Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    jeetje,

Ik kan het in sommige gevallen best begrijpen dat mensen er voor kiezen het kindje weg te halen. Maar als je er zo luchtig over praat.. bah bah, daar zou ik niet tegen kunnen hoor.
    Succes met werken dus....

Liefs Anne

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    mijn idee. en dat soort dingen ga je toch ook niet vertellen tegen iemand die zwanger is.

maar ja sommige mensen

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    WIC, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG, HIEPERDEPIEP HOERA!!!

Rox, je hebt gelijk hoor, het zal wel meevallen, ken er wel wat mensen en ik zal vast in ene meer bekenden tegenkomen, dat heb je wel in mijn werkwereldje.

Hihi die Joey, nou goed teken toch?
    Lekker geslapen en vandaag nog werken en dan morgen vrij.
    Dan fijn met Joey buiten op stap gaan hoor. Kleedje mee, wat voeding mee en voor jezelf wat lekkers en lekker ergens gaan liggen saampjes.
    Genieten van het mooie weer. Kun je wel gebruiken om wat nieuwe energie op te doen.

Tja Kim er zijn rare mensen. Die komt zichzelf nog wel tegen.

Zora, veel succes vandaag. Je zult het vast naar je zin gaan krijgen want het klonk toen als een hele leuke baan.

Hier weer tempdaling na een mooie tempstijging :(
    Heb maar vast de nodige spullen in mijn tas gedaan om de :evil: te kunnen opvangen als ze arriveren.

Nou meiden, over een uurtje beginnen, kan lekker op de fiets.
    Dus over een half uurtje ben ik hier weg.
    Fijne dag allemaal.

(waar is steenbokje)

4. daantje07

daantje07 Bekend lid

Gefeliciteerd Wic!

Gister toch maar meegegaan... we zijn uit eten geweest naar de griek (was de dag ervoor al uit eten geweest met vriendje naar de argentijn!).

Vandaag lekker een luier-dagje... ga zo lekker in de tuin zitten met een boek.

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Tnx :D

6. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Goedemorgen allemaal!

Wat is het weer heerlijk weer. 8) Ik heb vanmorgen al even gewandeld met Kruimeltje :D , onze shetlandpony, die we afgelopen zondag verhuisd hebben.
    Ook ben ik het weekend in de tuin aan t rommelen geweest. We hadden npg geen tuin bij onze noodwoning, maar het begint er nu weer op te lijken. Denk zelfs dat ik weer een gedeelte ga inrichten als groentetuintje. Ik vind dat zo lekker, verse groenten en kruiden uit de tuin :D !

Verder zit ik nu op kantoor. Heb al veel gedaan. Maar wil vanmiddag lekker boodschapjes doen en groenteplantjes kopen.

@ Wicjuh: Gefeliciteerd!

@ Zora: laat even weten hoe je werkdag was. Spannedn hoor!

@ Mieke: Oh, ik duim zo voor je! Wat is het toch weer spannend!

@ Rox: Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen, zo´n lange dag en dan heb je niks aan Joey, of hij niks aan jou zeg maar....

@ Daantje: geniet van je luier dag!

@ Mik: nou sleep je er maar even door vanochtend, wat een rare mensen zijn er op de wereld.

@ taby: wordt het al een beetje echter? dat zwangercshapgevoel? Leuk hè!

@ Daisy: Wat heb je toch heerlijke verhalen over Samantha! (brabbelen met volle mond)

Ik heb gisteren trouwen een zware dag gehad. Heb 600km gereden en uiteindelijk ook nog voor niks denk ik. Die man wilde heel graag en vond de boerderij die we bekeken ook best mooi, maar die vrouw zei aan het einde van de dag dat ze eigenlijk helemaal niet uit nederland weg wilde. Dus lekker dagje voor jan ... gewerkt.

