Steenbokje, veel plezier vandaag! Lindsay, fijn zeg, maar 1 stopronde, dus dat zou betekenen dat je er na deze weer tegenaan mag. Kimmie, lekker geslapen vannacht, of weer onrustig? Ik moet zo een paar uurtjes buiten de deur werken. Daarna wat spullen terugbrengen naar de winkel. Daarna boodschapjes doen. Dus ben straks wel effies weg.
Lala: wat super he, ik ga duimen hoor! Mieke: thanks zal laat worden dat ik er weer ben hoor, mijn vader heeft een etentje dus wij gaan ook lekker weg met zijn tweetjes mannetje kan wel een dagje op zichzelf passen zei hij hahaha.
Ik ga ook ff boodschapjes doen... heb helemaal niks meer in huis zeg... haha... Tot straks allen. Liefs Anne
nou ja ik bedoel gewoon een gesprek hoor sorry voor mijn woordenkeuze dan! jeetje ik bedoel het goed. ik begrijp heus wel dat het niet lullig was. en nee mieke helaas weer niet zo goed. sorry maar ben niet lekker je word er echt moe van als je niet goed slaapt. maar goed ik mag zometeen weer lekker naar de vk dus het hartje horen en dat is wel weer heel heel erg leuk en uiteindelijk doen we het vor het kadootje aan het einde he? hihihihihih gr kim
he lieve kim: het was ooke cht niet als aanval tegen je bedoeld hoor meissie. we hebben gisteren gewoon even ons gevoel op het forum gezet zoals wel vaker eigenlijk. en daar kwamen reacties op.ik denk niet dat wij hier een dicussie zouden kunnen hebben want daarvoor zijn we veel te hecht met zijn allen. probeer een beetje rustig aan te doen vandaag dan he.ik begrijp dat het niet fijn is als je slecht slaapt. knuffel!
ik ben niet boos maar strontchagarijnig hihihihih dat word je wel als je niet of nauwelijks slaapt. maar goed. kijk het was maar een woord en dan komt het zo over terwijl ik heus wel weet dat het lief was wat jullie gisteren zeiden en gewoon een uiting was van gevoelens. maar dat is het gare van internet dat je iets schrijft en dat het dan verkeerd overkomt. gr kim
hoi meiden! eerst een hele dikke knuffel voor mieke, steenbokje, lala en de andere meiden die graag zwanger willen raken! ik duim echt heel hard voor jullie, het is jullie zo gegund! ik kan me best voorstellen dat het soms moelijk is... @rox: doe je het rustig aan meid? wat eng van die wesp zeg! ik ben daar ontzettend bang voor en mijn vriend helemaal niet terwijl die naar het ziekenhuis kan als hij gestoken wordt! @lala: wat super meid, bijna groen licht! ik heb om 12.00 een afspraak in het ziekenhuis bij de gyn. liefs rebbel
ff een baalmomentje hier. Moet veel te veel werken.... bijna alle weekenden. Ik zou het komende weekend misschien vrij zijn. Maar hoor net dat ik toch moet werken... niet tof...
Ik ben ook weer terug uit nederland. Geslaagd in shoppen, maar vond het wel moeilijk. Ik wilde niet teveel uitgeven en ben dus niet naar een echte babywinkel gegaan met merkkleding. Mn viendinnetje is mee geweest en ik ben geslaagd bij miss etam. Een 7/8 spijkerbroek en een grijs linnen rokje. Ook een mooie trui gevonden. Bij C&A viel het vies tegen. De broeken zaten voor geen meter en de blouses leken op houthakkersblousen. Jeetje, dat trek je toch niet aan? Verder in de hele stad Zwolle geen positiekleding te vinden ook niet bij H&M. Nou ja, ik kan er altijd later nog iets bij halen. Mn buik begint echt te groeien. Ik zie het nog steeds als één grote vetrol, maar dat kan haast niet, want ben in mn gezicht nog smal. Ik pas nog één spijkerbroek, als ik het bovenste knoopje los doe. Maar ja, die zit nu in de was. Heb nu al mn positiebroek aan. Hoop dat niemand het opvalt, voel me nog erg ongemakkelijk. Maar het zit wel veeeel lekkerder. Ik kijk uit naar volgende week, dan weer een echo en daarna gaan we het van de daken schreeuwen. Spannend hoor! Wat betreft de meiden die nog niet zwanger zijn. Ik leef ook elke dag mee. Hoop dat op de K&S dag iedereen zwanger is. Maar houdt hoop, want bij mij en Taby is het ook gelukt . Ik hoop elke maand op meer zwangeren, het valt nu toch wel een beetje tegen hè. Moet lachen om steenbokje. Nu heel rustig, " ach het maakt niet uit dat het wat langer duurt." Zul je zien dat het deze ronde gewoon vet raak is . Monique is in ieder geval weer zwanger! geweldig hoor! Gefeliciteerd!
Rebbel: Vermaak je je een beetje zo thuis? Je bent zeker wel blij met het forum nou. Ik heb ook het gevoel dat je beebje niet wach tot 40 weken. Maar laat hem voorlopig maar even zitten. Wel apart ja, dat je in t ziekenhuis was op de uitgerekende datum van je 1e zwangerschap. Succes in het ziekenhuisbij de gyn!
Werd weer eens gebeld door het ziekenhuis *zucht*. Dit keer was het gesprekje lekker kort. 1. Ik vind het vervelend dat jullie steeds terugbellen in mijn verlof. Ik hoor nog niet aan werk te denken! (Kreeg een heel verhaal dat het juist aardig is, want ze had ook meteen een antwoord van mij kunnen verlangen ) 2. Ik heb gekozen om in EEN ziekenhuis te werken. (Ja, dat begrijp ik.) 3. Mijn huidige werkplek kan mij niet missen. Bel haar anders maar op. Het nr. is bla-bla-bla. En toen zette Sam (die bij mij op schoot zat) een keel op . Ja, en dan is verder gesprek niet meer mogelijk, . Dus konden we al weer ophangen... . Ik hoop nu toch echt van ze af te zijn... pfff.
Jeetje ze zitten wel echt omhoog daar! Lijkt de voetbalwereld wel. Transfer voor daisy sanchez. Oude club wil haar niet laten gaan. Nieuwe club biedt daarom grote som geld.