Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

vanavond aardappels met rode kool en een runderworstje, morgen gebakken ei want ik heb theotieles, donderdag rijst of pasta want mike moet voetballen en vrijdag pizza (zelfgemaakt)

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

mijn boodschappenlijst aan avond eten dan maar ;) :

Vanavond: zalm teriyaki

Morgen: aardappeltjes met kruidenboter, en vissticks. zie alleen net dat ik groente ben vergeten maar heb nog pasta en rijst.

Donderdag: Italiaanse risotto met vales.

Vrijdag: gaan we altijd naar de stad dus zal wel wat makkelijks worden. hoop dat vrienden komen dan kunnen we gezellig samen eten.

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Klinkt lekker, ik krijg trek als ik dat lees. :D

Wij eten vanaaf rode bieten met aardappelen en zigeunerschnitzel en komkommer. Morgen ben ik nog niet over uit, donderdad denk ik nasi of bami en vrijdag shoarma met lekker veel knoflooksaus jammie.

4. mamastarlight

wij zijn vegatarisch dus geen vlees voor ons. heel soms kip.

doen jullie wel eens een bewuste veleesvrije dag? (geen rel veroorzaken over vlees en zo hoor gewoon een vraag ;) )

5. ProudMum

nee eigenlijk niet steenbokje. nog nooit bij stil gestaan

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Op zaterdag eten wij vaak gewoon een patatje met loempia ofzo, maar dan is het niet bewust vleesvrij maar gewoon makkelijk. Ikzelf ben niet zo'n vleeseter maar mannetje wil wel elke dag vlees, vind ie heerlijk.

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier ook elke dag vlees eigenlijk. alhoewel soms eten we pannekoeken of poffertjes dus dan geen vlees.

werd net gebeld door mijn werk ik moet vanaf volgende week twee ochtenden in de week administratie doen. ik had het niet verwacht want ze krijgen mij toch volledig doorbetaald als ik baas zou zijn zou ik denken laat die maar lekker thuis dan zet ik wel iemand met een hernia ofzoiets aan het werk die moeten ze wel zelf betalen. maar goed ik ga wel netjes aan het werk.

gr kim

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik kan wel begrijpen dat je het vervelend vind om te gaan werken en ik zou het wel aangeven als ook dat administratieve werk niet gaat en te zwaar voor je is, maar misschien is het wel lekker voor jezelf dat je er even twee ochtenden uit bent.

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zo meiden, ik ga zo nog even de stad in en dan naar huis, lekker eten.

Liefs Zora

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goed vanaaf eten wij mexicaanse wraps met salami, groenten, mozarella en tacosaus.

Morgen makkelijkj een pannekoek, moet naar yoga.
    En de rest van de week weet ik nog niet!

Ik zag iig lekkere dingen voorbij komen.

Wij eten denk ik ook wel bijna iedere dag vlees, maar ook niet bewust hoor.
    Moeten eigenlijk wat meer vis gaan eten voor de afwisseling.

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihih nou ja ik vind het niet erg om te gaan werken hoor en ik zal de eerste zijn die er wat van zegt als het niet gaat.

maar ik vind het zo raar hoe dit allemaal gaat. ik zou een gesprek krijgen met een arboarts en dan zouden we kijken hoe en wat. vervolgens hoor i anderhalve week niets meer van ze en nu bellen ze in een keer dat ik administratie doen. nou ja ik zie het wel

gr kim

12. mamastarlight

hahaha nou jullie denken er aan dus heb weer een taak volbracht vandaag. geintje. hondje wil blijkbaar eten die zit naast me (?) en dan ga ik eens koken voor mijn mannetje. tot morgen meiden, wie weet waar vandaan ;)

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kim je zou zelf altijd nog even de arboarts kunnen bellen?

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja maar die arboarts werkt toch voor het berdijf waarvoor ik werk dus ik weet al wat die gaat zeggen. ik vind eigenlijk dat bedrijven geen arboarts in dienst mogen hebben want uiteindelijk zijn die dan niet meer onpartijdig.

gr kim

15. ProudMum

ik eet wienig vis, maar maak je vissticks of een lekkerbekje voor me is ie zo op! Ook met verse kibbeling maak je me blij!

16. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Nou meiden,

Mn darmen zijn weer vreselijk bezig. Nu niet leuk meer dat gerommel. Ook ongiekrampen blijf ik voelen. ´s Morgens niet, dan gaat het eigenlijk prima met mij.

Wij hebben al warm gegeten. Rundervinkje, aardappelen en gewokte peultjes.

Tja, en een dag zonder vlees, pfff... zelden. Maar ja, daar zijn we boer voor. We hebben 400 melkkoeien, 300 vleeskoeien (eko), 600 zeugen en 10.000 biggen.
    We zijn grote dierenliefhebbers en proberen het voor onze dieren zo goed mogelijk te doen. Het is prachtig om dagelijks met dieren te werken, maar ook een grote verantwoordelijkheid.

Wij zijn dus echte vleesliefhebbers. Ik baal er vreslijk van dat ik vanaf nu niet meer een heerlijk biefstukje kan eten.

De varkensprijzen zijn trouwens erg slecht. Elke maand kost ons nu tienduizenden euro´s. Daar hebben we dan best veel zorgen om. Maar er komt wel weer een tijd dat het beter wordt. We hopen nog op een goede zomer.

Sorry steenbokje, ik wilde niet gaan preken. Maar ik vind het leuk om onze motivatie te vertellen.

17. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Wij eten vanavond dus gewoon brood, hihi....

18. ProudMum

Jannegie, slecht in de zin van lage prijzen?

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik dacht dat een arboarts voor div. bedrijven werkt vanuit zo'n kantoor, ja sorry weet niet helemaal hoe het zit.

Ook lekker Rox, dat eten we eigenlijk heel weinig.
    Doe mij maar lekker zalm of tonijn ;)

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja nou die van mij werkt dus gewoon voor mijn werk

Deel Deze Pagina