Sam heeft Erwin gemailed . Succes morgen met je gesprek. Ik hoop dat dit het voor je is. Sam heeft vandaag haar derde setje schone kleren aan. De poep zat tot haar schouders . We gaan zo naar bed, ik ben op, en zij ook.
mijn voeten zijn gelukkig wat minder dik nu. ik heb een tip gehad om een dag geen brood te eten en bijna lleen maar fruit dus dat ga ik vandaag doen misschien dat ik dan niet zo veel vocht vasthoud. om het nog leuker te maken. gisteren was ik aan het stofzuigen en staat de nieuwe radiator tegen de muur aan. kom ik per ongeluk tegen die radiator aan met de stofzuiger en hij valt zo om op mijn voet, auw auw auw auw. toen ben ik maar naar bed gegaan. die dag van gisteren wa niet leuk. bah. maar vandaag weer een nieuwe dag met nieuwe kansen toch? gr kim
Goedemorgen! Jullie zijn lief meiden, dankjewel! Vraag me niet hoe, maar heb een rugleuning kunnen maken in de wagenbak! Joey kan nu lekker overal heen kijken terwijl hij ligt! Hoef ik ook nietm eer de maxi cosi erop te klikken! 10.30 naar de HA en vanmiddag lekker op pad met de kleine! Kleine schattige korte broekjes halen...
veel plezier en succes vandaag rox! is het zo'n nieuwsgierig aagje dan rox. wil hij alles zien van de wereld
Hij gewoon niet meer liggen in de wagenbak Kim! Alles wil hij zien, voor hoever hij kan zien natuurlijk..Dus heb nu het ruggedeelte opgehoogd, matrasje erover gelegd en meneer kan zitten! Veel lekkerder dan inelkaargedoken in de MC zitten!
Kim, balen is dat zo'n dag als gister he. Vandaag zal beter gaan, dat zul je zien. Met deze warme dagen zul je wel vaker last gaan krijgen van dat vocht! Rox, succes bij de HA en wat ben je weer inventief Geniet saampjes lekker, en wat ik al zei, kleedje mee, flesje mee en voor mama ook wat lekkers en saampjes lekker picknikcken. Fijne dag.
Ik zit nog even op het wasje te wachten, hang ik die nog snel even buiten en dan spring ik op de fiets naar mijn werk. Laatste daggie. Vanavond nog even met collega freelancer hapje eten en dan morgen daten met mijn exxie, grappig hoor! Nou nu ga ik afsluiten. Rox, tja nog even wachten, maar dan lekker saampjes op pad. x
ja mieke leuk is anders maar ja je moet er wat voor over hebben he voor dat kadootje rox nou inderdaad innovatief hoor!
hihi maarja, papa en mama zijn zelf ook niet echt del ichtste! ik ga afsluiten, water koken en luiertas inpakken. Tot vanavond meisjes!
Dat heb ik ook steeds meid! Ik krijg het niet naar binnen. Het lijkt wel of het niet wil zakken. Echt shit he!
Hee meiden! Vandaag ben ik er niet veel moet gewoon gaan werken. Maar nu eerst om 10:15 de eerste ech...spannend ! Ik laat natuurlijk wel even weten aan het einde van de middag denk ik (eerder heb ik helaas geen tijd werk...werk...werk...; )) hoe het is gegaan. Iedereen een Dikken knuffel van mij! Liefs Wendy
Heerlijk weer, alleen jammer dat ik hier binnen nog zo veel moet doen (heb al die mooie dagen min of meer NIKS gedaan haha). Dus ik ga nu stofzuigen, was opruimen, beddengoed afhalen en wassen, boodschappen doen... x
hoi hoi lieve meiden, Rox: dikke knuffel voor jullie en genoiet vandaag eens van het mooie weer. Mieke: knuffel en veel plezier vanavond en morgen. leuk hoor. Katje: welkom en succes Verder weet ik het niet meer. heb vandaag heerlijk uitgeslapen en verder alleen nog maar brood gehaald, gestofzuigd en opgeruimd. mannetje is op vrijdag altijd vroeg klaar dus vanmiddag lekker varen en bbqen. heb weer een broef van de bank gekregen. ik sta meer rood dan mag ( en dan hebben we het over 10 euro maar goed) nu moet ik dat opkrikken maar dat haal ik nu natuurlijk niet! loon krijg ik pas de 17de dus ja....grrrrr
Steenbokje, voor jou ook nog maar een paar dagen en dan weer spannend. Veel plezier vanavond, leuk hoor. Is dat jullie eigen bootje, heerlijk.