moeders, fijne dag vandaag! thanks voor het welkom heten meiden, ben blij om thuis te zijn! ik hoop dat die kleine nog even blijft zitten... het is heel erg raar, ik heb steeds tegen mijn vriend gezegd dat ik heel sterk het gevoel had dat ik geen 40 weken zou dragen, dat ik zelfs bang was dat de kleine té vroeg zou komen! en toen lag ik daar plotseling in het zkh met weeen! ik heb nu nog heel sterk het gevoel dat hij of zij te vroeg gaat komen, maar ik hoop iig nog een aantal weken te rekken! wat ook heel bizar was... ik lag op 29 april met weeen in het zkh en ik zou 30 april uitgerekend zijn van ons eerste kindje, alleen is dit geeindigd in een miskraam. liefs rebbel
Jeetje meid ik ben blij dat je weer thuis bent! Heel veel sterkte en doe lekker rustig aan. Het komt vast helemaal goed! Dikke knuffel van mij!
Voor alle moeders onder ons! FIJNE MOEDERDAG! Helaas moet ik er weer vandaar ook wij gaan vandaag bij de moeders op de koffie haha... Dikke knuffel voor iedereen! Liefs Wendy
monique weer zwanger? proficiat meid! komt allemaal goed deze keer! meiden, ik heb echt de liefste zus van de wereld! waren vandaag bij mijn moeder om moederdagcadeau te geven. kwam mijn zus aan met een bloemetje."voor jou" zegt ze. ikke: "huh hoe bedoel je?" zegt ze:"lees het kaartje maar" op het kaartje stond: "ook al ben je nog geen mama, je bent wel mijn lieve sus" toen kwamen de tranen natuurlijk
@monique: ik zie het nu ook! weer zwanger! gefeliciteerd meid en geniet ervan! @lalalindsay: wat ontzettend lief van je zus! liefs rebbel
Monique, wat stiekem zeg Gefeliciteerd, en nu mooi blijven zitten daar in je buikie! Rebbel, dat is idd wel erg raar hoor. Ik denk ook dat de beep nu wel eerder zal komen, maar duim heel hard dat het nog even lang genoeg zal blijven zitten. Lala, wat ontzettend lief van je zus zeg! Kim, A'veen! Wij zijn ondertussen alweer een uurtje thuis. Toch even lekker wat uurtjes op het strand geweest, broodje gegeten en daarna weer terug. De reden dat we naar Castricum gaan is dat het daar goed parkeren is en minder druk op de weg er naar toe. Zit heerlijk onder het zonnescherm met laptop op schoot.
hoi inderdaad ben weer zwanger Wilde wel eens weten of iemand het opviel zonder dat ik het zou zeggen
Bleek dat ze het dus NIET aan mijn huidige baas hadden gevraagd, maar aan een van de longartsen. Het hoofd van de polikliniek (mijn bazin) wil er niks van weten, en kan me niet missen . Maar goed, na een week werd ik teruggebeld door mijn vorige baas met de vraag of ik dus wel/niet wil worden uitgeleend. Ik zei dat ik dat niet wilde, en dat dat ook niet kon. Helaas zijn ze in dat ziekenhuis ervan overtuigd dat het wel kan, en dat er altijd wel wat te regelen valt. Dus gaf ik aan dat ik de afstand naar Amstelveen te ver vind nu ik een kleintje heb (5 kwartier heen, en 5 kwartier terug met openbaar vervoer. Minimaal, want er is altijd wel wat met die metro...). Hier was alle begrip voor. Echter gisteren werd ik alweer gebeld. En stellen ze voor om mij met een taxi vanaf amsterdam op te halen, en terug te brengen. (Kosten betalen hun.) Zodat ik dus een halve dag bij hen zit. Ik mag er WEER een week over nadenken #-o . Ze doen wel erg veel moeite, en als ik het er nou fijn had gehad de laatste weken... Ze bieden zelfs meer geld aan, nu ze mede dankzij mij weten dat ze onder betalen! Maar ik wil dus helemaal niks meer met ze te maken hebben. Ik heb mijn bazin gemailed, en ik mag haar nr. aan hen geven. Ze wil nl. NIET dat ik ga, en er valt dus ook niks te regelen. Dinsdag word ik terug gebeld en moet ik wel ff duidelijk maken dat ik niet meer lastig gevallen wil worden.
