Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Meid, ik zou gewoon met het zkh bellen hoor, als het je niet lekker zit! Liever een keer teveel, je beebje moet echt nog even blijven zitten als het ff kan!

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Puntjes er af, het mag flink langer groeien nog.
    En ik word al zo grijs! :confused: maar wil het eigenlijk nu niet verfen of kleuren. Ben midden blond, maar je ziet het toch best wel goed, tenminste ik zelf dan.

Hier 4 lang harige mormels, dus ook veel haar, soms hele plukken.
    Maar we hebben nu een nieuwe steen goeie stofzuiger die heel goed de meubels afzuigd.

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Meiden ben ik ook weer. even aan het bijlezen:

Daisy: leuke foto van Sam in je avator :). en was het maar waar dat mijn schoonzusje ECHT werkte. ze past op :rolleyes:. de vraag is voor hoe lang nu dat ze zwanger is. ach ik bemoei mij er echt niet meer mee. heb het druk genoeg met mezelf.

Wendy: wat een leuke kamer! :)

Rox: geweldig mannetje heb je.

Tip: we wachten gewoon nog even geduldig met het zien van jouw kamertje ;) komt goed.

Mik: geweldig nieus van je nichtje! gefeliciteerd!

IkDus: veel succes!

Mieke: ik heb dit gehoord doordat mijn moeder zei dat mijn schoonzusje dit tegen haar ahd gezegd, dus niet eens rechtstreeks gehoord. erg he. ze hebben nu een doos daar wil ik nog wat voor hebben, die andere doos krijgen ze gewoon niet. en spannend is het nog wel meid, maar op een hele andere manier....:(

Anne: ik ga met je mee :( knuffel!

Zora: ik herken het zo meid. voel mij ook zo ongi met alles erop en eraan!

Jannegie: ik zal er een boek over kunnen schrijven zo zoetjes aan!

Leuke kinderverhaaltjes he hihihi. en geloof me meiden,ik zal ook graag een leuk schoonzusje wensen te hebben. die van mijn oudste broer is wel aardig maar erg netjes...TE. dus ik zal graag wensen te ruilen hoor, maar goed IK kies ze niet uit he :rolleyes:

Rebbel: nog maar 4 weekjes echt stil zitten meid ;) kom je wel door. veel bijlezen ;)

Iggy: beginnen de zenuwen toe te slaan meid ;) en andere dingen zijn veel erger dan drugs hoor.ik geberuik het allemaal niet maar goed. heb je deze maand nog wel kans dan als je ongi echt wordt opgewekt?

Taby: was 3 keer maar scheepsrecht meid. maar ik begrijp hem wel hoor.

Rox: geweldig!

Mieke: veel plezierop de bruiloft. hoe zit het met jullie plannen eigenlijk? en heerlijk hoor vakantie. ik heb er ook wel weer behoefte aan!

all: een jaar geleden zatten wij vrolijk en blij in de auto te bespreken dat de pillen de prullenbak in gaan, nu een jaar later zijn we aan het bespreken dat we de onderzoeken gaan onder gaan...

Zo alles bijgelzen en daar ben ik dan ook weer. met een nieuwe banner.

Dinsdag bij mijn moeder geweest wat dus erg gezellig was en waardoor ik dus mijn broertje en vooral schoonzusje spuugzat ben geworden.

Woensdagavond de opname van de videoclip gehad. meer mag ik niet zeggen maar het was zo leuk! enne...als het mag zeg ik meer hoor ;)

vervolgens door gereden naar mijn ouders en daar blijven slapen. gisteren hadden wij een crematie van eenf amiliekennis waar de drie generaties naar toe zijn geweest.ik had die meneer zeker 14 jaar niet meer gezien maar wel via via contact en ik ben blij dat ik geweest ben. wat een verlies voor inpact op de nabestaanden kan hebben is echt...pfff.

gisteren weer terug naar huis gereden en eindelijk mannetje weer gezien. hij is zo trots op me hihihi. ook over de onderzoeken gehad. ik ben echt bang. dit is zo confronterend en ik kan het met niemand echt bespreken. mijn moeder weet het, mijn best vriendin en jullie dan. moeilijk hoor. alle lol en aandacht gaat naar de andere kant.

en vandaag ben ik echt moe en op. heb uitgeslapen maar werd weer wakker door de tel. anders had ik er nog ingelegen denk ik. huisje opgeruimd en een vies visje gewassen :) mijn hond hahaha. zelf zo even douchen en iets eten. vanmiddag doe ik weinig.

Morgen fotoshoot! daar heb ik wel veel zin in maar nu ben ik er nog veel te moe voor. zo even boodschappen doen en dus iets makkelijks. laat jullie uiteraard weten hoe het was!

4. mamastarlight

rebbeL BELLEN!

Mieke: laat je adviseren bij de kapper.

5. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    knuffel steenbokje, weer een ronde verder dus?

heb me gisteren nog even zitten martelen, ging teruglezen naar mijn eerste berichten hier, dus ergens aan het begin van deze topic.

en dan zie je al die banners: ... is twee maanden oud, ....is een maand oud, .... is 38 weken zwanger, ....is 31 weken zwanger :cry:

zei gisteren tegen bert ook al: van al diegene die er toen bij waren zijn er maar een stuk of vijf die nog steeds niet zwanger zijn.

maar onze tijd komt ook nog he meiden :)

fijn dat de videoclip leuk was trouwens :D

oh ja, wanneer gingen jullie nu de zaadjes laten onderzoeken?
    :oops: (klinkt zo gek, is dit een rare vraag? :oops: :oops: )

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @ rebbel bel maer ff naar de dokter meis je kan niet voorzichtig genoeg zijn .

