pomdat hij niet wil komen dan moet hij al zijn spullen meenemen en dat kan niet. dus wij moeten naar hem toe. en ja wij hebben de vijver al drie jaar dus praat me niet van parasieten huidwormen kieuwwormen etc alles hebben we gehad. gr kim
Goedemorgen, Mieke, Prolactine dat maakt je hypofyse aan als je net bevallen bent, zodat je borstvoeding kunt geven. Maar bij maakte m'n hypofyse dat met grote mate aan door de tumor die op m'n hypofyse drukt en waardoor ik dus geen cyclus had. Maar nu door de medicijnen die ik slik wordt de tumor kleiner en zou m'n hypofyse dus minder prolactine aan moeten maken. En aan de bloedwaardes kan je dus zien dat dat dus ook echt zo is. En het is natuurlijk ook te merken aan het feit dat ik mijn menstruatie weer heb gehad. Kim, jammer dat die koidokter niet aan huis komt. Als je van me een adres wilt hebben van een koidokter die aan huis komt dan moet je me maar even een pb sturen. Scheelt een hoop gedoe met zo'n koi. Of je vriend moet ook een cursus koigeneeskunde doen, mijn vriend heeft dat zelf ook gedaan en heeft nu ook een eigen microscoop en kan nu zelf de koi ondezoeken en behandelen echt super makkelijk. Ben bezig met tempen, vindt het allemaal best spannend. Heb er nog niet zoveel zicht op. Ben benieuwd hoelang mijn cyclus nu is. Groetjes Taby.
Ik ook, samen met Sam. Ze was vannacht te overstuur om meteen te gaan slapen. Ze heeft last van berg, en ik denk dat het vreselijk jeukt. Ik betrap haar vaak al krabbende. Soms is de jeuk zo erg, dat ze een pluk haar grijpt en keihard gaat trekken, gillend van de pijn die dat geeft. Gister dus ook. Heb de halve nacht zitten voorkomen dat ze ging trekken door haar handjes tegen te houden. En met een kammetje de met olie losgeweekte berg uit te kammen, in de hoop dat het kammetje meteen de ergste jeuk stilde. Uiteindelijk was ze me wel dankbaar denk ik. Want toen het Gel-tijd was, deed ze haar mondje open toen ze me met het wattenstaafje zag en gaf ze geen kick.
@taby: mijn zus heeft ook een te hoog prolactine gehalte. Zij kreeg ook medicijnen en ze was daarna de eerste ronde zwanger. Zij is nu weer met medicijnen gestart om dat ze binnenkort voor een tweede willen gaan. Het zou leuk zijn als mijn zus en ik samen zwanger zouden zijn.
nee hoor wij kunnen zelf inderdaad ook bezig zijn met de vissen mijn man heeft ook een microscoop en medicijnen maar af en toe wil je ook wel iemand die er echte opleidingen hebben genoten en geen cursus aan je vijver want je eigen kennis gaat maar tot zover en niet verder................... we hebben rob heijmans etc ieddereen hier al aan de vijver gehad maar die vragen zo belachelijk veel geld dat vertik ik. gisteren goede raad gehad dus ik denk dat het snel weer over is. oh meissie wat zielig. in de kapsalon hoor ik hele goede dingenover de anti berg pads van zwitsal dus misschien moet je die even proberen ofzo? zelf natuurlijk nog noit gebruikt maar hoor goede verhalen
Alvast bedankt voor je stem. En ja die kilo vliegen er op en gegeven moment zo aan. Al van een hap lucht wordt je dik!
Daisy, wat sneu voor Sam. Er zijn bij de DA drogist wel handschoentjes te krijgen tegen het krabben. Ik hoop dat jullie vannacht een betere nacht hebben. Rox, alles weer goed thuis? De lucht weer geklaard? Ikdus, meid ik wens je een heel veel geluk en succes in het zonnige Spanje! Laat maar snel weer wat van je horen. En het liefst babynieuws natuurlijk! Tipp, is natuurlijk al onderweg. Hoop dat ze en leuke week heeft. Mieke, leuk zo'n spontane aanbieding voor een baan. Zou wel fijn zijn een beetje zekerheid voor een vast inkomen. En een complimentje over je werk op zijn tijd is ook erg prettig! Taby, succes met tempen. Hopenlijk heb je gauw een prachtige cyclus en meer inzicht in je lichaam! Zo, ik heb weer even bijgelezen en ga er nu weer vandoor. We gaan mijn ouders even helpen de caravan schoon te maken. Liefs Maranka
Ikdus heel veel plezier in Spanje meid! Lijkt me leuk om daar te gaan wonen. Maranka ook ik zal op jullie beebje gaan stemmen! Rox, al ongie? Wat een lekker weertje meiden, heb gelijk zin in een bbq en een lekker roseetje hihi maar dat moet nog een paar weekjes w88!
