nee, zeker niet als, zoals bij ons, hij werkt en ik niet hoef te werken. Ik ben lekker huisvrouw en dat is vooral nu ik zo moe ben erg fijn
wat een bof kont ben jij, wij werken allebei ik ook in de weekende maar dan doet man lief veel meer in het huis
wij hier ook. Mooi geregeld toch? En ik ben blij dat ik niet hoef te werken, kan ik lekker bij mijn kindje(s) blijven. En hoeven ze niet naar een opvang.
Mochten wij een kindje krijgen dan ga ik 2 nachten per week werken. Heb dan maar voor 1 dag oppas nodig (mijn schoonmoeder)
ik zo ook wel minder willen werken maar dat is niet haal baar we hebben net een huis gekocht, maar oppas hebben we al (schoonmama) nu nog de kleine
Toen ik echt gestopt was met de pil heb ik aan mijn afdelingshoofd gevraagd of het mogelijk was om nachtdiensten te werken als je 16 uur werkt. En dit kon. Dus hier ben ik wel erg blij mee. Ik wil nl. niet 16 uur werken per week en dan 4 x diensten van 4 uur te werken
Hij woonde sinds kort bij mij in de straat. Hij is nu op zichzelf gaan wonen. Zijn ouders wonen er nog wel.