Haha Ik vind het hier ook veel leuker dan bij de November mama's. Dus ik blijf ook lekker hier als iedereen dat goed vind
nou geef de moed voor deze maand op meiden.... denk niet dat ik over paar dagen wel in 1x positief test, was nu dan toch ook geweest?
Zwangeren en mama's vooral hier blijven kletsen hoor! Zo net nog even een half uurtje zon gepikt! Gaan zelfgemaakte gehaktballen, rode bietjes en aardappeltjes eten.
hey lieverds, alle lekker hier blijven hoor vind het veel te gezellig met jullie hier! Meike: ik vroeg me af welke dag je aan hield met de nod en ben blij dat je het begrijpt, praat er niet graag over namelijk waardoor het voor de buitenwereld vaalk moeilijk te begrijpen is. x Iggy en Taby: we blijven gewoon heel erg duimen en kaarsjes branden met zijn alle! Zo hebben heerlijkn gerommeld in huis met zijn tweetjes. muziekje aan, alles al wel uitgzocht voor als we moeten verhuizen maar nog wel binnen hand bereid. lekker hoor. moeten even kijkenw at we gaan eten, hebben verder geen boodschappen gedaan hahaha.
Hallo dames, Ik ben vanmiddag even met manlief naar Ikea geweest. Daarna gingen we nog even naar Doezem want daar is volleybal voor de jeugd. Ben nu even aan het rond kijken voor een dierenpension voor onze kat als we met vakantie gaan. Hebben jullie nog wat bijzonders gedaan vandaag?
Mmmm lekker.....ik kan beter bij jou komen eten wij hebben chinees gegeten, maar daar geef ik biet veel om!
leuke foto steenbokje hier leuke dingen gekocht bij ikea. groen plankje voor boven de commode en te leuke interieurstickers met zwarte barok bloemen voor in het kamertje. ook nog een gordijnroede gekocht want ga gordijnen kopen bij xenos. helemaal leuk meiden. nou ga vanavond lekker bankhangen. zijn vanmiddag bij vrienden geweest die we al niet meer hadden gezien sinds onze bruiloft. hun zijn namelijk een huissie aan het renoveren en steken dus al hun vrije urtjes daarin maar we zijn vanmiddag even wezen kijken. blijkt dat bij hem afgelopen december voor de tweede keer zaadbalkanker is geconstateerd en hun dus natuurlijk geen kids meer kunnen krijgen want hij heeft nu helemaal niets meer hangen zeg maar. gelukkig heeft hij bij zijn vorige operatie wel wat zaad in laten vriezen maar dat blijkt erg weinig en minder goede kwaliteit te zijn dus als hun kindjes willen moeten ze het daar wel mee doen en moeten ze ixci laten doen . hun enigste optie. vreselijk he en voor ze dit zaten te vertellen vroeg ik boven nog gezellig ""oh dus dit word het babykamertje hihih"" en ""hoeveel kids wilen jullie?"" dom dom dom maar ja ik wist het natuurlijk ook niet he! vreselijk ze zij net zo oud als ons.