Oh, Ikdus: Ik hoop dat je nog meeleest! Veel geluk en vruchtbaarheid gewenst in spanje! Ik zit gauw even bij te lezen. We moeten zo weg. Naar een jachtbal . Weet niet precies wat het inhoudt, maar denk dat het een verzameling is van onze jagers en verschillende agrarische bedrijven. Ik ben niet zo pro jacht. Maar gelukkig is de situatie hier heel anders dan in nederland. Hier heb je nog échte natuur. Prachtige edelherten, wilde zwijnen, reeën en dassen. Tja, dit bal is een verplicht nummertje voor ons. Maar we krijgen ook te eten dus ik hoef niet meer te koken .
Gelukkig door het mooie weer hoefde ik niet zo veel bij te lezen. Sam je krijgt van mij een dikke knuffel, wat naar zeg. Eerst je tongetje en nu de berg, zo zielig. Taby, zo mooi zijn zoals Sniffy zegt, dat haar zus in de eerste ronde meteen zwanger was dat dat bij jullie ook gebeurt, je tempkaartje ziet er prachtig uit hoor! Meiden ik heb lekker geshopt en op terrasjes gezeten, maar wat was het druk in de stad en in de parken. Heb leuk dingen gekocht en nu is het geld op hoor tot aan de vakantie. Morgen lekker in de tuin werken.
Ik had al info opgezocht over de Zwitsal anti-bergpads, maar vind niet veel goede verhalen op Google. Wel goede verhalen over Zarqa Hairlotion dat berg zou behandelen en voorkomen. Dus heb ik dat gehaald. Net gesmeerd, ben benieuwd.
hier ben ik even, heel snel ik ben gebroken, nog steeds niet ongi en Joey is ziek. Ik ga snel weer naar mijn kereltje toe. Morgen reageer ik o alles!
Hoi hoi, Wat was het toch lekker weer he vandaag. Sniffy ik hoop dat ik je zus na doe. Maar ook hoop ik voor jou en je zus dat jullie lekker samen zwanger kunnen zijn, lijkt me een heel speciaal gevoel. Rox, moet je morgen pas werken? Ik dacht dat je vandaag al moest beginnen. Heb je er een beetje zin in? Daisy, hoop voor jullie dat je snel iets kan doen tegen de berg op Samantha's hoofdje. Anders wordt het zodadelijk een cirkeltje he, doordat ze krabt krijgt ze korstjes op d'r hoofd en die korstjes blijven dan ook weer steeds jeuk geven. Op het werk gebruik ik vaak zoete olie, doet echt wonderen moet ik zeggen en het is vriendelijk voor de huid. Sterkte ermee. Mieke, blijft nou m'n temp hoog totdat de menstruatie begint en als die begint daalt ie dan weer of waar moet ik nu rekening meehouden? Moet nog veel leren wat betreft tempen hoor. Het is rustig geweest hier vandaag. Groetjes Taby.
flinke verhoging, huilen huilen huilen en helemaal ontroostbaar. hij vecht tegen zijn slaap en is kapot van het huilen. zolang hij mij Mike ligt is het goed, maar zodra hij in bed word gelegd begint het drama weer. Taby, ik heb vandaag gewerkt. heb geen handen en knieen meer over! Ik ga nu echt!
Tja en dan om ouders te zijn! is ook niet altijd even makkelijk. Helemaal in het begin waarin je alles nog moet ontdekken en je je kindje moet leren kennen! Rox, knuf voor joey! hoop dat het morgen beter gaat, gelukkig kunnen jullie morgen lekker rustig aan doen. Hoe was het werken, vast zwaar, die fysieke arbeid op dat gebied ben je natuurlijk wel even ontgroeit zo de afgelopen maanden. Taby, je temp kan tot je ongi hier en daar best een dipje hebben hoor, bijv. een innestelingsdipje. Maar het is sowieso hoger dan voor je ei. Maar tegen NOD aan is het wel het belangrijkste, maar ook dan verschilt het per persoon. Je moet eens kijken bij de tempkaartjes maar dan die van de zwangeren.