Even een vraagje voor de bv-mama's Hebben jullie speciale shirts aan om bv te geven? Als je ergens naar toe gaat lijkt me dat veel discreter, anders moet je heel je shirt uitdoen. Hebben jullie misschien tips? Ik heb ook al een speciaal voedingspyama gekocht maar ik merk dat dit soort dingen moeilijk verkrijgbaar zijn, dus wie weet raad? Liefs Minnie
Rox, wat een heerlijk joch die Joey, echt een snoepkont en wat een mooie grote ogen, die gaat nog menig hartjes breken later
ach wat een lieffie rox..... meiden als jullie willen gaan treinen van d ezomer kijk dan ff in de lounge want daar staat echt een mega aanbieding van ns... scheelt je giga veel geld
Rox, wat is het een lekker ventje om op te vreten of om plat te knuffelen. Iggy, waar gaat de huwelijksreis naar toe? Je ongi zal volgende week dan wel komen, of al eerder? Wic, leuk wii, heb het nog nooit gedaan, maar je hoort iedereen er over en zijn super enthousiast, toch hoef ik hem zelf niet, hihihi. Had vanmiddag een afspraak met makelaar, even huisje bekijken waar mijn ouders interesse in hebben, ze willen graag hun dochters mening. Toen nog even bij mijn zus langs om de kat eten te geven, ze zijn een paar dagen weg, kon ik mooi combineren. Verder dus van 16.00-18.30 even een klant geholpen met werken. Heb Roti gemaakt van knorr. Morgen komt onze werkster gelukkig weer, ze was ook met vakantie. En 's middags naar de kapper, klein stukje eraf en verder mooi krullend laten föhnen voor de bruiloft die ik 's avonds heb.
ja dat zal volgende week zijn ja.... enne we gaan naar turkije.... 2 super spannende dingen zo in een klap hoop dat de trouwdag en de vakntie niet al te snel voorbij zijn
Heerlijk hoor zulke leuke en mooie dingen in het vooruitzicht. Hoe lang gaan jullie, 1 of 2 weekjes? Enne ben ook wel benieuwd naar je jurk
google ff op la sposa mitra en we gaan 17 dagen en ik ben op van de zenuwen hahaha heb bij mijn jurk een dubbele sluier echt prachtig
sorry meiden mitra la sposa en dan zie je hem met 2008 erbij dat is hem echt exact die ik heb van dat merk.... jammer daan op naar de volgende ronde meissie
Oja Iggy, dat had je al eens geschreven hier en ik heb die link toen gezien, is prachtig (wat ik me nog kan herinneren hihi) Lala: ttp://www.anoivaideal.pt/store/product_ ... PHPSESSID=
ja is waar ook sorry helemaal vergeten hoor. ik vind dit echt zo'n gekke ronde, denk er helemaal niet aan haha, eigenlijk wel fijn, en het gaat veel sneller voorbij ook
Dat is dan weer een voordeel ervan Lindsay, dat het sneller gaat, des te eerder het weer tijd is om er voor te kunnen gaan! Ik ga naar mijn bedje!