Hihi, nou meestal is het hier mooier weer. Maar dat is voor de landbouw niet altijd even gunstig. Hier valt veel minder neerslag terwijl je dat in de zomer juist nodig hebt. In de zomer is het hier meestal 3 graden warmer, in de winter 3 graden kouder. Landklimaat hè. Ik keek even naar je kaartje. Ziet er goed uit hè. Spannend, je gaat richtig je eventuele innesteling.
ahhhhhhhhhh mn vriend heeft stiekem een zonnebank voor me besteld omdat ik zo sipjes was hij zegt zonnestralen zullen je goed doen lieverd! oh lief hij is op voorraad dus ze kunnen hem snel leveren spannend....
Hier in het oosten ook giga rotweer, en gisteren was het zo lekker. Jannegie nog gefeliciteerd zeg! wat fijn voor je, geniet er maar lekker van. Ja, ja .Ik weet het, ben de laatste tijd niet meer zo op de hoogte van wat er gebeurd hier.Ben dus een beetj traag haha. Ik heb nu een weekje vakantie, heb niet echt veel plannen, gewoon btje rustig aan doen. nou doei doei gr mayo
Hoi hoi, ben ik weer. Dinnetje: wat denk je? nog twee dagen voor te testen namelijk. Mieke: ziet er goed uit meid, duim duim duim. gaan we nou zeuren over het weer we hebben net heerlijke dagen gehad! vanmorgen al weer druk geweest. ondanks dat ik vrij ben heb ik echt het idee dat ik maar 2 dagen heb deze week. zo raar. vanmorgen al wezen sporten en huisje opgeruimd. zo even brood halen. had reactie op die solicitatie. of ik wilde laten weten wat ik wilde dach dat ik van de week al duidelijkw as geweest dat het niets werd. heb ik nu dan ook even duidelijk gemaakt. steken die baan maar in hun hoempapa ! zo ga even verder. tot straks
oh dinnetje ik wil er niet aan denken loop de hele week al aan mn vriends kop te zeiken dat ik wil testen.... heb steken door mijn buik en ik vreet de kelderkast leeg! (chocola) voortekenen van ongesteldheiod he alleen zijn de steekjes in mn buik anders dan normaal en heb ik op mn tepels blauwe aderen lopen maar mn vriend nuchter als ie is zegt goh ik heb aderen op mn arm zou ik zwanger zijn hihihi
Goedemiddag, zo het is rustig geweest hier dit weekend. Ik ben nu ook nog lekker de hele week vrij. Ga zo even eten en dan mijn keukenkastjes maar eens soppen van binnen. Dan stofzuigen en hier en daar een beetje opruimen Boodschapjes doen en paardrijden. Althans dat ga ik proberen met mijn voet. Gaat al een stuk beter maar is nog niet helemaal weg. Liefs Zora
thnxxxx maar vrees het ergste heb zoveel vreetbuien weer al doen mn borsten giga zeer tepels lijken uit hun jasje te knappen zo gespannen
Ja peper het er nog maar even in Van mij mag NL ook best iets zuidelijker liggen hoor! Ja richting de innestellingsdagen. Ben benieuwd of ik ook daadwerkelijk eens zo'n dip ga krijgen. Mijn kaartjes zijn altijd zo hetzelfde, wil nu wel eens een heel ander kaartje... een zwanger kaartje.
Mayo leuk dat je weer even langs wipte. Wat gaat de tijd snel, alweer bijna 30 weken! Succes de komende weken. Iggy, spannend zeg! Steenbokje, ik vind dat thuis de tijd altijd veel sneller gaat dan wanneer ik buiten de deur werk. Dus ook wanneer je vakantie hebt. Zo balen altijd.
Hoi, Ik heb een vraagje. Ik heb 18 April mijn laatste pil geslikt. Nu ben ik netjes ongesteld geworden op 22 April. En was er na 4 dagen weer netjes vanaf zoals ik altijd met de pil heb gehad. Nu ben ik weer 2 daagjes verder en ja hoor ineens ongesteld geworden. Dus moet ik nu opnieuw gaan tellen met m`n cyclus of is dit gewoon even een kleine stop geweest en was ik gewoon nog niet helemaal klaar met de ongesteldheid en dat het nu weer doorbreekt. Ik heb wel in het weekend geklust zeg maar, misschien dat het daar ook mee te maken heeft? Nou wie kan mij helpen of heeft hetzelfde meegemaakt? Groetjes Wendy
*druk aan het duimen voor Iggy en Mieke!* Helaas was Jasper zijn actie van het nachtje doorslapen maar eenmalig. Vannacht er toch weer twee keer uit. Na de voeding van vanochtend was hij erg onrustig. Hij is nu pas eindelijk gaan slapen. Wij zijn dit weekend op de camping geweest om mijn ouders te helpen de caravan schoon te krijgen. En gisteren zijn we lekker in de tuin bezig geweest. Het grasveld is nu bijna twee keer zo groot. We hebben de border een stuk smaller gemaakt en heel wat planten verpoot. Dus die regen komt ons nu wel goed uit. Hoeven we niet elke dag te sproeien. Hopenlijk wordt het op koninginnedag wel mooi weer. Zou zonde zijn als al die vrijmarkten in het water zouden vallen. Vind het zo sneu voor die kinderen die daar in de regen staanhun spulletjes te verkopen. Ik heb bij de mama mazzeldagen twee leuke pakjes voor Jasper gekocht. Een van de pakjes heeft hij vandaag aan. Ik zal zo even een fotootje ervan in mijn album zetten. Jasper laat sinds een paar dagen wat meer glimlachjes zien. Zoooooooo schattig! Zo ga nu weer verder met de was. Heb het bed afgehaald en moet zo nog de w.c. soppen en de keuken, gang en woonkamer stofzuigen en dweilen. Ja je moet toch wat met dit grauwe weer.
Iggy en Mieke: ik ben druk aan het duimen voor jullie hoor. Iggy: morgenavond Utrecht? Mranka: gefeliciteerd. hij wordt snel groot vind ik op de foto's te zien. ben benieuwd naar zijn pakje. vanmiddag naar de HA meiden. best spannend.