Alle mama's en bijna mama's ook een fijne moederdag! Ik kreeg van Sam een mooie kaart, doos Merci-chocolaatjes en een leuke Me-To-You (Tattyteddy) beertje die een grote roos vast houd. Mijn Lief zei dst hij het in opdracht van Sam gekocht had, . Zoooo LIEF!
Lief voor Daisy. Tjonge jonge ze laten er geen gras over groeien en proberen uit alle macht je daar te krijgen. Ah dus in het ZHA... tja daar woon ik vlak bij. Voor hoe lang zou het eigenlijk zijn? Misschien had je kunnen zeggen dat wanneer ze je de laatste weken beter behandeld hadden een betere kans hadden gemaakt
Oei, was niet tactisch, maar ja, daar dus . Ik krijg ze dinsdag aan de telefoon... nog even kijken hoe ik ze afwimpel. Ze zijn nl. slim. De arts die mij belt, kende ik al vanuit het opleidingsziekenhuis, en zij is (was) wel aardig... .
Hoi meiden! Missed me? Gisteren bbq gehad, vandaag naar Mike zijn nmoeder geweest op het kerfhof, daarna verjaardag en straks naar moeders. nog niet bijgelezen, wie wil even samenvatten voor mij? fijne moederdag mama's!
WHAAA! Moet even iets met jullie delen; Vriendje kijkt op NG een programma over de ontwikkeling van de embryo! Hij straalt helemaal! En kijkt heel aandachtig! Hihi!
Ik denk trouwens niet dat het raak is deze maand. Voel me heel gewoon en heb nergens last van. Ben nu ook niet zo gefocust als de maanden ervoor...
Hoi, Ik heb vandaag iets onbekends meegemaakt. Wat denken jullie ervan? Nou het begon vanmorgen, ik kreeg een beetje buikpijn beetje steken onderin de buik aan de zijkant. Ik dacht nog misschien toch mijn eitje, al zou ik die volgens de banner al hebben gehad. Ik met de gedachten in mijn achterhoofd lekker met mijn man vanmiddag geklust. Ik heb expres de sperma langer dan normaal laten zitten denk 15 a 30 min. Toen ik naderhand naar de wc ging kwam er net als altijd sperma uit maar ook een hele grote "gelatine-achtige" klonter uit. Iets wat ik nog nooit heb gehad zeg maar. Het was een beetje huidskleur achtig zeg maar. (Sorry voor mijn omschrijving) Wat denken jullie zal ik mijn eitje hebben gehad en was dat een soort van slijm wat je moet krijgen als je eitje springt of moet springen? Heb nu ook al heel de middag een soort van lage buikpijn. Nou ik hoop dat het raak is en hopen dat we zwanger worden. Als dit mijn eitje zou zijn weet ik in ieder geval wat ik voortaan moet gaan voelen. Nou ik ben benieuwd wat jullie ervan zeggen. Fijne Pinksteravond en Pinksterdag morgen allemaal. Groetjes Wendy
Monique, Gefeliciteerd meid en geniet er maar lekker van. Rebbel, fijn dat je weer thuis bent. Houdt jezelf maar lekker rustig. Hoop voor je dat de kleine nog even in je buik mag blijven zitten. We zijn vandaag bij beide ouders op bezoek geweest, ze zijn allemaal op vakantie en zijn dus bijna heel nederland afgereden. Maar ze vonden het wel heel leuk dat we langs kwamen. Verder is alles goed hier. Bij jullie ook? Groetjes Taby.