Jannegie heerlijk is dat he lekker de tuin mooi maken. Dat hebben wij van het weekend gedaan en over twee weken meoten de de voortuin helemaal opnieuw aanleggen. Het is net een oerwoud maar de achtertuin is iig klaar! heerlijk
Nou nogal vooral omdat het voor iedereen weer anders is. Maar ik neem dan maar aan dat ik mijn ei afgelopen weekend heb gehad.. niet al teveel geklust dus dat wordt wachten op mijn 2e ongesteldheid.
Misz, elke cyclus leer je je lichaam beter kennen. En je zou met de ovutesten bij dag 10 kunnen beginnen, je hebt niet echt een lange cyclus zie ik (afhankelijk van wat deze doet).
zo meiden daar ben ik ook weer even met een momentje voor mezelf. vanmorgen het huisje gedaan vanmiddag naar de wasserette geweest en schapjes gedaan. pffff veel te warm voor.zo even makkelijk eten en dan lekker nog even met hondje naar de waterkant toe hoor. ik heb weer krampen dus ik verwacht weer niets deze maand. eind van mijn maand gaat mannetje naar het ziekenhuis voor de eerste keer en ga ik echt gericht tempen.
Hai Hai Anne, Ik was niet echt uitgerust aangezien ik alweer om 7 uur op t werk moest zijn.. Mieke, klinkt lekker. Maar Joey krijgt prikje morgen dus even kijken hoe het verloopt... Wic, Hieperderpiep HOERA!!!!! Gefeliciteerd!! Jannegie wat @#$%^&%$@#*& van die mensen! Heb je je daarvoor uit de naad gewerkt! Iggy, Netjes die 3 kilo meid! Niet teveel he ivm je jurk! Tipp, fijn dat je lekker bent uitgerust meid! Spannend je eerste echo! Voel je je nog goed? Wendy, smerig dan he? Ik had het ook, maar dan alleen al als ik langs de kattenbak moest. Voor jou word het ook spannend he? Steenbokje, je bent er weer meid! Hier geen Rox in pipo pak vandaag. Kleding was niet uitgewassen en stonk naar zweet. YEK! De poes van mijn moeder is gisteravond bevallen van 8 kittens. Alleen, ze wil ze steeds in de kattenbak hebben. Ze haalt ze uit de bananendoos en neemt ze mee de kattenbak in....
hihihihi rox nou je moedfer kan het vergeten als de moederpoes ze echt in de bak wil hebben zal ze ze er krijgen ook, nijn poes wilde in de kast bevallen dus ik haar naar beneden halen. nou mooi dat ze ze inhield he. en zodra ze weer in de kast was. hup hup hup dhup vier kittens. hihihihi dus ik ze naar beneden gehaald en zij ze stuk voor stuk weer naar biven brengen met die klien lijfjes tegen de trap aan. dus ik heb ze daar lekker laten liggen tot ze wat ouder waren en zelf op de bak moesten toen heb ik ze wel naar beneden gehaald en wilde de mama dat ook wel. hihihihihihi wel grapppig de bak. wat een plek
Hoi hoi, Wic, VAN HARTE GEFELICITEERD! Hele fijne verjaardag. Heb je nog wat leuks gekregen voor je verjaardag? Tipp, welkom terug, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Zat even in een paar fotoalbums te spieken van de zwangere meiden, maar zag nog geen buikfoto's. Ben benieuwd hoe jullie buikjes eruit zien. Groetjes Taby.
nou dan maar de hele tijd weghalen of voor de andere katten een andere bak maken en deze leeghalen voor de kittens met een doek erin ofzo. misschien wil ze wel gewoon rust en voor zo'n bak zit natuurlijk een klep
ja idd Kim, maar dat kan ze morgen pas doen! Taby, volgens nij staat er in mijn album wel een foto van 40+6 (dag voor de bevalling) en op de babysite van Joey www.Joeyvdveen.babysite.nl
Hihihi Kim wat heb je je banner leuk aangepast! Moest er erg om lachen, je hebt nog steeds je grapJURK aan! Ik had voor onze poes ook een mooie doos met heerlijk dekentje etc. klaar gezet toen ze moest bevallen. Lag ze er heerlijk in, half te bevallen bedacht ze ineens dat het ook wel fijn zou kunnen zijn in het huisje van de krabpaal. Dat vond ik niks, dus ik haar weer in de doos getild, hing half dat kleintje er al uit, oeps. Zij weer naar de krabpaal... ik haar er weer uit gehaald en daarna bleef ze toch wel in de doos tot alle kleintjes er waren. Na 1-2 dagen ging ze ze ook de trap naar boven op slepen, en vond ze het wel een goed plekje om onder het bed te gaan liggen, daarna werd het de kast. Zucht.... ze bleef maar aan de gang. Toen ze 5 weken waren hebben we ze weer naar beneden gehaald en de bench voor ze klaar gemaakt, dat was zo leuk en gezellig met die kleintjes.