Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihi ik vond hem wel leuk hahahaha

he bah mieke je moet ook niet meer testen tot je een tijd overtijd bent, ik was nog wel zo aan het duimen voor je.

nou ik blijf duimen hoor

gr kim

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lief van je, krijg gelijk waterige oogjes :rolleyes:
    Zal wel met mijn leeftijd te maken hebben, weet het anders ook even niet.
    Of de testen waren toch niet zo goed maar op dat moment misschien wel?

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja maar vandaag NOD dan is het toch netjes? :(

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik ben nu best zenuwachtig. Maar ik ga zo eerst lekker met mijn oma in de stad lunchen, dus dat is wel goede afleiding...

Stom genoeg steeds beter. Eigenlijk niet meer misselijk, bijna geen pijnlijke (.)(.) meer... Daardoor begon ik me ineens van het weekend wel zorgen te maken :oops:

@daisy: gefeliciteerde met samantha's 2e maanddag :D

@mieke: ik duim ook hoor

@kim: hihihi grappig plaatje... waar had je die gevonden?

Dansles was gisteren weer een ramp, ben weer eerder weggegaan. Nog maar 4 lessen en dan is dit seizoen over... En dan ga ik denk ik zwangerschapszwemmen... Is hier in het zwembad om de hoek en het klinkt zo leuk...

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tipp, veel plezier met oma en met de echo vanmiddag!

Jeempie alweer 11 weken, wat gaat de tijd snel.

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nou ja, we zien vanmiddag wel of het echt 11 weken zijn. Ik denk zelf 10, maar dan nog gaat de tijd vreselijk snel...

Ik hbe er best veel zin in, maar ben ook best zenuwachtig...

8. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ik begin met een hele dikke knuff voor Mieke! Natuurlijk kan het zijn dat je later posi test, maar voor nu is het al heel jammer dat deze test nega is. Bah! Dat moment dat je naar de test zit te staren en er geen streepje verschijnt, bah! We gunnen je het zo!
    Maar nog geen ongi?

@ Taby: Door een antibiotica kuurtje raakt je zuurgraad in de vagina van slag, daardoor heb je dan kans op een schimmelinfectie. Komt wel goed! Hoe lang duurt je kuurtje nog?

@ Rox: sterkte met prikjesdag!

@ Maranka: ik heb gisteren ook gestemt, moest kiezen tussen Joey en jasper, Jasper had nog de minste stemmen, dus heb je de mijne erbij gekregen, maar zie nu dat Joey maar weinig stemmetjes heeft, arme schat! Die foto van Ilse is trouwen helemaal geweldig!

@ Kim: Zo heb ik eens een musje geprobeerd te redden. Was ook door de kat gegrepen en waarschijnlijk daarvoor al tegen het raam gevlogen. Ik heb hem op de tafel gezet en toen draaide hij eerste steeds rondjes linksom, met één vleugeltje hangend. Ook begon hij heel zwaar te ademen. Ik zat ernaar te kijken toen hij ineens stopte met ademhalen. Toen heb ik mn vuist op t snaveltje gezet en er lucht in geblazen. Ik heb hem daarna in mn handen gelegd en met mn duimen op het buikje gedrukt. dacht dat ik goed bezig was. Maar tijdens het drukken zei hij: " Pieeep, pieeep!" Ik drukte gewoon lucht langs de stembanden, maar het musje was allang dood! Hilarisch hè....

Hier alles ok. Verheug me op t weekend naar nederland. Laatste keer moederdag zonder dat ik zelf moeder ben, hihi....
    Zaterdag middag wil ik op pad voor positiebroeken/rokjes. Want als ik na 3 weken weer eens in nederland kom, is het te laat. En hier kan ik niks leuks vinden. Grote stad met H&M enzo is 45 minuten rijden.

@ alle poesje liefhebbers: er zijn er hier vast weer heel veel op komst. Dus wie nog wat wil uitzoeken, kom maar langs, hihi. Zijn boerderijkatten, het lukt niet om ze te vangen en te steriliseren, door de zachte winter hebben we er heel veel momenteel. Allemaal wit met grijze vlekken.

@ Tipp: veel plezier bij je echo! Je kunt vast al heel veel zien!

@ Wendy: Ook veel plezier bij je echo!

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik hoop het jannegie..

