Ben gisteren gestart met het slikken van foliumzuur . Nu 2 weken gestopt met mijn pil , toen ik nog mijn pil slikte voelde ik duidelijk mijn eisprong , mijn borsten veranderen dan in Betty Boop en pijn in de onderbuik . Hopelijk voel ik het ook zo goed zonder pil !
he wendy bij jou gaat het ook snel he meissie, nog twee en een halve week en dan ben jij ook uit de eerste drie maanden. leuk meissie. heb je je echo al gehad!? gr kim
rox kijk even volgens mij gaat dit over jouw kinderwagen dit meisje wil er wt over weten http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=90979
o o o wat ben ik moe. joey kwam om 7 uur voor de fles, die gegeven en terug op bed gelegd. Toen zelf ook maar weer terug gegaan wat niks voor mij is. Vervolgens naar de vrijmarkt geweest in de stad, boodschapjes gedaan en nu lekker niks. Morgen plantjes kopen bij het tuincentrum!
Hoi Loeka, Welkom hier, veel kletsplezier en hopelijk een snelle zwangerschap gewenst. Over je eisprong: Als je aan de pil bent, krijg je sowieso géén eisprong. dat is namelijk de functie van je pil. Of bedoel je van voordat je de pil slikte? @ Zora: ik wist dat zora een tinker was. Vind ze ook erg leuk om te zien, maar ben toch meer van de kwpn´er. @ maranka en kattja: Jullie ook nog een fijne koninginnedag! @ Blondsteenbokje: wat kunnen jullie slapen zeg! dat is bij mij wel 4 jaar geleden dat ik zo lang uitgeslapen heb. Hihi, geniet ervan! Ik heb vandaag een oranje corsage op. OOk even aan de dames op kantoor verteld waarom. Verder hou ik een rustig dagje. ga zo even er lekker op uit. Wil graag een eind wandelen en daarbij het prachtige geel bloeiende koolzaad fotograveren.
he jannegie, we lagen er gisteren laat in hoor en we maken lange dagen normaal gesproken. zijn even naar de stad geweest.hondje lief had een oranje boa om. trok veel bekijks. en wij in het oranje antuurlijk.is verder weinig te doen hier. Utrecht heeft niets leuks op de planning staan en Amsterdam is wederom weer erg druk. dus zijn nu aan het bedneken wat we verder gaan doen hahaha.
nou lekker hoor, uitslapen! Bij ons wordt het morgen een feestdag. We zijn uitgenodigd door de buurtvereniging voor het opzetten van de Meiboom ( 1mei is dag vd arbeit), met aansluiten Herrentagsfeier (hemelvaartsdag), waarbij ze een varken aan het spit hebben. Er wordt doorgaans behoorlijk gedronken door de duitsers. Wij kunnen lopend heen, dus ik heb een andere smoes nodig. Denk dat ik het op antibiotica hou. Amsterdam is altijd geweldig op koninginnedag. Vorig jaar zijn wij er ook geweest. Nu lopen mijn ouders als Drenthen door amsterdam, haha!
Hoi hoi, Iedereen lekker aan het genieten van deze vrije dag? Jammer dat het weer niet zo mooi is, hier zijn er al heel wat buien gevallen. Nog even over m'n test, Er moet een kruisje komen te staan. De horizontale lijn is overduidelijk en de verticale lijn is iets smaller en vager. Op de bijsluiter staan voorbeelden van positieve testen en daar lijkt ie wel op. Vanmorgen vroeg ook nog even een testje gedaan die mijn vriendin nog had liggen en die geeft een heeeeeeeeeel licht streepje aan. Weet eigenlijk niet wat ik er van moet denken en vriendlief ook niet. Houd maar rekening ermee dat het niks van bijzonders is. Probeer over een week ofzo nog wel even te testen, wie weet wordt ik aankomende week wel ongesteld. Groetjes Taby.
Ooooh, spannend! Duim duim duim! Elke dag verdubbeld het aantal hcg als je zwanger bent. Over 3 dagen heb je vast veel meer duidelijkheid. Ik ga naar huis, doei!
Hoe krijg je eigenlijk een zw. test fatsoenlijk op de foto? Heb een goeie camera, maar op de een of andere manier krijg ik het niet scherp en als ik de flitser gebruik dan zie je een grote witte vlek. Groetjes Taby.
vreemd mn ongi is der nog niet maar ik voel het echt al dagen aankomen toch maar een test gedaan niets dus
Ja het gaat zeker snel! Nu alweer 10,5 week. Jeetje schiet lekker op joh. Volgende week vrijdag 9 mei hebben we de eerste echo. Het hartje hebben we vorige week bij de verloskundige al gehoord met een doptone. Dat was al heel bijzonder. Gaat het bij jou ook allemaal goed?
Hier heb ik de foto's van de clearblue test, vind zelf de foto's niet zo heel duidelijk hoor, maar het is in ieder geval iets he. Groetjes Taby.
Taby, had al gepost bij het testentopic! Was vergeten te melden dat de mijne net zo'n kruisje had! Is de digitale van CB geen optie?
nou hij lijkt mij ook positief hoor. oh meiden net een beetje mot gehad met mannie. hij wilde blijven maar ik stond al ruim vier uur en had een stel poten. i ben pisnijdig weggereden want meneer wou ondanks dat er bijna niemand was in het dorp niet met me mee! hij is er nu nog en ik zit kwaad thuis. wat een sukkel maar ja he drank in de man.............. gr kim
Jeetje Kim dat is mooi ***** zeg. Hopelijk komt ie snel naar huis. Anders ga je zodadelijk met een vervelend gevoel naar bed en slaap je bijna niet. Ja drank maakt ze soms wel een beetje vervelend moet ik toegeven. Groetjes Taby.
Hoi Kim, Ik herken dit heel goed. Wat kan je dan ongelovelijk pissig zijn he? En als het dan nog heel lang duurt voordat ie thuis is dan bel ik kwaad op haha. Vrouwen....hahahaha
Denken jullie niet dat het een ingedroogd lijntje is ofzo? Twijfel zo he. En die test die ik vanmorgen heb gedaan krijg ik niet fatsoenlijk op de foto. Rox, zag jou + er ook zo uit? Durf nog niet zo goed nog een test te doen, omdat de test die ik vanmorgen deed ook nog maar heel wazig is. Vriend zei het ook al dat ik beter een week kan wachten. Oja en hij was niet teleurgesteld omdat ik zonder hem had getest. Groetjes Taby.
Taby, die van mij was net zo. wacht anders nog even tot zaterdag en doe dan een digi test, duidelijker kan het dan niet! Kim, dat is niet leuk meis! Knuffel!