nee idd maar voorlopig word het wel ff tegen je gezegd heb ook al gezegd laat me aub met rust wat denk je stuurt mn ma een sms die niet voor mij bedoeld is maar zogenaamd naar de verkeerde wordt gestuurd dat er kanker is ontdekt... weet je dit is al zoveelste enge ziekte die ze zichzelf aanmeet om aandacht te trekken word er zo gek van
ja dat kan ik best geloven meissie. en nu helemaal terwijl je met je voorbereidingen bezig bent. Knuffel van mij en een dikke kwijlzoen van Joey
Ja daar heb je gelijk in! Ik pas bijna niks meer en wat past dat drukt zo daar wordt ik misselijk van! Nu loop ik met lange tuniekjes en de knoop van mijn broek open haha
Sommige mensen verdienen het idd niet om kinderen te krijgen, wat een opmerking zeg! bah. Niks van aantrekken meis, al is dat heel moeilijk want het zijn toch je ouders maar je moet echt aan je eigen denken hoor! Dikke knuf
@Iggy, wat een naar smsje zeg... hoop dat je het een beetje naast je neer kan leggen.. zodat je de ruimte hebt om aan je eigen geluk te denken... sterkte ermee meid...
iggy: gewoon niet op in gaan want dat wil ze dat je wel weer ja en amen zegd. over mensen gesproken die geen kinderen waard zijn, ik heb nog even een verhaal: de buurvrouw van mijn ouders is getrouwd en hebben twee kinderen. een dochtertje en een zoontje. dat zoontje is nu bijna 3 jaar oud als ik het goed zeg maar goed dat doete r even niet toe. hij heeft een zeer erge vorm van epilepsie. of het erfelijk is of zo weten ze niet maar omdat ze niet willen dat hun dochter straks alleen staat voor de zorg van haar broertje is ze nu 7 maanden zwanger van een derde. het zoontje moet in augustus geopereerd worden aan zijn hersenen. de enigste oplossing die er nog is. de kans is 50% dat hij het haalt. erg hoog dus en echt heel erg triest. de keuze hiervoor is gemaakt door de artsen. zij vind het veel te snel, te zwaar en ziet alles negatief. " die debiel" zoals ze haar eigen kind noemt moet nu dus geopereerd worden als het nieuwe kindje net 2 maanden oud is. en oooo dat is zo erg! zij werkt niet meer en zit in de ziektewet wat ze afschuift op het zoontje want door hem is het leven zo zwaar! hij werkt niet want is ontslagen en god mag weten wat hij nu doet. haar helpen in elk geval niet. De baby is nu 7 maanden maar te klein en officieel moet ze rust nemen wat ze niet doet. ik zag haar gisteren en kan mij niet voorstellen dat ze u al 7 maanden is. echt een heel klein buikje heeft ze en ze is net zo groot als ik. te erg gewoon dus. nou vind ik dit verhaal helemaal al heel erg teen aanzien van het zoontje maar nu zorgd ze dus ook al niet voor der baby!
Errug he! toen ik hoorde dat ze om deze reden een derde "namen" was ik al kwaad maar dit slaat echt alles. mijn moeder en ik hebben het er echt over gehad dat zoontje over te nemen en nu "hopen" we het best voor dat zoontje. wat dat dan ook mag zijn...
Hallo allemaal. Omdat mijn vriend en ik 'twijfelden' of we er nog wel voor moesten gaan financieel gezien heb ik 3 pillen geslikt. Toen we eruit waren dat het toch moest lukken ben ik weer gestopt, maar nu ben ik dus aan het bloeden. Vorige week net ongesteld geweest. Moet ik nu deze bloeding weer gebruiken t.a.v. mijn eisprong/vruchtbare periode? Die zou dan rond 6 mei zijn als alles goed gaat althans. Ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel..
@ steenbokje wat een vreselijk verhaal die mensen sporen niet. @ iggylover trek je niet te veel aan van je ouders wat een k*t smsje van je vader echt schandalig zo vlak voor je huwelijk. heel veel sterkte veel plezier met het schrijven van je uitnodigingen( is best leuk de voor pret) hahahaha
Ik zou hem niet meetellen. Je lichaam is nu een beetje in de war. Hoe lang was je voor de twijfel gestopt? Was je toen al regelmatig?
Hey meiden, Ik heb de nederlandse radio aan staan. Wat een file´s weer zeg! Verder is het hier een prachtige dag qua weer! We waren vanmorgen even bij mijn zwager en schoonzus. Ze hebben drie kinderen. het is een grote smeerbende in huis. Ze gaat amper naar buiten met de kleintjes en de oudste wordt altijd afgesnauwd. Het dochtertje van bijna drie kan nog niet eens praten, want ze krijgen geen begeleiding van mams. Iedere keer als ik daar ben denk ik: zo bij mij dus niet! We hebben verder ook niet zo´n goede band. Ze heeft trouwens ook geen rijbewijs. Dat is erg lastig hier in the middle off nowhere. Vooral als je kinderen hebt. Ze heeft al een paar keer een poging gedaan, maar dan werd ze weer zwanger en hield ermee op. Ik heb geen hekel aan haar, het klikt gewoon niet en ik heb medelijden met de kids. Zit ze vanmorgen met een grijns voor me, verteld ze dat ze zwanger is en begin december uitgerekend is. Ik wist niet wat ik moest zeggen. heb toen maar verteld dat ik dat ook was. Ik vind mezelf erg gemeen, maar ik vind het niet leuk. Ik wil zo graag dat ons kindje bijzonder is. Nu gaat ze van alles met mij delen over haar zwangerschap en daar heb k geen behoefte aan. Heb niks laten merken hoor, maar voel me niet zo lief. Mannetje dacht er hetzelfde over. Was er ook sneu van. Hij heeft mij getroost door te zeggen dat ons kindje uniek is en dat wij het op onze manier gaan doen. Zo ik ben mn verhaal kwijt. Ga nu even bijlezen.
Ik ben 14 maart gestopt met de pil. Daarna ben ik na 26 dagen ongesteld geworden. Toen twijfelden we toch of het financieel allemaal zou lukken. Voor de zekerheid dus toen weer iets van 3/4 dagen de pil geslikt. Al snel bleek dat het ons wel zou lukken, dus ben ik weer gestopt met slikken. Nu verlies ik dus weer wat bloed. Neem aan een ontrekkingsbloeding. Had niet gedacht dat dat zou gebeuren na maar 3 pillen.. weet nou niet zo goed wat te doen...