goeiemorgen meiden, Nou dansles gisteravond was een ramp. Ben in de pauze weggegaan. Kon niet meer op mijn benen staan en werd van al dat gedraai ook behoorlijk misselijk Missy: gefeliciteerd met jullie zoontje... Monique: je houdt het wel spannend he? Ik denk dat ik nu mijn trots maar eens aan de kant zet en vanmiddag na de lunch even een uurtje ga slapen. Zoals mijn oma gisteren tegen me zei: "doe nou eens rustig aan, je bent niet meer alleen!" Hahahahha Maar rustig aan staat niet bepaald in mijn woordenboek. Ik ben altijd nog al een druktemaker geweest, die het liefst 7 dingen tegelijk deed. Toch even wennen dat het er nu maar 1 of 2 kunnen zijn
Haha, ja klopt. En het heeft natuurlijk ook weer een dubbelzinnige betekenis he. Daarom wil ik ook zo graag roze in de lijst.
Nou meiden jullie zijn allemaal erg druk waarschijnlijk....hihi....zou ik ook moeten zijn maar ik ben zo gemotiveerd als een pak spijkers... Nog twee en halve week dan ben ik hier lekker weg....
ik zit ook al steeds te kijken waar de berichtjes blijven Zora hoe gemotiveerd is een pak spijkers? Je bent zeker al druk aan het aftellen?
Inderdaad. Ik moet nu echt oppassen zit hier bijna keihard te lachen achter mijn bureau. En ja ik ben lekker aan het af tellen. 25 april is mijn laatste werkdag waarschijnlijk en dan moet ik ook naar de fert. arts dus dubbelop. Ben nu een nieuwe collega aan het inwerken, een nogal dominante dame van 50.
oh zo eentje van " niet zeuren, maar werken" en " ik ben ouder dan jij en heb meer levenservaring, dus ik weet alles beter" Sterkte (enne... niet te hard lachen )
Yep zo eentje, kan haar ook wel begrijpen want ik ben natuurlijk een 'guppie' in haar ogen. Maar alles hoe ik het doe kan beter, zij weet het beter, zij weet alles al en ondertussen doet ze het fout.... Maar het is maar voor even dus ik hou me in. Alleen als ze door me heen praat als ik iets uitleg (doet ze heel vaak) verhef ik mijn stem en vraag ik of ik even uit mag praten.
Trouwens balen van je dansles zeg. Is ook niet echt wat als je duizelig bent en costant rondjes moet draaien. Dans je al lang? Ik wil ook zo graag leren dansen maar mannetje wil helaas niet.
Ik dans nu een jaar, bronsster. Maar Ik ga na dit seizoen (eind mei) voorlopig stoppen... En dan, als we weer verdergaan doen we deze cursus over, want ik mis nu zoveel. We 'moesten' toen we gingen trouwen vorig jaar, maar toen vonden we het zo leuk dat we door zijn gegaan. Pff wat een nare dame, daar kan ik dus ECHT NIET tegen! Als ze het zo goed weet, waarom moet ze dan ingewerkt worden
Wij hebben gewoon geschuifeld tijdens de openingsdans op onze bruiloft. Waren ook veel te druk met de verbouwing van ons huis dus helaas geen tijd voor dansles en mannetje had ook neit echt veel zin. Ja, ik laat haar zoveel mogelijk in haar sop gaar koken. Ze komt er vanzelf wel achter als ik weg ben dat ze beter even een paar weekjes naar mij had kunnen 'luisteren'. Wie het laatst lacht....
Nou zora, nog even doorzetten dan! Ik ga vanavond ook dansen. Maar dan country line dancing. Niet dat ik dat nou zo leuk vind, maar dat is het enige wat in het dorp georganiseerd wordt en daardoor leer je mensen kennen en blijf je bij. De pasjes zijn aardig ingewikkeld. Pff.... vorige week de eerste les gehad.
zora stop je daar met werken of ben je ontslagen. ik ben het even vergeten (zw dementie) hihihhh gr kim
ag jeetje meiden. ik lees net verschrikkelijk bericht in de vlinderlounge en bij de juli mama's vergo was van het weekend van tweeling dynand en dylan bevallen bij 27wk2dg. nu zijn ze gisteravond allebei overleden. gatverdamme heb net even een potje zitten janken. bah ik trek me dat soort dingen altijd zo aan he. sorry voor dit berichtje maar moest het even kwijt gr kim
Hoi Meiden, pff alweer zoveel gekletst! Heb alles wel bijgelezen, maar even geen puf om te reageren. Maar ik ben er nog hoor! Ik heb gisteren besloten om niet door te gaan met de borstvoeding. Ik ga nog een poosje door met kolven en dan ga ik dat langzaam afbouwen. De productie komt nog steeds niet op gang en Jasper begint steeds slechter aan de borst te drinken omdat hij al door heeft dat de fles stukken makkelijker is. Slim kind! ! Ik zit nu voor het eerst sinds 9 maanden weer aan een broodje filet americain! ! ! Lekker! ! ! Welke meiden mogen nu binnenkort gaan testen? Monique maakt het in ieder geval spannend..... Liefs Maranka en iedereen een dikke tut van jasper!
Echt verschikkelijk dat nieuws van die tweeling. Had gehoopt dat ze het zouden overleven Maar Kim ik spiekte net bij de aug mama's en wat doet die Arri raar zeg, ze ziet gatverdamme hetzelfde als gODverdomme, nou dan spoort ze niet hoor. Bah kan er niet tegen dat zulke mensen daar over kunnen zeuren terwijl er erge dingen aan de hand zijn zoals bijv die 2ling.