Niet testen vandaag maar nog even een paar dagen wachten. Als je vandaag weer test en hij is nega dan word je alleen maar gefrustreerd. Wacht nog even tot maandag.
Daisy, weet ik ook hoor! Maar ik wilde graag gaan tempen met eentje die 00,00 aanduiding heeft. En ik wilde eerst eens testen hoeveel verschilt deze met mijn huidige. En dat is zo'n groot verschil dat ik dacht, ik ga een cyclus dubbelen om te kijken hoe de kaartjes straks in overlay er uit zien.
Hoi hoi, Het is me gelukt om de andere test ook nog op de foto te krijgen, ik heb die clearblue er ook nog maar bij gelegd, al heb ik het idee dat de clearblue nu iets lichter is dan op de vorige foto.(zie nu dat verticale streepje niet meer zo duidelijk als op die andere foto.) Op die kleine test is het streepje heeeeel licht, dus goed kijken. Groetjes Taby.
Rox vervelend van die ruzie meid. Gelukkig is de lucht nu weer wat geklaard! Ach ja ik kan eigenlijk nooit lang boos blijven, probeer ook altijd wel te 'zwijgen' maar hou ik nooit lang vol. Ik heb ook een doe dagje, maar vanaf nu ben ik klaar en mag ik zo aan de thee met een lekker zelf gemaakt appelflapje van bladerdeeg met vulling. Die liggen nu lekker te geuren in de oven. Heb vanmorgen wasje gedaan, hangt buiten aan de droogmolen in de tuin. Bed verschoond en spul licht ook al weer gewassen in de kast. Hele huis gezogen. Op het balkon de ramen gelapt (modderpootjes van de katjes). Zonnescherm ook maar gelijk even schoongemaakt, had allemaal groene aanslag. Net kwamen schoonzusje en zwager nog even langs met nichtje, leuk. Zo voetbal op Tele2, dus daar gaat hubbie naar kijken. En ik heb nog een hele stapel magazines die ik eens ga doorspitten. Lekker hoor zo'n dagje, geeft best even voldoening. Oeps komt nu wel een donkere lucht aan hier. Wil graag nog wel even mijn wasje buiten laten hangen.
Taby, zie echt wel een licht streepje hoor op die andere test. Wacht idd nog gewoon eventjes met een volgende test. Wel spannend zeg.
Zie je echt een streepje? Hij is echt heeeeeeeeel licht he. Soms denk ik dat ik het gewoon in gedachte zie, begrijp je dat? Maar wordt nu toch wel bang voor nog een test hoor, dus schuif het nog maar even voor me uit. Probeer me steeds voor te nemen om niet al te blij te zijn of me teveel te verheugen op nog een positieve test, maar moet eerlijk zeggen dat dat nou net niet lukt. Groetjes Taby.
mn vriend zegt steeds doe ff een testje maar er was gister zelfs niet een piepklein dun streepje te zien....
Iggy, ik gun het jullie zo he. Hoop voor jullie dat je over een paar dagen twee dikke vette strepen op je test hebt staan. Groetjes Taby.
Gekkie! maakt toch niet uit. Vind het alleen zo'n super verschil, zou je niet verwachten, thermometer is een thermometer toch?
hey meiden. Taby en Iggy: hebben jullie alle twee de keren met dezelfde merk test geteste? ik zal even een paar dagen wachten en dan met een ander merk testen. Mieke: de hoeveelheid slaap is gelijk hoor. ik lag er "gewone" tijd in en de wekker dus om 7 uur gezet. maar om even terug te komen op het slaap gedeelte. om even alleen over mezelf te spreken ben ik hooggeveoelig waardoor een dag voor mij al drukker is dan normaal. bovendien heb ik een verleden met een depressie waar ik nog steeds niet 100% over heen ben. dat heeft zijn vlagen. dit betekent dat ik over het algemeen heel veel extra slaap en rust nodig heb. moeilijk voor te stellen dus ik probeer het zo duidelijk mogelijk uit te leggen En nu met het feit dat ik een paar dagen heel slecht heb geslapen, ga ik weer malen. afijn dit is overigens ook de reden dat ik van mannetje en ha nog niet de mmm in mag. snap je. hoe sta je er tegen over trouwens meike, welke dagen houd je aan?
Mieke, wanneer ga jij testen? Op je nod pas? Ik vind het hier veeeel leuker dan bij de dec mama´s. (wou ik ff zeggen)
dinnetje: het is vervelend maar alles kan nog want je kan nog best aan het ontpillen zijn. even volhouden meid. zijn gisteren trouwens uit eindelijk naar het Sanadome geweest. heerlijk weer en lekker rustig
Ja mijn plekje bij de dec. mama's is nog steeds vrij... Uhm tja gezien ik afgelopen keer toch niet kon wachten, probeer ik dat dit keer wel te doen hoor!
vies dik witte beetje doorzichtig substantie en als ik tussen mijn vingers plak en dichtknijp en weer open is het kleverig