echt rot nieuws! : ( Dat eigenwijze gedoe van mensen die je moet inwerken, ken ik. Als ik leerlingen moet inwerken zeggen ze altijd; 'maar op school doen we het zo'. Dan ben ik altijd geneigd om te zeggen, 'ja maar we zijn hier niet op school en nu je mond houden'.
ja ikdus . wat een mensen zijn er toch altijd tussen he. maar maakt mij niets uit hoor ben gelukkig niet op mijn bekkie gevallen. maar vooral als je zulk nieuws hoort en dan zo gaan lullen. gatverdamme. hihi gr kim
ik kreeg geen berichten meer, maar nu ik ze lees word ik er helemaal stil van. Juist als ik dit soort dingen lees ben ik extra dankbaar voor mijn fijne zwangerschap en gezond kindje
Nou waar blijven de nieuwe testers? We willen meer roze en meer decembermama´s! Ik heb steenbokje vandaag ook nog niet gezien....
Ik lees wel steeds ff, maar om te reageren heb ik niet echt tijd .. handen vol aan de kleine meid die maar niet wil slapen.
Joey heeft zijn sprongetje, papa is thuis dus die neemt t ff over! Jannegie, ze was 21 weken deze week. ik geloof net zo ver als kim? papa is coke verslaafd en heeft ze uit huis gegooit. echt erg. is het zowiezo wel, maar toch weer een schepje er bovenop
nou meiden daar ben ik weer. zwaar aan het rellen bij de augustus mama's hihihihihi nee hoor valt mee. maar kan er niet tegen als ik meeleef met iemand en dat dan iemand anders op mijn woorden gaat letten en zich dan aangesproken voelt omdat zij gelovig is. het enigste wat ik zei was gatverdamme. nou ja over................... ik ben de hele dag al ontdaan van het bericht van vergo. ik moet er niet aan denken en dan sta je er inderdaad wel bij stil dat het ook anders kan, dus met bi ben ik toch een hele blije bijna mama. gr kim
Ha meiden, hier ben ik weer! Wat een nare berichten allemaal zeg, eigenlijk wil je zul soort dingen helemaal niet weten toch? En al helemaal niet mee hoeven maken. Kan je heel goed begrijpen hoor Rox dat je dan zo blij bent dat Joey helemaal gezond is, natuurlijk geldt dit voor alle mama's. Pfff wat een dag heb ik zeg. Ben moe en vanavond yoga maar denk dat ik het afzeg. Vanmorgen wilde mijn computer niet opstarten, zucht, dat had ik een paar maanden geleden ook al. En nu dus weer. Die heb ik net dus maar weer weggebracht en morgen kan ik hem weer halen. Gelukkig heb ik mijn laptop en een externe HD zodat ik wel kan werken. En vanmorgen dus ook richting mijn ouders, met de auto van mijn mannetje want die heeft een flinke stationwagen. Naar de gamma geweest groot blad op maat laten zagen voor een nieuw bureau, joepie daar heb ik zin in. Ga ik ook weer mijn werkkamer lekker aanpakken en opnieuw schilderen. Na de verhuizing is ie nog steeds niet zoals ik het eigenlijk wilde. Paps gaat nu het blad afwerken en schilderen, daarna moet ik hem weer ophalen met onze auto en gaan we hem in elkaar zetten. Nu hoofdpijn. Was wel een fijn weer zeg, net nog even in de zon gezeten, heerlijk. Morgen ook nog en dan zou het weer minder worden als ik mijn mams mag geloven. Bah!
@ blondsteenbokje wat naar dat je werk zo achter je rug om werkt, ik hoop dat je snel wat anders vind. @mik25 2 ochtendjes valt mee waar werk je eigenlijk? als er een baby overlijd is nooit leuk je bent toch zwanger geweest en hebt de baby/baby's toch gevoelt zowel lichamelijk als geestelijk. van al die eet verhalen krijg ik zelf ook trek, alleen nu is mijn mannetje aan het over werken nu al 2 1/2 een dat duurt nog wel even dus nog even geduld ga lekker sla en aardappelen met kip eten