ja he ik stond echt zo van oeps!1 shit he ik meteen sorry zeggen voor mijn opmerkingen boven maar ja ik wist het niet en ze vonden het gelukig niet erg maar ik vond het wel balen hoor
hallo allemaal, vandaag weer gewerkt, heeeerlijk van die feestdagen. Dan is het zo lekker rustig. @Lonny en Iggy: heet dat spel toevallig GTA4?! Mijn vriend zit het nu ook te spelen. Vind het altijd wel leuk om naar te kijken en om te helpen zoeken.
oh, ik had gisteren ook weer wat. Mijn vriend was bezig in de tuin met palen te slaan voor de fundering van de vijver. Hij vroeg of ik even wilde helpen met het vast houden van de palen. Staat ie vrolijk te meppen, schiet de grote rubbere hamer van de paal af. Vol op mijn neus ale: au au au. Dat deed echt pijn. Mijn neus is volgens mij gekneust en mijn onderlip is blauw en mijn schouder is beurs.
Wauw sniffy! Dat is niet gaaf! Hoop maar dat alles snel weer wegtrekt. Hier de vriezer aan het ontdooien. (wist ik veel dat dat moest ) Dus na drie jaar heb ik dat maar eens gedaan. Gaat goed. Heb meteen in de agenda gezet dat ik over een half jaar nog maar eens moet checken. En Sniffy, dat spel heet inderdaad GTA4. Morgen mogen eindelijk de gordijnen weer open hier want dan moet meneer werken. De zon scheen anders op de tv en dan zag meneer niks meer. Hihi!
Sniffy, dat klinkt wel heel erg pijnlijk zeg. Is je neus toch niet gebroken ofzo? Mannen en computers, gezellige combinatie. Heb sinds vanmiddag telkens steekjes in mijn onderbuik (net boven mijn schaambot en heupen in zeg maar). Groetjes Taby.
ik denk het niet, het is vooral kraakbeen wat zeer doet. Het stukje tussen mijn neusgaten en iets daarboven.
En wanneer ga je dan misschien nog een testje doen, zaterdag of zondag? Zou wachten tot zondag, als je uitgaat van 14 dagen DPO zou zondag je NOD zijn. Ik duim voor jullie! (hoe is je temp)
Wil eigenlijk nog een week wachten ofzo totdat ik test. Ik heb mijn tempkaartje t/m vandaag in de topic tempkaartjes gezet, maar de temp blijft redelijk hoog heb ik het idee. Groetjes Taby.
Nou meiden! Ik kom net thuis we zijn op visite geweest bij mijn oma. Moet ook gebeuren vind ze zo leuk Nu ga ik lekker slapen ben echt helemaal gebroken haha @ Sniffy Beterschap met je neusje @ Taby spannend he meid @ iedereen Dikke knuffel en tot morgen! xxxx
Taby, spannend meid. Zondag nog een testje? Blondsteenbokje, leuke foto jullie hebben vast lol gehad. Iggy, nog niet de moed opgeven hoor kan nog alle kanten op. Mieke: zou ook echt iets voor mij zijn hoor met twee verschillende thermometers. Toch raar dat het zo van elkaar afwijkt. Alle zwangeren en mamas gewoon hier blijven hoor, gezellig. Mannetje heeft geen Playstation o.i.d. dus dat probleem heb ik hier niet haha....en ja af en toe neemt mannetje hier ook wel een paar biertjes te veel, maar dat is sporadisch en we gaan meestal samen naar huis. Af en toe blijft hij ergens hangen en af en toe ik, maar we gaan vrijwel nooit meer stappen. Moet zeggen dat ik op een feestje ook best een paar wijntjes drink hoor. Wij zijn vanmiddag ook naar Intratuin geweest Rox, maar bij ons ging het er wat rustiger aan toe haha. Wij hebben flink wat uitgegeven maar de tuin staat er weer mooi en fleurig bij, voor en achterkant. Hele middag bezig geweest, plantjes gepoot en twee grote lantaarns gekocht voor bij de tuindeuren en leuk gedecoreerd, maar was wel de moeite waard. Morgen lekker lang weekend weg en daarna eerste werkdag spannend. Achteraf is het weer zo snel gegaan. Truste allemaal!
ben ik ook weer even. foto is leuk he.zal morgen eentje van hondje in koninginne sfeer plaatsen Mieke: ik duim ontzettend voor je meid! heb je goede hoop? Mik: wat erg zeg maar die dingen zeg je gewoon, is menselijk.hoop dat zij een mooi eigen wondertje mogen hebben als zij er klaar voor zijn. Sniffy: beterschap meid. auw auw auw! opruimen zit denk ik in de lucht want wij zijn dus ook al de hele middag bezig. echt heerlijk!
Steenbokje, goede hoop het ik maar een beetje achterwege gelaten. Je klust gericht en hoopt altijd wel op een wonder, maar telkens, en daar weten jullie ook alles van, hoop je en is het niks. Dus nee ik ga er gewoon weer vanuit dat het niks is deze keer. Zora, veel plezier, waar zijn jullie naar toe?
hey meiden de tweede juli 'tweeling is geboren.Kyara (1260 gram) en Rebecca (1445 gram) de juli mama was 31 weken zwanger. de meiden ademen zelf en gaan goed. ik dach ik meld het even. goed he? gr kim