Omdat het nog te vroeg is na de bevalling. Jasper is nog geen 6 weken. Mijn huisarts wil in ieder geval 8 weken aanhouden en ze zei dat de gyn vaak 10 weken aan houdt voor ze de Mirena plaatsen. Heeft te maken met je baarmoeder die nog niet weer helemaal hersteld is geloof ik. Misschien staat je baarmoedermond dan nog te ver open ofzo. Ik weet het niet ?
Peter en ik kennen elkaar pas in juni'08 2 jaar. En dan is Jasper al bijna 3 maanden! Ik ben gestopt met de pil toen ik Peter 10 maanden kende. Het voelde gewoon goed tussen ons, en dan maakt het volgens mij helemaal niet uit of je elkaar nu al 10 jaar of slechts 10 maanden kent.
@wendy: Ze was bang dat ie niet goed te zien zou zijn omdat ik 'pas' 10 weken zou zijn. En ja... ik ben nu officieel een novembermama, namelijk 29-11-2008. Leuk verjaarskadootje voor thomas (die is 2-11 jarig ) @all: dank voor de blije reacties Ik ben echt zo opgelucht en blij... De echo staat trouwens in mijn album. Als mijn andere computer weer is aangesloten zal ik een betere plaatsen, daar staat betere software op
oh meiden ik voel me vandaag zo gelukkig. hebben jullie dat wel eens. hihihihihihihi ik ben zo blij met mijn man en kindje en mijn zaakkie.etc etc etc racebabe ik ben blij meissie dat het zo goed gaat met je . het is je gegund. maranka je hebt gelijk . als het goed zit zit het goed.
thomas en ik zijn getrouwd toen we 2,5 jaar samen waren. En we woonden na 3 mnd al samen... Dus het maakt inderdaad niet uit, als het goed voelt, dan is het zo...
Tipp, wat een mooie echo zeg. Ik vind dat het duidelijk te zien is dat klein wondertje van jullie. Groetjes Taby.
ze zei ook dat het uitzonderlijk goed beeld was Meiden ik ga naar bed en daar nog even tv kijken. Ik ben echt doodmoe Truste en tot morgen. Knuffels!
Tipp, mooi echo! Maranka, nee nog geen gevoel naar ongi toe? zal wel een LF van 16 dagen worden. Maar ja vorige keer voelde ik het ook niet echt geloof ik. Hihi Kim, lekker gevoel meid, niet meer los laten hoor. Idd als het goed zit zit het goed. Daar heb ik wel lang over moeten doen hoor. Soms voelt het nog wel alsof het nog niet helemaal goed zit, maar perfect kan het ook niet altijd zijn natuurlijk.
Maranka, ik vind eigenlijk dat al mijn kaartjes nietszeggend zijn. Stom eigenlijk wel. Ze zijn eigenlijk allemaal wel een beetje gelijk, met hier en daar wel een uitschietertje of een kleine verandering, maar dat is ook alles. En zo stabiel als wat. Daarom denk ik dat wanneer het echt raak zou zijn mijn kaartje waarschijnlijk ook gekke pieken moet vertonen
ben ik weer even, Joey is finaal van de leg echt zo zielig. ik gah em weer troosten. Slaap lekker voor straks!
Rox, hoop dat Joey een beetje te troosten is. Zou hij pijn hebben of zich niet lekker voelen door de prik? Hebben jullie nog originele ideeën? 12 mei is het dag van de verpleging en dan wil ik de medewerker bij mij op de woongroep een kleinigheidje geven, maar weet niks origineels te bedenken. Heel het jaar werken ze hard en eigenlijk hoor ik ze bijna nooit klagen, als ik ze bel om een andere dienst te draaien of om overuren te komen draaien staan ze altijd klaar voor me. Dus daarom hebben ze wel een schouderklopje verdient vind ik. Maar nu nog iets leuks bedenken..... Groetjes Taby.
@Taby: nu je het schrijft , het is weer bijna de dag van de verpleging. Ben benieuwd wat ik krijg. Vorig jaar hadden ze een buffet georganiseerd. Uiteindelijk was het personeel de bewoners aan het bedienen en mochte ze zelf de restjes opeten. De directeur heeft het geweten.
Mijn zus belde trouwens nog op, of ik morgen weer kan oppassen. Het is gelukkig mooi weer dus kan ik weer een stuk gaan wandelen met mijn nichtje.
Ik weet niet wat je precies in gedachten hebt. Ik heb net voor mijn moeder (voor moederdag) brievenbus bloemen besteld. Dat zijn echte bloemen die in een doosje bezorgd worden. Leek me wel origineel. http://www.stuurbloemen.nl
Zo meiden, ben ik ook weer even. Mijn eerste werkdagen zitten erop en ik ben echt moe, moet zo ook echt gaan slapen. Tot nu toe bevalt het goed en het werk wat ik doe en ga doen is erg leuk en afwisselend. Mijn manager is een super man en iedereen is gewoon erg aardig. En lekker op mijn fietsje, eerder thuis en tussen de middag thuis eten, heerlijk. @ Wic: Nog gefeliciteerd. @ Tipp: fijn dat alles goed is met je beepje. @ Mieke: knuffel meid, geen bloed geeft moed. @ Steenbokje: leuk hoor, je eerste opdracht! Hier al wel wat krampjes enz. gehad en een paar puistjes, dus hoop op een korte cyclus, maar ik wacht gewoon af, heb deze x geen ovu testjes gedaan. Truste meiden.
Heb van deze morgen mijn 7 nachtposten erop zitten . Nu lekker 9 daagjes vrij , wat klussen hier en op de bouw . De ramen en deuren zitten erin en hoop dat we er in augustus kunnen intrekken. Er moet dan wel nog zoveel gebeuren ; omheining , een poort , verhuizen natuurlijk , .. Ach ja alles zal hopelijk wel op zijn pootjes terecht komen ..
Mogge meisjes, nog geen bloed, maar voel nu in eens wel krampjes opzetten. Ga zo weer op de fiets naar mijn werk. Spreek jullie later weer.
Goeiemorgen, Mieke, hoop voor je dat de krampjes eerder iets anders betekenen dan een naderende mestruatie. Ik had in week 4 ook wat steekjes in mijn onderbuik, dus wie weet. Groetjes Taby.