Oh ja taby, ik vergeet het helemaal :oops: gefelicitteerd meid! :D

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tipp, maar je banner staat op 11+6 dus al bijna 12 dus dan zal het toch wel 11 zijn...

Jannegie, dank je! nog geen ongi!

Moet even snel snel doen! sorry daarvoor.

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik zie wel miek... en wat maakt het ook eigenlijk uit, 10, 11 of 12... de tijd gaat al snel genoeg...

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou meiden ik ben weer druk aan het werk en heb net mijn kat weer naar buiten gelaten arme beest wilde zoooooo graag. nu maar hopen dat ze de vogeks met rust laat. maar er zittten er ook zoveel. nog een uurtje en dan heb ik pauze en dan vanmiddag nog drie uurtjes en vanavond een uur. en morgen waarschijnlijk vrij. hihihih

van het weekend gaan we misschien een nachtje weg dus.................heerlijk

mieke ja je hebt ook wel gelijk maar het is elke keer zo'n teleurstelling he en ik hoop het zo voor je meiss.

gr kim

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Weet ik, daarom is het fijn dat we er hier zo voor elkaar kunnen zijn!

Wij hebben onze katjes allemaal een belletje omgedaan om al dat geroof te voorkomen, maar het leek hier wel kerstmis met al dat gerinkel van de belleetjes, dat we ze na verloop van tijd er weer afgehaald hebben.
    Ze vingen ze toch wel, met of zonder bel.
    Hier lag gisteravond een muisje dood.
    Gek genoeg doden ze die niet, maar spelen ze er alleen mee, het muisje is dan zo bang dat ie volgens mij een hartstilstand krijgt.

Nou ga er vandoor even snel boodschappen doen en vanmiddag weer werken.

14. daantje07

daantje07 Bekend lid

Geef de moed niet op Mieke!
    Toch blijft het moeilijk elke keer weer een teleurstelling...

15. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Hallo allemaal! Vandaag lekker een vrije dag. Wat een weertje he heerlijk! Mag van mij wel zo blijven tot september! Heerlijk!

xxx Kat

16. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Euh, Kat, liever niet... Dan komt het met ons boeren niet goed. Hebben op den duur weer regen nodig ;) .

17. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

goedemorgen meiden,

Mieke: o lieverd toch...Knuffel! De gene die onze wondertjes naarons toe zend heeft even zomerstop ;) geintje hoor lieverd.

Jannegie: veel plezier alvast met shoppen!

Tip: veelplezier met je echo en met lunchen met oma!

Dinnetje: nope,ik heb je niet gebeld.

hier alles goed.krampen waren me darmen en heb al dagen hele gevoelige tepels.echter gisteren ook een echte vreetbui dus we kunnen er weer niets mee. we zien het wel.

Vanmorgen een mailtje gekregen: ik heb mijn eerste modellen opdracht binnen! ik mag figureren.ik zeg nog niet als wat en hoe en wat maar ik laat het jullie weten.ik vind het heel gaaf!

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihih ik zie het al voor me mieke! al die belletjes om die nekkies. en inderdaad die katten roven niet o het doden maar vinden het gewoon bar interessant die bewegende speeltjes. die kat van mij werd ook elke keer gek als die vogel weer geluid maakte maar zolang die vogel stil was vond mij kat er weinig aan.

hihihih jannegie nou hier mag de regen wel wegblijven hoor. dan mag het alleen boven jouw landje regenen goed?

gr kim

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ mieke! Een dikke knuffel van mij meid!
    @ Tipp! Geniet van de lunch met je oma en van de echo! Heel veel plezier!
    @ Rox Nee ik moet ook neit zo veel lezen mar als je op het forum rond leest dan kom je het vanzelf allemaal tegen. Maar ik blijf lekker hier want hier praten we niet over die vervelende dingen ;)
    @ Jannegie Dankje! Ik laat zeker weten hoe de echo is gegaan vrijdag. We hebben hem om 10:15 en daarna moet ik nog even werken dus aan het einde van de middag kom ik het jullie vertellen.
    @ All heeft er iemand enig idee hoe het met Ikdus gaat? Ik ben zo benieuwd!

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik ga werken....
    Ik hoop dat ik internet hebals het rustig is. anders tot morgen!

Deel Deze Pagina