Op marktplaats? Dan kun je de link uit je mailbevestiging kopieren of je stuurt jezelf een mail vanuit de adv.
Meiden, Advies gevraagd; HA adviseert mij om een koperspiraal te plaatsen ivm de heftige reacties op de hormonstertjes.... Probleem; hij is minder veilig... De nuvaring geeft dagelijks 0,120 mg etonogestrel en 0,015 mg ethinylestradiol af en de Mirena maar 0.02 mg levonorgestrel. Zal ik de gok wagen door een Mirena te plaatsen of moet ik toch voor de koperspiraal gaan? (de flexi T) Heerlijk gewandeld vandaag met Joey, we komen net pas thuis! 3 stoeke korte broekjes gekocht en tig shirtjes! (lang leve de kinderbijslag hihi)
hij is een stuk minder veilig dan de mirena... Owja, ik heb druk gesmst met Ikdus! Ze komt weer terug naar NL, bonje met dr famillie gehad en ze is ze helemaal zat....
Oke, ik snap m.. had t niet goed gelezen.. blonT he?! Moeilijke keuze zeg.. Ik denk dat je moet gaan bedenken waar jij jezelf het prettigste bij voelt. Of meer zekerheid of minder hormonen (zo zeg ik het toch goed?!) Ik heb van meedere mensen gehoord die moesten wennen aan de nuvaring. Maar kan me voorstellen dat dit ook lang niet iedereen bevalt.. (mijzelf ook niet, maar soms is het kiezen uit 2 'kwaden').. Wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad met Joey! Heerlijk joh!
Rox anders post je deze vraag even bij Anticonseptie? Ik zou het niet weten, heb je al gegoogled? En implanon?
mij word nu deze dingen al afgeraden: de pil prikpil implanon anti conceptie pleister minipil morning afterpil Dus bleef over; spiraal of condooms Die keuze was snel gemaakt! Maar ik denk dat ik toch voor Mirena ga. Er zitten meer nadelen aan de koperspiraal dan voordelen vergeleken met de Mirena
Jeetje wat naar zeg. Zo op verheugt en dan nu dit? Hmm ze zijn er nog maar heel kort en dan al zo'n beslissing. Wens haar maar sterkte met haar beslissing.
Haar neefje had een leugen over haar verteld en iedereen geloofde het neefje. iedereen was tegen haar.
@ steenbokje : spannend meid! Misschien al gemeld maar dan heb ik erover heen gelezen; wanneer ga je testen?
@ Rox: waarom word je dat afgeraden? Waar had je last van? Ben der wel erg benieuwd naar omdat ik zelf ook niet goed tegen de pil kan, zeg maar.. 2 vriendinnen van me hebben ook de mirena en zijn er beide erg blij mee!
giga hoofdpijnen tot migraine aan toe, stemmingswisselingen, niet lekker in mijn vel zitten en zo kan ik nog wel even doorgaan...
jeetje zeg wat naar voor ikdus. en rox je moet lekker doen wat je zelf het beste lijkt. mij lijkt een spiraal helemaal niets dus ben ook al druk aan het denken wat te doen na de geboorte want heb 7 jaar lang migraine gehad en heb ik nu helemaal geen last meer van dus.......................1+1= dus geen pil meer voor mij
hmmm.. klinkt me erg bekend in de oren niet fijn dus! Hoop dat je een (juiste) beslissing kunt maken..
Groot gelijk Steenbokje! Meiden, ik ben helemaal gaar, heb het helemaal gehad en wil het liefst nu stoppen met werken. Getterdeget, gewoon geen zin meer, wil naar buiten. Genoeg binnen gezeten. Blegh! Sorry voor mijn klaagzang.