goeienavond allemaal! jullie smijten nogal met eten hier wij hebben lekker makkelijk gedaan: hebben kebab gehaald. steenbokje, niet fijn hoor van je werk, maar idd je volgende baan gaat nog beter zijn had gisteren een positieve ovu test, vanmorgen mijn vriend verleid, komt ie niet klaar sorry voor de details hahaha er zal te veel druk op staan hihi, die mannen van ons die moeten nogal presteren vanavond wil hij een herkansing
Wel mooi dat je een posi test had! hoop dat het straks wel lukt. Go girl! Heb je nog die van hier besteld?
Aaah, das balen. Volgende keer dus niks vertellen, maar gewoon verleiden . Want dat vinden ze altijd leuk . Maar best rot voor hem natuurlijk.
Goedenavond ! nog geen ei gevonden hier.. maar hoop dat de ovu testen vanaf morgen posi aan gaan geven... Mannetje is er vanavond niet en hebben deze ronde nog niet geklust.... dat komt omdat mannetje beetje met zijn werk bezig was of hij het nog wel leuk genoeg vond en waar de uitdaging in zat....maar na een gesprek vandaag met baas zit hij er nu weer helemaal lekker op zijn plek gelukkig! maar ja helaas is hij er nu dus niet dus geen geklus aan deze kant.. morgen maar volop aan de gang hihi! Dag
ja mieke het waren die van deze site. Bert komt juist voorbij gelopen: wat ben je allemaal aan het schrijven? zegt ie. ikke: niks bijzonders hoor hij moest es weten haha
Meiden effe kort berichtje, ben amper op de pc nog te vinden sinds me kerel thuisloopt haha.. Die neemt de pc steeds in beslag. Vanavond pretecho gehad in Driebergen... en... we zagen duidelijk een PIEMEL! Ze wilde het zelfs al met 100% garanderen, omdat we hem wel 4 x in beeld kregen. Hebben er ook een foto van haha.. Met het kamertje schilderen wachten we tot de 20weken echo.. Maar voor kleertjes enzo ga ik al shoppen hoor als me salaris weer is gestort.
Hoi Nou ik heb jullie weer gevonden hoor.Ben er even een paar dagen niet en het topic is gesloten.Ik heb niet alles gelezen maar als ik belangrijke dingen heb gemist brengen jullie mij wel even op de hoogte toch Maar goed de stand van zaken hier.Ben nog niet ongi en heb gisteren weer een lichte positieve zwangerschaps test gehad en mijn boobs doen weer pijn.Ik ga er nog niet voor 100% van uit wacht nog even tot aankomende week met nog een keer testen.Het zal wel moeilijk worden om te weten hoe ver ik ben want heb dus kennelijk een langere cyclus gehad.Dus wacht nog even en mocht zodra ik wist dat ik zwanger was van de arts een echo laten maken.Al weet ik niet of ik dit meteen doe want het is geen garantie natuurlijk dat het geen miskraam zal worden en het word dan een inwendige echo. gr.monique
goedemorgen meiden monique wat maak je het spannend joh. jeetje zit me hier gek te duimen voor je hoor. gr kim
Goeiemorgen, Missy jij gefeliciteerd met jullie zoontje! leuk! Heerlijk shoppen! Monique, jeempie wat een onzekerheid toch steeds, wel... niet.... hoop dat het een vette WEL wordt hoor! Spannend, ik duim ook. Enne Jannegie is zwanger, dus er is weer wat roze bij! Hier ook mooi weer. Ik ga vandaag richting mijn ouders, ga met pa lief een bureaublad maken voor mijn nieuwe bureau! Dus zal hier vanmiddag pas weer verschijnen. Fijne dag vast voor iedereen. (niet te veel kletsen)
hihihih mieke we kunnen niets beloven hoor stelletje kletskousen. rox ga maar lekker wandelen als ik niet moest werken thuis zou ik ook naar buiten gaan. missy gefeliciteerd met je kereltje gr kim
Oooh Missy, wat klinkt dat goed. Een piemel, haha! Ga je dit ook al met de buitenwereld delen? ik bedoel, buiten ons? @ Monique: Ik duim ook hard mee voor jou! Maar ik begrijp je zenuwen ook, vooral doordat het vorige keer is misgegaan. Laten we allemaal hopen op een posi test. En een tweede keer misgaan, dat zie ik bij jou nog niet gebeuren! Bij mij is er weer iets verkeerd met mn banner. Die loopt gewoon niet mee. Ik weet niet wat ik verkeerd doe. Welke tijdzone geven jullie aan? Gmt+1 heb ik gedaan. En verder gewoon mn uitgerekende datum (due date)
jannegie soms is ie gewoon wat later . maakt toch niets uit hij springt zometeen echt wel een dag verder. hihihihihi wil je zo graag dei extra dag? gr kim
Goedemorgen ladies, Hier is het ook heerlijk weer, kan alleen niks gaan doen : ( Maar die ijsboer is gisteren niet langsgeweest @!#@$%$$%&*^%. Vanavond krijgt ie een herkansing.
Lekker he ijsjes! Bij ons komt de ijscoboer nu ook weer elke avond langs. Ben er tot nu toe nog niet geweest maar koimt nog vaak genoeg hij heeft erg lekker ijs. Missy, leuk meid een jongen! Monique ik duim mee voor je hoor meid. Hopelijk is het een vette yes. Kim, we zouden hetzelfde eten als jullie gister, alleen is het shoarma geworden, mannetje e ik waren allebei laat dus nu eten wij vanavond bietjes met schnitzel en aardappelen. Meiden ik heb nog steeds geen roze pumps naar mijn zin gevonden. Heb wel een leuke groene trui gekocht en mooie hoge zwarte laarzen met hak. Ook nog geruite laarsjes zonder hak zwart wit, erg leuk onder een rokje of over een spijkerbroek, heb ze vandaag aan en ze lopen heerlijk. Ga straks ook nog even online bij H&M daar hebben ze ook weer leuke dingen en veel roze, en ik ben gek op roze. Liefs Zora