Hmmm, wel vervelend. Ze werkt niet toevallig in het ziekenhuis dat me lastig valt? Of zoekt ze nog een baan . Ze hebben trouwens mijn huidige bazin niet gebeld. Ik denk dat ik verlost ben .
Zucht geen berichtjes! en er werd aan mijn puter gewerkt. Ben al druk aan het bij lezen maar moet zo de deur uit voor yoga. Dus straks meer.
wendy, leuke kamer! Daisy, hij zet ze altijd zelf dus ik ga me er niet druk om maken. als hij aan zichzelf twijfelde had ie me wel nar de gyn gestuurd
ik heb Joey nog niet duimend gespot! Meneer had va mijn broer een DVD gehad van Elmo, geweldig dat ie t vond!
hey meiden Monique, wat klote zeg. heel veel sterkte ermee. Jullie kletsen trouwens opok wat af zeg. Ik moet nog 2,5 week werken en dan heerlijk verlof, ben er straks ook wel aan toe denk ik. Verder eigenlijk weinig te melden, alles gaat z´n gangetje. Oja, volgens de verloskundige krijg ik waarschijnlijk een zwaardere baby!........ we zullen zien, nog even geduld. gr mayo
Heeey meiden! Was ik ook weer eens! Moest wel ff een heel stuk bijlezen zeg.. haha.. Jullie kletsen er toch wat vanaf! Heerlijk! Liefs
Geweldige kamer wendy! Mijn kamer heb ik al in huis, maar is ikea en heb er dus geen plaatje van. Maak wel een foto als ie in real life af is
hey meisjes wat een weer he? normaal zou ik hier zo blij mee zijn maar nu toch niet zo. maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr evengoed ondanks de dikke voeten kuiten en enkels een lekker dagje gehad hihihihihih wat kunnen zwangere vrouwen toch klagen he. had nooit verwacht maar zelfs ik! die al mijn hele leven een kindje wil vind het toch wel een beetje moeilijk af en toe dat zwanger zijn. :-# tegen niemand vertellen hoor. hihihihihih mijn nicht is ook na de eerste icsi zwanger joepie {|= gunde het haar zo en het is gelukt dus........................... gr kim
Ben benieuwd Tipp! Heb jij ook al zo'n zin om de kamer in orde te maken. Ben blij als we 6 weken verder zijn, dan kunnen we aan de slag! haha heerlijk!
Hoi Bedankt voor jullie reactie's. Ben niet naar de huisarts geweest.Ga nooit zo snel daar naar toe.En ik heb 2 kids super gezond en mijn zwangerschappen van hun zijn probleem loos verlopen dus zie dit meer al vette pech dan dat er wat mis is.Heb ook voor de curettage toen meerdere echo's gehad waar niks afwijkends te zien was. gr.monique
@ Wendy: erg leuke meubeltjes! @ rox: hoop dat t je zou bevallen, die mirena! Alvast veel succes ermee! Wat schattig dat joey duimde, of niet?! Heerlijk! Ben benieuwd of er nog een foto van komt hihi.. @ Monique: wat erg zeg! heel veel sterkte!
daar heb je gelijk in monique, gewoon brute pech dus maar ook voor jullie komt er een (derde) wondertje hoor dikke knuffel
@ Kim: af en toe klagen mag best wel hoor! En af en toe iets meer, mag ook wel! hihi.. Wat super van je nichtje zeg! Gaaf!
goed nieuws kim... En ach, klagen mag hier best hoor Wendy, ik kan voorlopig nog niet aan de slag Ik heb eerst nog een verbouwing voor de boeg...