meiden ik ga aftaaien... hunny zit op zijn playstation dat rare spel te doen dus ik ga lekker vast onder de wol mn wekkertje gaat half 4 dus dan mag het he? truste en dikke knuf allemaal
De eerste is voor aug. met positieve test in sept. De tweede is ook voor aug. en beiden een M van meisje
27 weken nog 13 weken tot mijn kadootje. hihihihihihi oh meiden het begint al echt te kriebelen ik ga lekker naar bedje . fijne avond meissies
@ taby gefeliciteerd @ rebbel sterkte knuffel rustig aan @ daisy van harte gefeliciteerd met je verjaardag. @ iggylover gelukkig had je vriendin wel even geduld. de bruiloft geeft ook best stress. wij zijn net terug van een spontaan een weekend je weg even ontstressen. echt de bruiloft komt nu dicht bij en geeft veel stress, meer dan ik had verwacht wel allemaal positieve stress veel mensen die vragen hoe het gaat en of alles al geregelt is goed bedoelt maar zet je wel aan het denken. woensdag lekker een schoonheidsbehandeling en een proef kapsel. deze week is klus week, we zijn er deze maand bewust mee bezig, lijkt me echt heel gaaf om op de huwelijksreis positief te testen
oooh mieke, ik snap hem! Daisy, Hij is dan wel van 2002 maar hier is de link: http://www.mirena.nl/html/img/others/20 ... NA_IB2.pdf
Heb 't aangepast. Ik kan gekgenoeg gewoon niet meer plaatsen dan er nu staat. Dan is het gewoon te veel tekst en dat terwijl ik wel eens onderschriften zie die veeeeel langer zijn Zo stom. Wilde alleen een ' toevoegen aan 08 maar helaas dat is al een teken te veel.
Ik heb ook een nieuwere bijsluiter gevonden, daar staat het ook. Maar er staat ook overleg met arts, en da's natuurlijk wel gebeurd.
Truste lieve meiden! ik ga lekker mijn bedje opzoeken. Want morgen is het weer vroeg dag. Tot morgen!
Goedemorgen lieve meisjes! Het zonnetje schijnt weer voor vandaag! Heerlijk! 8) Mijn temp is ook gestegen vanmorgen, maar ik geloof eerder dat dat komt doordat het een paar graden warmer is, vooral in de slaapkamer omdat de zon daar de hele dag op heeft gestaan. En ik was wat aan het woelen voor ik ging tempen. Nou ja wilde het even kwijt. Weten jullie wanneer Tipp weer terug zou komen van vakantie?
nee zat ik ook net aan het denken. weet niet maar hoop dat tipp een fijne vakantie heeft. het weertje zit in ieder geval mee he?
Goede morgen allemaal, Ben lang niet geweest. Had vakantie en heb alleen maar leuke dingen gedaan. Heb maar een paar pagina's bijgelezen.. het is zo veel wat jullie allemaal schrijven. Heb net gekeken en mijn NOD dag is op 16 mei, dat is de dag dat mijn beste vriendin trouwt. Zou ik die ochtend al een test kunnen doen mocht ik nog nergens last van hebben? Dan weet ik dat en kan ik of wel, of geen lekker wijntje drinken. En dus wel of niet met de auto gaan.. haha. Weet iemand van jullie een test die je al zo snel kan doen? Gisteren avond hebben edwin en ik het terras gewoon in huis gehaald. Een eigen gebrouwen biertje op en een sigaar opgestoken (bahbah, ik rook niet eens) maar dat was echt super gezellie saampjes. Zijn er hier nog bijzondere dingen gebeurd die ik gemist heb? Groetjes Anne
Anne, je kunt in principe gewoon op je NOD testen. Alleen verschilt het nogal per persoon of ze al positief dan wel misschien nog negatief testen. Ik heb 16 mei ook een bruiloft, toevallig. Toch niet van dezelfde personen
Ik heb een bruiloft van Nancy en Ruud. zou wel super gaaf zijn als ik positief test natuurlijk.... Dan ga ik helemaal vrolijk naar de bruiloft toe.. hihi Ik zal voor de zekerheid wel een keer een duurdere gevoelige test halen. Groetjes Anne