O, das een hele voorraad aan testen. Dat wordt spannend! het is je gegund! Mieke bedankt voor je succes-wens! maranka: de nieuwe foto´s zijn leuk. Wordt idd al een hele kerel. Steenbokje: voor jou zit ik te duimen. ik hoop dat de HA wat begripvoller is. Kattja: bij mij staat dat ook in de bijsluiter. Ik heb nu de mama pillen van etos, die zijn zo groot. maar ik ben ook wel eens laat en dan denk ik er met slapen gaan aan. Volgens mij is het belangrijk dat je ze niet op nuchtere maag neemt. Maar dat zal ´s avonds wel meevallen toch? lekker veel water erbij drniken! Ok meiden, ik ga. ik moet nog ff boodschappen doen. verse tomaatjes heb ik zin in, en een lekker geitenkaasje voor op stokbrood in de oven, mjum! Grote salade erbij, lekker gezond dagje. Ik kom morgen zo snel mogelijk vertellen hoe de echo was.
hey meiden ik ben druk druk druk dus even iets minder op het forum maar ik wil dat er nu eindelijk een beetje gang in komt. en dat gebeurt alleen als ik er zelf wat aan doe he hihihihih niemand doet het voor me. dus vandaag weer geschilderd.en administratie gedaan boodschappen etc, gr kim
Iggy, lieverd, nu ben je teleurgesteld omdat je al getest hebt. En nog wel met die van KV... die zijn juist niet zo gevoelig meis. KNUF
en een andere test Iggy? jannegie: veel plezier alvast. nou wij zijn dus terug. Huisarts heeft alles uitgeleged en geeft mij nog een half jaar ongveer. hij is blij dat ik temp weer dat geeft een goed beeld en mannetje heeft aangedrongen, hij mag 3 keer zaadjes in gaan leveren. echt een schat dat hij het er niet bij liet zitten en dat hij vertelde over de tmepkaartjes en het feit dat het bij mij qau eisprong wel goed kan zitten maar dan dus bij hem niet. vond ik echt lief. ja zegt die, dat is het enigste wat ik kan doen...afwachten nu dus
Hmmm, steenbokje ben je hier nu tevreden over. Want vind het nog steeds heel knullig van jullie HA hoor. Wat is nu dat verwijsbriefje om even uit te schrijven zodat jullie verder kunnen. Je zit daar niet voor niks. Wel fijn dat de zwemmers onderzocht kunnen gaan worden. Heb je iig iets dat je kunt gaan uitsluiten. En toch een fijn idee dat er iig al wat actie wordt ondernomen hoor. xx
zo ben ik weer even! Ben ik gemist? werken valt zwaar, maar kom wel voldaan thuis. Zometeen komt een andere hypotheek adviseur.... eigenlijk geen zin in. wil lekker de bank op maargoed het is een goed doel he?
He Rox, tja je hebt heel wat in te halen op werkgebied met je lichaam (en geest ) Afgelopen donderdag zouden jullie toch nog uitsluitsel krijgen van 1 van de heren?
Hoi hoi, Het is weer spannend aan het worden voor een aantal meiden, ik duim voor jullie hoor! Vandaag gewerkt na 2 weken vakantie, ben moe ga zodadelijk lekker op de bank liggen en tv kijken. Hoorde trouwens vandaag dat de toeslag die je krijgt voor kinderopvang in 2009 gaat vervallen, of is het een roddel? Groetjes Taby.
Mieke, klopt ja die man is terug geweest. Viel zwaar tegen wat we konden krijgen. Maargoed, we kijken gewoon verder! ik ga badderen, tot morgenavond!
hallo allemaal, Ben alleen thuis , vriendje is een vriend aan het helpen. Buiten, in de regen. Die komt vast als verzopen kat thuis. Ik neem Fem Natal altijd in tijdens het avond eten.
Zo zie je maar Rox, dat dat internet gebeuren toch niet klopt! Spaar je nog super de boer zegels? Taby, ja vakantie gaat snel voorbij, jammer is dat he? Zo lekker GA en JT!
ik had 6 kaarten vol mieke, maar ben helemaal voorzien verder. Dankjewel! ik ga weer terug de bank op!