hey taby ja he gister negatief getest dus denk niet dat het er in zit hoor al hoop ik het zo erg.... heb nog geen ongesteldheid dus wel raar ben altijd stipt op tijd... maar ja zal vandaag heus wel komen
Taby, spannend hoor! En oja, het is een tulpje... als je begrijpt wat ik bedoel. Het zou wel een prachtig cadeau voor al jullie geduld zijn zeg, na een cyclus van 363 dagen en dan na het eerste eitje mooi zwanger.
Oke, wilde het jullie niet onthouden en val jullie er toch even mee lastig! Kaartje met mijn gewone (noem het maar even gewone) thermometer blijft stabiel en vandaag weer gewoon 37 graden. Vanmorgen dus ook weer dubbel getempt en de andere thermometer gaf 36.27 aan wat in tegenstelling tot de 'gewone' heel wat lager ineens is en dus een fikse dip aangeeft. Vond dat wat vreemd dus even 3 min. gewacht en nog een keer getempt, toen gaf ie 36.97 aan wat dus bijna gelijk is aan de 'gewone'! Wat ik toch weer een verschil vond en dus weer een paar minuten gewacht en toen weer een keer getempt, toen weer 36.27. Hoe bedoel je verwarrend, hahahahaha! Ik hou dus maar gewoon 36.27 aan. Verwarrend ja, maar toch ook weer interessant wat 2 verschillende merken thermometers doen. Beetje een soort studie aan het worden, hahaha. Beide kaartjes staan in mijn album.
heb zo de zenuwen laat als ik ongi moet worden het aub gewoon komen dit is echt niet leuk hoor.... maarre ff mn energie in d egrote schoonmaak aan stoppen hahaha
hey meiden ja hier alles weer goed hoor ! hij was om twaalf ur thuis een vriend had mot met zijn meissie en die wou mijn man helpen. hihih mijn redder in nood. ik helemaal janken dus hij kwam meteen naar huis toe. wij gaan naar de ikea doei knuf kim
zo nou ik ben er ook even. wat een rotdag vandaag, knallende ruziem et mike. We gingen op weg naar tuincentrum en waren al aan het kibbelen. koen knalde ik daar met de kar tegen zijn benen aan maar hij was al weg voor ik sorry kon zeggen. Ik wilde plantjes kijken maar hij liep er zo langs. dus toen ik niet meer ging kijken werd ie boos want ik had moeten zeggen dat ik er heen wilde. nou lang verhaal erna, maar hij stierde zo kwaad het tuincentrum uit. en nu zwijgen we elkaar dood. GEZELLIG!
Die van mij zit bijna IN zijn playstation dus daar valt geen mot mee te krijgen. Ben al dagen met de grote schoonmaak bezig. Heerlijk! Alles weer fris.
lonnie hier ook 1 die zo stil is als een muis en achter zijn playstation zit een of ander bekend rij iemand dood spel
Ik heb allemaal spullen in huis gehaald om zo'n mooie bruidstaart te maken. Heb dat nog nooit gedaan. Lijkt me echt kei leuk. En lekker...
gelukkig mar rox aan ruzie heb je niets meisje hey ff jouw advies heb gister negatief getest en voel me nog steeds niet 'vreemd' wat zal ik vandaag doen?