pumpen is opzich niet zwaar maar je mag alleen geen rechte buikspieren trainen, wel schuine. Maarja je spant bij pumpen wel weer je buikspieren aan.
@ roxyrox bevalt het werken je een beetje? @ blondsteenbokje fijn voor je dat de huisarts nu wel wat wil doen. @ daisy slaap lekker hoop dat je wat kan uitrusten
Ik heb ook weer zin om te gaan sporten, alleen mn lichaam wil dat nu niet, ik zwem wel 1x in de week en 1x in de week yoga, maar voordat ik zwanger was sportte ik 3 dagen 2 uur in de week, ook body jam, balance, pump, combat. Begin het nu wel een beetje te missen hoor, zal straks wel helemaal bij af moeten beginnen haha
Hey meiden, Ben ik ook weer. Ik deed in nederland bodyattack, helemaal geweldig. Elke dag op de fiets naar t werk 15km heen en 15 km terug. oOk liep ik twee keer in de week een stukje hard. Nu doe ik niet zoveel . Sportschool is niet in de buurt en hebben ook geen less mills. Alleen op woensdagavond ga ik nu altijd line dancen, dat wordt dan georganiseerd door de vrouwen in het dorp. kosten: 10,50 per half jr. Haha! Jullie boffen maar met zoveel mogelijkheden om te sporten, allemaal in de buurt en alle soorten en maten. Oja, ik loop elke dag met Joep, onze hond. is ook lekker. Maar ik mis het sporten wel. 11 mei gaan we mijn paardje ophalen uit NL. Dan kan ik weer rijden. Maar ja, nu ben ik zwanger dus ga extra voorzichtig doen. mannetje is er niet zo´n voorstander van dat ik erop ga zitten. Heb vanmorgen tweede echo gehad. Het hartje klopt, joehoe! Datum blijft staan op 12/12. Echt gaaf hoe hard het groeit. Over 3 weken mag ik weer. Wat een goede controle hier hè. @ Steenbokje: Fijn hoor, dat de zwemmers gecontroleerd worden! @ Iggy: een nega test nu zegt nog niks hoor. geen bloed geeft moed! Staat Mieke nog steeds onder de douche? @ Zora: hoop dat je een geslaagd bent. Lekker even shoppen! @ daisy: ik heb ook net kip siam gegeten. Ook die van Appie met champignonmix. Ik vind de originele van Knorr veel lekkerder! heb er trouwens extra caswehnootjes ingegooid, mjum....
das waar jannegie maar ik voel de ongi pijntjes al wel dus ik denk dat het morgen der wel is maarre ik ga der iettreurig om zijn....
zo ik ga patatjes eten vandaag! we beginnen vanaf morgen met het puntensysteem dieet! mn vriend en ik!
Ben er weer! Leuk Jannegie die extra controle daar bij de buren! En wat gaaf dat jullie het hartje gezien hebben of gehoord? Horen doe je het geloof ik nog niet. Hmmm, bij mij schiet het sporten er echt in, betaal braaf iedere maand mijn abonnement maar gaan ho maar. Moet ook weer verandering in komen. Heb net even snel tussendoor boodschappen gedaan en toen ik terug kwam was mijn schoonmoeder hier met ons kleine nichtje, leuk! Het is zo'n schatje. Ennnnn jawel eindelijk de magnum temptation gevonden, welliswaar bij de snackbar, maar gelijk 2 gekocht om eens te proeven, mij benieuwe. Wat zijn jullie plannen voor morgen, weer wordt niet echt denderent?! Jammer weer, maar in de middag iets beter dan de ochtend volgens mij.
Over het algemeen wil ik naar het centrum van Amsterdam, lekker de drukte in. Maar dit jaar blijven we redelijk in de buurt. Daar waar de drukte overzichtelijk is zeg maar . Ik heb voor het eerst helemaal geen zin in drukte.
Wij blijven ook hier in Amstelveen. We gaan dan altijd naar een cafe-restaurant waar allerlei optredens zijn, Gerard Joling meestal ook. En dan op straat staat kletsen en drinken (ik niet). Mannetje gaat vannacht nog wel naar de stad (a'dam).
Ben net ff naar de Hema gegaan, voor het leuke babysetje in het boekje. En ik kwam thuis met twee tassen vol . Met name in de H&M moest ik me inhouden. Erg veel leuk spul gezien..... Oh ja... Sam heeft voor het eerst een jurkje aan .
Zo ik ben weer helemaal bij gelezen. Wat een boel geklets weer haha. Gaat iemand vanavond nog wat leuks doen? Het is nu mooi weer. Ik ga straks even naar mijn paardje denk ik...
Hoi hoi, Het is idd rotweer zeg, jammer voor diegene die op de vrijmarkt willen zitten. Alles verzuipt op deze manier. Morgen moet ik werken, maar we gaan misschien na het werk nog even op pad, ligt aan het weer. Verder heb ik eigenlijk niet veel te melden. Groetjes Taby.
he he daar ben ik weer.pfff ging even twee tassen aan kleertjes op halen in spijkenesse.wat een goas op de weg zeg! ik ging om 2 uur weg en ben net een half uurtje thuis.min de tijd om boodschappen te doen dan! maar goed zitten hele leuke dingen tussen ben echt verliefd. heb er stiekem een pakje uit gehaald hoor....oeps. ik ga zo even uitrusten en dan vanavond naar Utrecht. moet wel zeggen dat ik doodop ben. beetje jammer.morgen wilde we naar Amsterdam misschien anders wordt het ook weer gewoon utrecht hoor. Iggy: ja ik vond hem mooi. en bij ons op de sportschool hing een briefje dat pumpen niet mocht.ik zal het gewoon melden als het zo ver is. Daisy: we verwachten nu wel een foto he van Sam in der jurk! Jannegie: fijn dat de echo goed ging! Mieke: lekker gedoucht?
O o, heb nou toch wat gedaan.......... Heb een zw.test gedaan, kon de verleiding niet meer weerstaan, heb de test ook zonder mijn vriend erbij gedaan, terwijl we af hadden gesproken dat ik niet alleen zou testen. Maar, nu heb ik dus een vraag, heb een clearbleu test gedaan en dan moet er een kruisje komen te staan, maar weet niet of ik nu spoken zie ofzo, maar de horizontale lijn is redelijk donker en de verticale lijn is wazig (hoe moet je dat nou eens uitleggen he) maar kan het zijn als ie positief is dat dan de lijnen niet even donker zijn? Weet niet hoe ik een foto van mijn fototoestel hiernaar toe kan plaatsen, dus kan het niet duidelijker maken aan de hand van een foto, sorry. Oooooooo heb de kriebels nu......... Groetjes Taby. Groetjes Taby.