Haha, jullie zijn toch ook niet nieuwsgierig he? Is niets aan de hand hoor, ik zag een oproepje staan van iemand die nog spullen zocht voor een leuk prijsje. En de wagen en maxi cosi had ik op zolder staan (is al 2e hands), van de periode dat ik zwanger probeerde te worden. Vandaar dat ik de foto's geplaatst heb.. Aangezien het nu nog tijdje duurt en we samen wel genoeg centjes verdienen, heb ik besloten om dit te verkopen en als het zover is, we wat nieuws kopen. Zo genoeg uitleg dames ?
Joehoe ben ik weer. Gewerkt, boodschappen gedaan en een nieuwe zonnebril gekocht! YES voor de vakantie, had ik nog niet geloof ik, hahahahaha (genoeg dus). Had na thuiskomst geen zin meer om te werken en had nog wel iets toegezegd, heb maar gebeld en gezegd dat de internetverbinding plat ligt en dat het morgen wordt hihihi leugentje om eigen wil. Duik zo nog even het balkon op met de pootjes omhoog, want had hakjes aan en heb nu moeie kakjes. Wendy, alweer bijna 13 weken, de tijd vliegt zoals al gezegd een paar pagina's terug tijdens de discussie hihihi toch Kim! Daantje, vast een fijne dag donderdag mocht ik je hier niet meer zien! Hoop dat het weer prachtig blijft voor jullie, dan hebben wij dat ook, hihihi. Mannetje zit voor werk in Brussel dus eet vanavond alleen. Heb dus maar een lekkere luxe salade van de appie gehaald.
Jaja het gaat zeker snel mieke! @ racebabe ik wilde net vragen vanwaar die foto's ik ben ook nieuwschierig maar je hebt het al verteld haha @Daantje! Als ik je niet meer spreek heel veel plezier en geniet ervan!
Hallo allemaal, 's Avonds ben ik vaak misselijk als ik in bed lig, en krijg dan erge honger. Verder heb ik het gevoel dat ik uitpuil (zowel bij m'n buik als borsten), zelfs m'n vriendje vindt dat. Ik ben ook enorm emotioneel zeg... maak me druk om de kleinste dingen en kan de hele dag wel huilen. Zou het dan toch zover zijn? :
Aha, duidelijk racebabe Spannend daantje07. Ik duim! hee wen, ik zie dat jij ook maandag je 2e vk afspraak hebt. Hoe laat?
Wij moeten om 20:20 wel laat maar dan kunnen we lekker samen. Heb echt geen idee wat ze dan gaan doen waarschijnlijk een APK haha Hoe gaat het met jou?
Dank jullie wel.... nou ga nergens vanuit hoor. Het wordt wel steeds moeilijker om het voor de buitenwereld verborgen te houden! Wil het van de daken schreeuwen dat ik een kind wil! hahaha
Hoi meiden, weer even een klein berichtje van mij. Ben erg druk dus weinig online. Maar lees alles hoor. Ik ben veel te nieuwsgierig om niet alles bij te lezen...bang dat ik een nieuwtje mis..haha... Knuffel voor jou hoor Rox, je moet gewoon zonder schuldgevoel en met heel veel trots over je mannetje kunnen praten. Onze tijd komt nog wel en dan willen wij dat ook. Lala fijn dat de bloedtest goed was en je misschien volgende ronde alweer voor het echie mag. Enne Rebbel niet mij vergeten in het rijtje van Mieke, Steenbokje en Lala, ik ben ook al 1 jaar en drie maanden bezig en hoor ook in het rijtje thuis Ja weet het voel me weer vergeten maar ben ook wel erg weinig online Hoop dat alles goed met je gaat meid en je beepje nog lekker lang blijft zitten. Zo...ga lekker een GA box kijken. Liefs Zora
@jannegie: ik heb gelukkig nu nog veel visite gehad dus dat geeft wat afleiding, maar de dagen duren zo erg lang! @zora: ik had er al bij gezet en "andere meiden" om mezelf in te dekken! het is jou ook heel erg gegund natuurlijk! @daantje: ik duim voor je! ik ben vanmiddag bij de gyn geweest, mijn bmm was gelukkig nog steeds hetzelfde en niet verder verstreken! ik moet nu echt tot 32 weken rust houden en zo min mogelijk van huis, daarna mag ik iets meer gaan lopen en eens een keertje met de rolstoel van huis. pfff... dat worden lange weken, maar goed ik moet even doorbijten! liefs rebbel
nou meissie het is niet niets maar toch wel lekker dat het niet verder is verstreken . en over een week of tien heb je je wondertje in je handen en dan heb je alles ervoor over gehad he? \dan moet je maar veel meekletsen op het forum hihihih
heb een pilletje gehad van de ha waarmee mn menstruatie een week eerder wordt opgewekt.... leek hem beter dan de pil voor een maand te gaan slikken anders ben ik op mn trouwdag ongesteld dat zie ik niet echt zitten mijn schoonouders hebben gister ons huwelijkskado gebracht! 3persoons tuinschommelstoel (heerlijk) een zwevende parasol echt grote joh en ook nog een hele luxe ligstoel met mooi kussen
Hoi hoi, Alle meiden een hele dikke knuffel. Mag ik even gillen....wordt gek van de jeuk en de huiduitslag is alleen maar erger geworden. Gisterenavond heb ik nog even naar de huisartsenpost gebeld, maar moest maar mentholgel gebruiken. Vanmorgen naar de huisarts gebeld en daar was vandaag geen plek meer, ben morgen pas welkom. Ben vandaag al drie keer in de douche geweest. Wordt gek van mezelf. Groetjes Taby.