@ steenbokje leuk meis dat het zo leuk was bij je opname.
    jammer van je broer en schoonzus laat gewoon gaan joh

gr kim

7. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    ik weet trouwens echt niet wat ik zal koken straks, wat eten jullie? :)

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lalalindsey ja meis dat is wel ff lastig denk ik he? als iedereen maar zwanger raakt en jij niet! maar geloof mij als je zometeen zwanger bent ben je zo blij met DAT kindje en had je niet anders gewild. want als je eerder zwanger was geraakt had je DAT kindje niet gehad.

dat is ook de reden dat ik nooit samen met iemand zou stoppen met de pil. mijn zusje wilde dat graag maar stel dat een va ons zo zwanger word en de ander de mmm in moet! toch?

gr kim

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja dat is ook zo, maar het is nu weer vrij rustig. als het terug komt sneller op elkaar ga ik bellen!

liefs rebbel

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    steenbokje en mieke volgens de ha kon ik gewoon zwanger worden maar ik heb weer niet gevraagd of ik een eisprong heb.... zal toch wel anders wordt ik ook niet ongesteld toch?

11. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    ja kim daar heb je helemaal gelijk in :)

ik heb gewoon heel af en toe zo'n moment, maar meestal kan ik wel positief blijven hoor :)

komt allemaal goed, daar heb ik vertrouwen in.

Rebbel, wel even bellen he

12. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    iggy, wat ik mij afvroeg met die pillen: als je die slikt dan wordt je eerder ongesteld..
    maar dat wil dan toch zeggen dat ofwel krijg je geen eisprong ofwel na die eisprong een heel korte luteale fase en dus geen innesteling

of denk ik nu verkeerd? :(

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja dat dacht ik ook al

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    weet het niet, maar ik heb gegoogled en der zijn genoeg vrouwen met dat medicijn zwanger geworden en er staat met grote letters in de bijsluiter GEEN ANTI_CONCEPTIE en als je het vermoeden zwanger te zijn meteen stoppen

15. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    normaal is het bedoeld voor vrouwen die niet vanzelf ongi worden, dus das ook weer een verschil he.

maar als de dokter heeft gezegd dat je gewoon zwanger kan raken moet je ervan uit gaan dat dat waar is he. hij zal er meer verstand van hebben als ik natuurlijk hihi

16. mamastarlight

thanks lala. confronterend he. mannetje gaat volgende week, ik moet nog even bellen. maar niet vandaag...even rust.

ga even schapjes doen.

17. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Pffhhh, ik heb toch zo geen zin om te werken.
    Heb weinig liggen opt moment en verveel me dan ook kapot! Ik tel de 4 dagen af tot mn vakantie :)
    Lekker paar daagjes weg met zn 3en (met de hond dan he haha), baal alleen wel dat ik uitgerekend dan ongi ben :(

Racebabe

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Lala, www.roxyrox9.hyves.nl

Rebbel, gewoon bellen hoor!

hier vanavond gebakken aardappels, sla, hamburgertje en zelfgemaakte knoflooksaus....... of lekker makkelijk; broodje kroket!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha meiden even weer snel, de kapper wacht om 15 uur op me.
    Ja Steenbokje zal me laten adviseren hoor.
    Maar met al die zon de komende maanden (vakantie zonnetje) maar geen blonde plukjes doen, dan maar grijs, hihi.

Kimmetje, wat jij zegt wat goed zeg, zo heb ik er nog niet over nagedacht.
    Over gelijk stoppen samen met zus of vriendin. Maar het is wel zo.

Steenbokje, dikke knuffel meid, weer ongi.
    Nu maar eerst die zaadjes laten testen, en dan weer verder kijken meid.
    Vind het nog steeds raar dat je schoonzusje het vanzelfsprekend vindt om zo'n doos met kleertjes te krijgen? Maar goed.

Ben net naar de sportschool geweest, heb onze abonnementen opgezegd.
    We gaan helaas nooit zonde van het geld. We zien wel weer wat we gaan doen verder.

Net nog wat kleine boodschapjes in huis gehaald om het weekend door te komen.
    Wij eten vanavond asperges met ham en een gekookt eitje en wat aardjes er bij.
    Lekker hoor. Morgen mexicaanse wraps, ook lekker en heb ook shoarma gehaald bij de slager.
    Misschien zit hier wat tussen voor je Lindsay.
    Net lekker 2 verse warm croissantjes op van de C1000 met hageslag. jammie

Rebbel, meisje als je het niet vertrouwd echt bellen hoor, wat maakt het uit.
    Het gaat om jezelf en de beep, dus geen telefoontje is dan teveel hoor.

Goed iemand nog vergeten, sorry dan hoor.
    Ik ga nu weg, tot laters weer.

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihih sportschool fanaatje ben je dus niet. ik ga weer ff knippen laterz

Deel Deze Pagina