Ha ha ja jij bent echt erg mieke! maar er zijn er hier nog een paar....haha Jannegie succes morgen. iggy balen van je negatieve test. Steenbokje, vervelend dat jullie nog een half jaar moeten probereb zonder hulp. Maar wel fijn dat je mannetjes zwemmers worden getest. Hoop dat jullie dat kunnen uitsluiten. Ik zit hier nog te twijfelen of ik naar een dieetiste zal gaan, je hoort er zulke wisselende berichten over. Ga van het weekend een weekend weg met familie, daarna maar beslissen. Zo ga over 10 min. dames in de dop kijken. Vind ik echt een grappig programma. truste alvast.
Zora, je zou het ook via een dietiste online kunnen proberen. Weet er zo geen, maar heb hier en daar wel eens gehoord dat dat er is.
hihihi Slaap lekker allemaal, Roxy moet morgen weer om 7 uur beginnen en word laat. Ik ga mijn bed in met een ibu 600!
hey meiden, ik heb een gemengt gevoel erbij mieke. ik ben blijd at we iets verder zijn. als de zaadjes niet goed zijn gaan we meteen verder hoor. en persoonlijk...denk ik dat ze niet zo goed zijn. mannetje en ik hebben nu zo iets van de eisprong is er als straks de zaadjes ook goed zijn...dan zien we wel 6 maanden. zijn ze niet goed dan zijn we meteen verder. beide mannen (vriend en ha) wilde mij niet nu al door alle onderzoeken laten gaan enzo. ik heb een diep dal verleden waar ik nu weer even goed uit ben dus ik denk dat dit er mee te maken heeft. en dat begrijp ik dus. dus...afwachten maar we zijn iets verder. en ik vind het zo super dat mannetje hier zo in mee gaat.
Even een nachtelijk bericht van mij. Gisternacht was drama. Hadden twee dagen achter elkaar Kip Siam gegeten met champignon-roerbakmix. Maar niet tot me laten doordringen dat 't stijf staat van de uien, prei, bosuien. Dus arme Sam stond ook stijf, van de kramp. Ben tot 4:30 met haar bezig geweest, voor we allebei doodmoe in slaap vielen. En moest vandaag bijtijds weer op voor de zwangerschapsnagym. Sam is nu al lekker aan 't slapen, na een korte huilbui, waarbij ik lucht voelde borrelen in haar buikje. @Spruw: Op haar tong is nu alleen een witte waas van bv te zien , maar ik ben zo bang dat 't terugkomt. @ Berg: De hairlotion van Zarqa lijkt te helpen. Ik ga nu ook slapen. Sam slaapt nu al twee weken door, hopelijk vannacht ook.
hey meiden, ben ik ook weer op de vroege ochtend. moest mannetje naar zijn werk brengen. hij gaat vandaag met het bedrijf naar een beurs in Dusseldorf. nou dat is net een schoolreisje ook qau stress! alles op het laatste moment en nergens op voorbereid zijn zodat hij de helft vergeet. grrrr ik ben dus klaar wakker nu he! afijn gisteren belde e van het casting bureau en ik heb het gedaan, ik heb me ingeschreven. de 18de heb ik een fotoshoot voor het portfolio en de 25ste een casting voor het bureau zelf. we zullen zien toch? niet geschoten is altijd mis. nou nog even wat dingetjes doen die ik moest doen en dan probeer ik toch nog even slaap te pakken. vanavond wordt het tenslotte ook laat dus
hoi Meiden, Ik ben er ook weer. Heb vanaf vandaag vakantie. Gisteren geslaagd voor mijn BHV. Ben alleen heel erg verkouden, loop te snotteren en te niezen.. als dat maar op tijd over gaat...pff groetjes Anne
steenbokje vergeet niet dat goede modellenbureaus jou niets laten betalen he , dus hun willen jou graag en dit betekend dat hun betalen voor de foto's etc. niets betalen dus. mijn zusje wilde ook graag model worden . honderd euries betaald en een fotoshoot gehad en nooit meer wat gehoord. mijn man is gescout en dan willen hun alles voor jou betalen . dat moet je hebben., gr kim
Thanks kim en dat klopt inderdaad. zo heeft zij het mij ook uitgelegd dus dat gaf mij een goed gevoel. ik betaal nu alleen 44 euro om ingeschreven te staan. dit is om het serieus te nemen zeg maar.
Steenbokje, als jij je hier zo beter bij voelt en dan is het zo goed toch. Eerst dan maar de zaadjes idd. Anne, gefeliciteerd en beterschap! Hier vandaag weer thuis werken, maar een ontzettend drukke dag. Ben dan ook vroeg vast begonnen om wat dingen en telefoontjes voor te zijn. Ga weer snel aan het werk.
Zelfs die inschrijfgeld klopt niet voor een modellenbureau. Maar goed, misschien dat het toch goed uitpakt voor je
het is een castingbureau waar je ingeschreven staat zodat men je kan benaderen. die 44 euro is bedoeld zodat je het serieus neemt en je krijgt er het een en ander nog voor terug. ach we zien het wel, kunnen het een keertje proberen dacht ik