Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ach joh mannen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

hij is nog niet thuis maar ik ga niet bellen hoor en als hij straks thuis komt ga ik hem steenkoud negeren. don't f*ck with a pregnant lady hihihihi

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Oh wat herken ik veel in jou. Ik doe precies hetzelfde. Erg eigenlijk he. Maar wel flauw dat hij niet met je mee gaat naar huis.

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    precies! go girl!

4. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Haha en hij moet niet als hij thuis komt gaan zeggen dat je last hebt van de hormonen want ik reageer ook zo en ik ben (nog) niet zwanger hahah.

Is ie al thuis?

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee! heb hem nu een sms gestuurd(tutje) dat ik hem wel ophaal want realiseer me net dat zijn jas in mijn auto ligt en hij anders in zijn trui naar huis moet lopen

6. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Nou, dan heb jij je in ieder geval van de goede kant laten zien!
    Dan moet hij wel sorry zeggen en jou extra verwennen!

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    grrrrrrrrrrrrr zijn telefoon staat uit. ben in staat om erheen te rijden en pislink hem uit die troep te sleuren. duidelijkk hormonen hoor

8. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik was er heen gegaan. Maar op het moment dat ik bij de groep zou komen niet zo histerisch doen. Haha dan krijg je dat later weer te horen.
    Gewoon heen gaan en zijn jas afgeven of vragen of hij nu mee komt haha.

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Oh, dat ken ik. Da's zo vervelend. Succes!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Steenbokje over het tempen en laat naar bed gaan.
    Je hebt voor niets je wekker gezet hoor, en je mannetje voor niets wakker gemaakt ;)
    Je had gewoon later kunnen tempen, je moet gewoon ongeveer het zelfde aantal uur aanhouden als gewoonlijk doordeweeks.
    Nu heb je korter geslapen en is je temp nog niet helemaal op orde zeg maar!
    Dus een volgende keer even kijken hoeveel uur je normaal slaapt en dan gewoon lekker dan de wekker zetten en door slapen.

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh mannen!stelletje balletjes wat moet je ermee.het is normaal wel een lieverd hoor maar ik vind echt dat drank mensen anders maakt.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook hoor Kimmie, als meneertje de nodige liters op heeft dan is dat allemaal belangrijker en kan niks hem meer schelen.
    Ik heb er een hekel aan. Ben niet iemand die er continu wat van zegt, maar soms lijkt het wel nooit genoeg.
    Snap niet wat daar nou zo leuk aan is, als je zo zat bent... struikelt ie voor straf ook nog van het stoeprandje af en ging plat op zijn bek.
    Net goed!

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihihih you go girl!

ja ik snap die drankmisbruik ook niet en het is nooit genoeg moet altijd maar meer meer meer. dan zie ik die ogen alweer gaan ................. oh ken i zo kwaad worden en vooral omdat ik helemaal niet drink

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hou me meestal wel in hoor Kim, het heeft bij hem geen zin om kwaad te worden want hij doet het toch wel.
    En tja het is een volwassen vent! zolang hij niet achter het stuur stapt en hij veilig thuis komt moet ie het zelf weten, zolang ik er maar niet te vaak bij ben.

Toen we vorig jaar naar Cannes met vakantie waren zouden we daar op zaterdagavond uit gaan.
    Zit meneer tijdens het eten al te pimpelen en daarna ook.
    En tja om 11 uur was hij al best zat... toen heb ik er wel wat van gezegd.
    Ik zei hem dat ik niet 1 van zijn vrienden was waarmee hij op stap ging...
    En zag het al voor me, staan we daar in een discotheek en heb je wat sjans van wat fransen, dan kan hij weer jaloers en pissig bezitterig gaan doen.
    Daar had ik dan geen zin in.
    Uiteindelijk zijn we niet gegaan, was hij wel boos, maar gaf me wel gelijk!

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja meestal geven ze je achteraf wel gelijk maar daar heb je ook niets aan nou ik ga lekker naar bed hij mag het uitzoekn. ff afkoelen letterlijk. hihihih tot morgen meissies

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    We hebben vanavond trouwens bij een authentiek jappanertje gegeten, nou dan gaan er ook nog genoeg sake's in hoor.
    Toen hij naar het toilet ging heb ik het kannetje in mijn glas leeg geschonken, het lijkt namelijk net water, hahaha en ik had spa blauw.

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Taby, plaats ook eens de foto van de 2e test, kunnen we toch even meekijken.
    Ik zie wel een streepje hoor, spannend.
    Ik zou idd even wachten tot zaterdag en als je dan zelf wilt nog eens testen.

18. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Taby: voor een goede foto van dichtbij heb je je macrofunctie nodig. Die staat meestal op je camera onder een bloemetje. Succes!
    Zaterdag zou ik ook een prima moment vinden om weer te testen.

@ Kim: O ik snap je helemaal. Gelukkig doet mijn mannetje niet zulke dingen, ik heb mazzel. Dikke knuff...
    Hij kan natuurlijk ook altijd nog een taxi bellen!

19. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hey kim ik snap je volkomen en idd die van mij kan der ook wat van hoor maar voor mn tijd was het dus iedere avond feesten en zuipen maar nu dus totaal bijna niet meer of we moeten samen gaan...
    ben er totaal niet van gediend.... en hij wist dat toen ie met mij wat begon en mooiste is het is me een huismusje geworden.... als ik zeg ga je lekker mee de stad in stappen staat ie me aan te kijken en zegt ie: schat zit liever met een biertje een flimpje op de bank te kijken of een potje rummicubben?

20. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Goedemorgen iedereen,

Kim, is je mannetje een beetje op tijd thuis aangekomen?
    Jullie verhalen klinken me erg bekend in de oren. Heb in de tussentijd al geleerd dat je op het moment zelf niet boos moet zijn, want hij trekt er zich niks van aan en jij staat voor paal, omdat iedereen je aankijkt van wat een z**k w**f zeg.
    Pak hem altijd de volgende morgen 6 keer zo hard terug. :) Ga ik op tijd uit mijn bed en dan zet ik lekker het wasmachine aan (die maakt redelijk veel geluid) en dan moet ik toevallig op dat moment ook nog het hele huis stofzuigen. :) Vind ie niet leuk.

Jannegie, heb net op het fototoestel gezocht naar een bloemetje, maar kan het niet vinden, dus moet vandaag effe in de gebruiksaanwijzing zoeken.

Iggy, jij maakt het ook weer spannend hoor, door overtijd te gaan. Hoop het zo voor je he meid.

Heb m'n tempkaartje bij de tempkaartjes weggezet.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=4530

We gaan zodadelijk lekker een hele grote ronde met de hond wandelen en dan ga ik vanmiddag kijken hoe ik die 2e test goed op de foto kan krijgen.

Groetjes Taby.

Deel Deze Pagina