Verder heb ik heel veel honger! Vanmorgen een groot bord brinta gehad (heb ik gelijk weer wat zuivel binnen). Maar nu alweer een kiwi op en alweer honger.... :rolleyes:

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oehhhhhhhhhhhhhhh ik ben 3 kg kwijt! :)
    ben helemaal happy! ging meelijnen voor mn vriend die wil graag wat kwijt.... maar de zak chips lacht zo lief naar hem en de bokkepootjes gaan nog steeds met pakken tegelijk naar binnen! :)
    nu scheelt het dat ie niet hoeft te lijnen want hij is gewoon mooi zo! maar hij wil het zelf graag, lukt alleen niet, maar mij wel :)

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    er is voor me gependeld en juli '08 een meisje :) nou maar hopen ..... mn duimen draai ik blauw

9. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    O, Iggy, 3 kilo das knap!

Ik zit nog steeds op mn oude gewicht. Wanneer begint dat aankomen eigenlijk?

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    pfff zag toevallig mn collegaatje en die heeft heel lang de eerste weken niets te zien gehad en gister liep ze in 1 x met een mega toeter! ze vertelde me dat ze een meisje kreeg echt zo gaaf! gun het haar zo vreselijk erg

11. daantje07

daantje07 Bekend lid

Leuk joh!
    waar heb je dat pendelen gedaan?

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    1k kwam eerst aan de toen viel in enorm af zit nu 1,5 kilo onder mijn start gewicht maar mijn buik wordt wel dikker haha..... ik draag al positie kleding ik kan nergens meer in :oops: . totaal ben ik 3 kilo afgevallen.

:confused:

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Hee meiden,

Ik ben weer terug van vakantie. Nou ja, eigenlijk was ik gisteren al terug, maar toen was ik zo druk bezig met uitpakken dat ik geen tijd heb gehad om mijn laptop aan te zetten.

Ik heb een heerlijke vakantie gehad. Hoewel we in de Ardennen eigenlijk constant regen en veel wind hebben gehad, hebben we heerlijke wandelingen gemaakt en hebben we een schitterende abdij bezocht.

In de caravan was alles lekker warm en droog, dus hij mag blijven ;)

Van het weekend stonden we nog een paar daagjes op Beekse Bergen, er was op de roeivereniging daar een wedstrijd waar we bij moesten zijn, dus hebben we nog even lekker van het goede weer genoten. :D

Maar.... Ik heb echt niet alles bijgelezen, dus kan iemand me even een korte samenvatting geven?

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    carulli van het forum heb ik gevraagd voor me te pendelen en kreeg net een pb.... ben benieuwd :rolleyes:

15. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Hoi hoi,

Ben ik ook weer even:

Dinnetje: van de week terrasje pakken in Utrecht ;) mag je even lekker spuien meid.

Daisy: sorry nog gefeliciteerd!

Mieke: duim duim duim en hier ben ik dus:)

Wic: gefeliciteerd met je verjaardag.

Tip: welkom terug.

Verder iedereen gewoon een knuffel.

hier alles goed. bij aan het komen van alle dagen hahaha.

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Iggy ik hoop dat je pendel uit komt meid! Ik hoop natuurlijk ook altijd voor je dat dat eerder hett geval is....het is jou ook zo gegund hoor!

Getver begon de hond net te kotsen....daar kan ik echt niet tegen. Ben ik het aan het opruimen moet ik zelf rennen komt al mijn eten er weer uit! En bedankt hondje! haha ;) GETVER!

xxx

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    WIC GEFELICITEERD met je verjaardag!

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    wic gefeliciteerd!

he jakkes wendy...

Spannend, morgen mijn eerste echo.

19. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen allemaal!

Hoe is het hier?

Wic: gefeliciteerd!

Tipp: Heerlijk he, zo'n vakantie!? Ookal is het dan niet zo lekker weer geweest, genieten kan altijd, toch?! Ik heb ook niet alles bijgelezen, dus vrees dat mijn samenvatting niet zo goed zou worden ;)

20. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ wendy: heel fijn :( maar niet heus.. Ik ken het! We hadden afgelopen week de hond van mijn schoonouders hier logeren.. Nou, die heeft ook echt de hele kamer en keuken onder gespuugd! BAH BAH BAH! :(

@ Tipp: oeeehhh, spannend! Zenuwachtig?!

Deel Deze Pagina