zo meiden daar ben ik weer, een op van de zenuwen inmiddels ben echt benieuwd hoe het deze maand nou met me zit nu ik die pillen heb om mn menstruatie op te wekken of ik een kansje maak op.....
nou daisy misschien ben ik kippig maar ik ke dat niet goed zien hoor! waaro heb je eigenlijk geen foto in je album staan van haar?
haha.. oke dan! @ Iggy: Spannend! @ Tipp: inderdaad slim om zoveel mogelijk zelf te doen! (voor de badkamer) Alvast heel veel succes ermee! En houd ons op de hoogte met jullie vorderingen... Wat kunnen kinderen toch ook heerlijk uit de hoek komen he?! Heb net ff de hele bovenverdieping een goede beurt gegeven... Jeetje zeg, wat een werk! Vinden jullie schoonmaken ook zulke leuk werk?!
@monique: wat erg meid! een dikke knuffel van hier! @minnie: wat een verschrikkelijk nieuws! @mieke: ja ik heb gelukkig wel te lezen! fijne vakantie alvast meid! wanneer en waar naar toe? dat heb ik gemist denk ik... @mik: wat super zeg voor je nichtje! @tipp: succes met de verbouwing meid! verstand op nul! @lala: whahaha! geweldig! @anne: veel succes in de 3e ronde! @maranka: gefeliciteerd met je mannetje en veel plezier het weekend! vandaag 28 weken! pfff.... hopelijk komen daar nog wat weken bij! liefs rebbel
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa lief ik kan hte wel begrijpen hoor. precies de reden waarom mijn kids met bikini of zwembroek naar het strand mogen maar absoluut niet naakt. bah het idee!
Hier 2 super schoonzusjes, mag echt mijn handen dicht knijpen of hoe zeg je dat, hahaha. Gister vroeg de jongste (24) wanneer gaan jullie een kindje maken Oeps eh tja.. eh nou voorlopig niet hoor! hahaha
We vertrekken dinsdag vroeg al en we gaan lekker een weekje naar Athene. 26 mei komen we weer terug. Lala wat ontzettend grappig zeg dat van je broertje en Tipp, hihihi ook zo grappig van een 1 jarige, ja dat zijn leuke leeftijden.
hier ook wel een leuk schoonzusje. hihihih is alleen nog echt jong in haar doen en laten. drugs drank met alle mannen in de kroeg gaan. feesten etc das haar leven maar als ze een beetje tot rust is gekomen is ze best een leuke meis
het is hier rustig tegenwoordig Rox aan het werk en joey natuurlijk, ikdus in spanje, maranka druk met jasper druk druk druk allemaal
Ik nu niet druk, zit daar de klok te staren want moet zo weg. Even 2 uurtjes een bedrijf uit de brand helpen qua werk, geen geblus
@ Mieke : oh lekker, weekje weg! Mn schone zusje en haar vriend zijn vandaag vertrokken (of moeten ze nog?) naar Turkije... wij zijn jaloers! Is overigens de tweelingzus van mn man, hebben een hele goede band. Niet alleen familieband, maar echt vrienden met zn 4en.
En wij hebben nu hun Wii hier staan Ook leuk! Al kan ik/kunnen wij weinig tijd vinden om even te spelen...