zo he sniffy dat had mijn kerel niet moeten doen. mij wakker maken om te strijken is hij helemaal gek geworden? hihihihih gr kim
niet teveel aan denken anne (makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het ) maar de enigste maand dat ik me niet druk maakte tadatadataaaaaa. hihihihih lastig he maar je kan er toch niets meer aan doen
druk maken doe ik niet hoor... en als het wel of niet zo is, dan is dat toch al een dag of 10 geleden gebeurd toch... valt niks meer aan te veranderen nu.... haha. We zullen zien, jullie horen het morgen wel...
is niet raar daisy, zo IS mijn schionzusje ik moet nog wat eten maar heb geen trek, straks kan het niet want ga zo maar eens rijden met die files.
Monique: Knuffel meid! Het is niet eerlijk! Sterkte meid! Steenbokje: Het is inderdaad een erg leuke serie! en wat stom van je broertje en zijn vriendin, en een nare reactie van je schoonzusje! Ik kan eindelijk weer op zolder op kantoor zitten... alleen is thomas nu een vliering aan het bouwen, dus hij wandelt steeds over mijn buro (of ik even aan de kant wil ). De katten wandelen ook steeds over mijn buro en toetsenbord. Volgens mij willen (oh nee eisen ) ze eten!
Ah, ok. Heeft-ie er wel voldoende ervaring mee? Kan niet zeggen dat het in het ziekenhuis meerwaarde had. Ze keek met een echo-apparaat en er scheen ergens een schaduw te zitten, dat de mirena goed zit... het zal wel, heb niks gezien.... .