Wendy, zou idd heel goed kunnen hoor wat je allemaal omschrijft. Als het echt zo is geweest dan hebben jullie iig op tijd geklust en zou ik het morgen ook nog even doen Daisy, maakt niet uit hoor meid. Tis niet dat ik daar de deur plat loopt alhoewel het ZHA wel klant bij mij is. Ik maak alle interne formulieren. Herken je die?! hahaha
Monique gefeliciteerd, geniet ervan! Rebbel fijn dat je weer thuis bent meid, doe rustig aan hoor. Gelukkig voor Ikdus dat de ruzie al bijgelegd is. mama's en aanstaande mama's allemaal een leuke dag gehad? Daisy in ieder geval wel. Wat lief van Samantha, hihi... Wij hebben ook ge bbq ed bij schoonouders en soep en een borrel bij mijn ouders dus heerlijk verzorgd vandaag. En lekker een stuk gefietst. Morgen komt er een bevriend stel bbq-en bij ons, dus word ook gezellig. Verder niets bijzonders, het is hier ook rustig geweest afgelopen dagen, iedereen geniet natuurlijk van het mooie weer. Zo ik ga nog eben wat bestellen bij H&M en dan mijzelf bij mannetje voegen voor onze nieuwe tv. Liefs Zora Fijne dag allemaal morgen!
Goedemorgen meisjes van het zonnige leventje! Wat een heerlijk weekendje zeg. Eerst even aan de poets en daarna ga ik een mozaiekwerkje van mezelf even afvoegen. Dan de railing van het dakterras schuren en schilderen. Beetje een doe dagje maar vandaag, genoeg geluierd de afgelopen dagen, hahaha. Fijne dag.
monique gefeliciteerd ! dais leuk dat sam dat gekocht had! hihihihihihihih die kleine van mij heet mama de hele nacht wakker gehouden. draaien schoppen slaan. jeetje wat een druktemaker..... nu lekker naar buiten fijne dag meissjes
Monique, gefeliciteerd. Ik hoop dat alle mama's een fijne moederdag hebben gehad! Dat jullie lekker verwend zijn. Volgende maand beginnen we met de eerste ronde. Dus gister was een vriend jarig en hadden we een erg leuk feestje en ik drink normaal nooit (nu 1,5 fles wijn ) maar oh oh wat was het gezellig en oh oh wat heb ik nu een dorst en hoofdpijn! Ha ha! water drinken en voel me nu wel beter. Iedereen een fijne pinksterdag gewenst! Beetje zonnen 8) en naar schoonouders.
Hey meiden ik laat weer eens wat van mij horen, heb een tijdje niet gereageerd ( mooi weer he ) maar heb jullie wel gevolgd hoor! Wil even melden dat de 2e juni-mama is bevallen ( 1e juni-mama was in maart maar dat beebje heeft t helaas niet gehaald ). En er zijn er al een paar die al ontsluiting hebben, dus het wordt spannend daar haha. Ik ben het nu ook goed zat hoor, die buik begint steeds meer in de weg te zitten en begin nu ook al vocht vast te houden grrrrr. s'nachts is het ook een ramp, kan gewoon niet meer normaal slapen Vorige week zei de vk dat de beeb al een stuk was ingedaald (spannend) en ik krijg ook al een beetje last van lichte krampjes zo nu en dan. Ik heb ook het gevoel dat het geen maand meer duurt maar ja dat moeten we maar afwachten. Liefs Minnie
hoi meiden! @taby: ik heb dus gemist dat jij zwanger bent! gefeliciteerd meid! @minnie: spannend hoor! hier gaat t redelijk... gister veel harde buiken, ik was er bang voor dat het erger zou worden gister avond, maar het zakte uiteindelijk weer wat af gelukkig! zo maar weer in de tuin liggen liefs rebbel
