Danielle, welkom en succes met zwanger worden! Remmar: Hihi, snap je helemaal! De hele dag op elkaars lip, pfff... dat hoeft nou ook weer niet hè. Hoe lang gaat het nog duren?
Taby, heb nog eens naar je kaartje gekeken en zitten rekenen. Ik denk dat je ±10 jan. uitgeteld zou zijn. Je banner staat nu sowieso iets te ver. Wat geeft FF eigenlijk aan, dat staat onder je kaartje. Nou ja wat maakt het uit, jullie vieren iig feest thuis, hihihi.
whaa taby gefeliciteerd meid! echt geweldig! en dat na een cyclus van een jaar gehad te hebben! geniet ervan samen!
Mieke, ik kan nog niks vinden onderaan mijn kaartje. Moet je iets invullen dat je zwanger bent ofzo? Groetjes Taby.
Bij mij stond ook niks onder mijn kaartje omdat ik geen vip member was. Maar je kunt wel invullen dat je positief getest hebt. Dan wordt je gefeliciteerd! Warr je normaal je temp invuld zie je een tabblad met Tests. Daar kun je dat doen.
Jij hebt toch nog een proefabonnement Taby en dus VIP extra's. Zie namelijk dat FF bij je kaartje DPO aftelt. Nou ja mijn cyclus is begonnen op 6 april en bij mij staat er dus 13 januari?!
Gefeliciteerd Taby met je zwangerschap! Geniet er maar lekker van meid! Rox was je nou eigelijk al ongesteld geworden? Groetjes Minnie
Hihi. Ik kijk zo nu en dan nog wel bij de feb.mama's... maar ze kletsen daar zoveel, kan het niet bijhouden Eigenlijk zou ik bij de maart mama's moeten kijken, ben immers maart mama geworden .
Wilde ik ook weten, maar durfde niet te vragen, was bang dat ik erover heen gelezen had . Ben hier nog steeds aan het vloeien, hoop maar dat het klopt... .
Bij mij is het vloeien sinds vorige week vrijdag gestopt. Ben heel benieuwd wanneer ik ongi wordt. Wil dan toch maar weer beginnen met de pil. Had van mijn vorige pil ook geen last en ben ook niet aan het ontpillen geweest. Ja ik ben een van de laatste maartmama's die is bevallen en dan mis je zoveel. Niet echt leuk. En hier is het toch altijd gezellig!
Ik was na 4 of 5 weken gestopt, en begon een week later weer. Volgens de vk bij de nacontrole ben ik ongie, tis helderrood. Sinds gisteren roze. Maar dan beb nu al anderhalve week ongie . En wat de mama's betreft, ik ben dus een van de laatste feb.mama's... dus waar zij nu over praten... heb ik nog niet gehad, om het maar zo te noemen.
zoo ik dacht ik kom hier ff melden dat ik bevallen ben maar zie dat het ALLANG in de lijst staat hahaha... jullie zijn scherper dan ik
mieke en iggy: mega knuffel! Taby: gefeliciteerd meid! super! ik wist het wel. heb vanmorgen die verhuisdoos vol met kleren gekregen via het forum. echt ongelovelijkw at er allemaal in zat. gamijn broertje morgen heel erg blij maken denk ik! en ja in overleg met mannetje heb ik er een paardingetjes uit gehaald