo heeft ook een bon taby, dus lekker opgeven die gegevens! Bocendien, als hetn iet klopt hadden Jan en Lotte ook niet meegewerkt met een joekel van een banner!
Rebbel, mooie buik meid! ik ga duimen voor lekker weer! Wie gebruikte de Nuvaring? Woe ochtend verwijderd en ben nog niet ongi....... Het is echt nog te vroeg voor een brusje voor Joey
Ik gebruikte de Nuvaring. Even graven in mn geheugen ... volgens mij duurde het bij mij ook wel ff voor de ongi kwam, toch wel 3 dagen ongeveer. Klinkt me niet vreemd iig. Nog een vraagje Rox: Joey heeft zn eerste prikjes gehad he? Nu las ik ergens dat je gerust paracetamol (zetpil) mag geven als ze er niet zo lekker van zijn. Ben ik gaan speuren bij de drogisten, maar alle paracetamolzetpillen die ik kan vinden voor beebjes, zijn vanaf 3 maanden. Heeft Joey een pijnstiller nodig gehad na zn prikjes en zo ja, welke heb je gebruikt? Ik dacht ik haal het alvast in huis ...
Hey Wic, Ik heb zetpillen van 60 mg gehaald bij de apotheek. voor 10 stuks 2,90 dacht ik. vooraf heb ik hem niet gegeven, pas toen hij verhoging kreeg heeft Joey een zetpilletje gehad. En eentje voor de nacht zodat hij lekker kon slapen. Verder heb ik hem een broekje aangegeven die los om de beentjes zat en direct toen we thuis kwamen de pleisters eraf gehaald. en ik heb vallen en stoten zalf voor kinderen erop gesmeert. Joey heeft er weinig last van gehad verder, ja huilen bij de prik en ik mocht niet aan zijn beentjes komen maar verder viel het reuze mee. De prikken zijn ook vernieuwd en kindjes hebben er minder last van en gaan er wat meer van slapen. Nou, ik ben gerust gesteld gelukkig! nog een beepje is welkom, maar eerst mijn lijf laten bijkomen hihi
Mijn zus doet haar koikarpers weg, weet niet wat ze moeten kosten maar denk wel iets goedkoper dan nieuw?
Rebbel mooie buik hoor! het gaat snel en je ziet idd een groot verschil. Leuk dat jullie weer een echo krijgen. Aan zee zal het weer altijd wel iets beter zijn dan in het binnenland. Veel plezier vast! Meiden ik ga weer naar mijn werk dan lekker weekend. Spreek jullie straks weer. Oja ik heb 2 tempkaartjes in mijn album gezet, ben met 2 tempmeters aan het tempen, moet je het verschil eens zien. Doei
@ Rox : oke, bedankt! Even langs de apotheek... dat ik dáár dan weer niet zelf aan denk he? Enne .... als t nou nog 2 dagen wegblijft gaat het wel wat te lang duren hoor
Vraagje aan de meiden die het boek "Bakerpraatjes" van Manon Spierenburg kennen : is dit boek 'alleen' leuk vóór en tijdens de zwangerschap of zou ik m nu ook nog leuk vinden om te lezen? 8)
ik denk dat je het nu ook nog wel leuk vind hoor wic. Het heeft ook hele leuke dingen te vertellen over als de kleine er eenmaal is (ik geloof tot de eerste verjaardag, maar dat weet ik niet zeker ) hm... het eten gisteren is niet helemaal goed gegaan. Ik denk dat de hele dag iets te vermoeiend was en dat tapas toch niet zo lekker vallen op het moment. Ik heb alles er weer uitgegooid toen ik thuis kwam... Jammer Ik lig nu met hoofdpijn en misselijk (en de laptop) in bed
oh tipp wat vervelend meissie. @rox en wic wat denken jullie toch goed aan dat soort dingen ik zou daar helemaal niet bij stil staan . net als met die vallen en stoten zalf. ik zou daar nooit aan gedacht hebben hoor . goed dat ik nu meelees dan weet ik voor straks dat soort dingen gr kim
Ja, heel spannend.. erg leuk.. ben zo blij. Ik ga er wel vanuit dat het wel even kan duren hoor... je lichaam moet toch ook even ontpillen denk ik. Maar we zien wel hoe het gaat lopen, het blijft denk ik toch elke maand spannend. groetjes
hihi Wic, denk dat ik toch maar een test haal voor de zekerheid. gewoon om zeker ervan te zijn... voel wel krampen, maarja dat zegt ook niks. Kim, die tip zan de zalf had ik ook van Monique van dit topic! Zo helpen we elkaar en beetje! Mieke, ik ga zo even proberen kaart te lezen..