alle moeders: hoe komt het dat jullie nu allemaal voor de mirena kiezen? van rox weet ik het maar het valt zo op dat ik benieuwd ben. Jannegie: en geslaagd met je aankopen? Tip: hoe gaat het met je duim? Wicjuh: sensatiezoeker hahaha Over IkDus: kan het niet helpen om het maar raar te vinden en mijn gevoel zegd helaas dat dit niet lang goed gaat met haar vriend. ik hoop het beste voor haar natuurlijk he Mieke: gek is dat he als je exen tegen komt. is allemaal leuk maar je weet ook weer meteen waarom niet Rebbel: fijn dat je weer thuis bent! ik weet niet of je het geloofd maar ik denk dat jouw kindje nu hetzelfde zieltje heeft als je kindje zal hebben gehad. veel succes hoor meid! Monique: gefeliciteerd meid! All mothers: hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad! en daar ben ik dus ook weer. zaterdagavond was ontzettend gezellig. alle goed vrienden waren erbij. we hebben heerlijk gebbqt en gedronken, gelachen en....geslapen hahaha. ik drink nooit en nu met een vriendin zeker 2 flessen op proest. toen ben ik wel gestopt hoor. het is 4 uur geworden en de meeste lagen in de auto al te slapen. wij snel even naar huis een paar uurtjes slapen en om 9 uur weer naar de waterkant met koffie en brood. heel gezellig dus maar o zo brak! gisteren dus even opgeruimd en nog 2 uurtje op bed gelegen. toen naar mijn schoonmoeder vertrokken. anderhalf uur rijden. we zouden gezellig met zijn alle gaan eten. restaurant was besproken en zo. mannetje heeft een nichtje dus kinderstoel besprtoken, hadden ze die niet meer, stomme fout in de planning want nu konden wij daar niet blijven! en het zag er zo super gezellig uit! maar goed wij richting het strand en in kijkduin gegeten. een stuk minder kwaliteit terwijl het bij het atlantisch hotel was en het duurde lang! eigenlijk onze avond dus een beetje verpest best jammer. afijn dus weer laat thuis en nu net wakker. vandaag doen we dus niets! en ik wil n iet ongi worden of eerder zo als vandaag want anders ben ik het zaterdag tijdens de fotoshoot!
Mijn antwoord hierop staat ook al hier ergens. Komt erop neer dat het goed te combineren is met borstvoeding.
Daisy: leuk kadootje trouwens van Sam, was ik vergeten te zeggen...vergeef me... ik weet inderdaad dat ik nooit meer aan de pil ga maar ik vind dat er anders, als ik jullie verhalen zo lees, weinig keus is...jammer
Dank je! meiden: weer even een oproep, graag even reageren op de oproep van de Kruimels en Spruiten dag of je wel of niet mee gaat. Nieuwe meiden hier, laat even weten of je eventueel interresse zal hebben. er zitten regels aan maar die laten we jullie dan weten.
nou was een poging aan het wagen om bij te lezen. Maar ik geef het op. Ben net klaar met werken. Gelukkig zitten alle feestdagen erop. Het is wel lekker rustig om te werken op een feestdag. Nog bijzondere dingen?
Oei oei, heb toch ergens een allergische reactie op zeg! Zit heel de dag al binnen, ben daarnet even naar buiten geweest om de hond uit te laten, maar dat voelde niet prettig aan. Armen en benen staan helemaal onder de rode blaasjes, het brand en het jeukt. Ben gisteren heel de dag buiten geweest, maar heb eigenlijk helemaal niet in de zon gezeten. Heb constant bewust de schaduw opgezocht. Misschien toch wel van de zon? Of zou het nog een reactie kunnen zijn van de ABkuur. ABkuur heb ik gisterenavond de laatste capsule van ingenomen, dus dat zou dan wel een late reactie zijn lijkt me. Sorry voor m'n geklaag hoor, maar wilde het even kwijt. Verder alles goed met jullie, lekker aan het genieten van het mooie weer? Groetjes Taby.
Joey en ik zijn bijna gestoken door een wesp vandaag.Joey zat bij mij in de draagzak en er vloog een west mijn kleding in. Ik helemaal in paniek en over mijn toeren want ik krijg er een heftige reactie op namelijk. Als een gek Mike geroepen om Joey eruit te halen, krijg ik de draagzak niet open.... Eindelijk was ie eruit zakt die wesp verder mijn badpak in. o o o ik dacht dat ik dood bleef van angst. Uiteindelijk heeft mijn nicht in mijn badpak gegraaid om hem eruit te krijgen en de wesp was al zo ver dat ie wilde steken. Joey was ook over zijn toeren niet normaal meer. Gelukkig waren we op weg naar huis, anders had ik echt direct rechtsomkeert gegaan.