oh zoiets heeft die van mij ook een keer uitgehaald..."ik ben rond half 12 thuis", komt ie om 3 uur binnenzetten "mijn telefoon was leeg" AAAAAAAAARCH en er is echt niemand in je vriendenkring met een telefoon?
was me toch kwaad ben tot half 4 aan praten geweest zeg ook lekker verantwoordelijk... ja maar lieverd er gebeurd me echt niets.... tjonge jonge der kan iedereen wat overkomen en hij smsde me nog he kom nu naar huis... normaal binnen 10 minuten thuis en een uur later was ie er nog niet... was al om 1 uur met mn drie honden naar buiten gegaan ja dom maar ja je weet nooit he
Bedankt voor de tip Daisy! Heb jij ze voor of na je zwangerschap gekocht? Vind het een beetje moeilijk in te schatten welke maat je na de bevalling nodig hebt....
Mijn vader belde ooit dat mijn moeder het eten al mocht opwarmen. Hij zou om 2200 thuis zijn. Om 2300 haalde mijn moeder de pn toch maar van 't vuur. Om 0200 kwam hij thuis, en nog boos dat 't eten (weer) koud was. .
Na... om diezelfde reden. In de kraamweek had ik pyjama's met knopen/ritssluiting, en trok ik me terug om te gaan voeden.
Tja er zijn niet echt Marlies Dekker modelletjes te koop in bv-beha's haha Maar ik heb best een leuke gescoort bij de Prenatal, een zwarte met kant, en van het merk Anita hebben ze ook hele fijne, maar niet echt om je vriend mee te verleiden hih
Is niet nodig. Mannen vinden het idee dat je beha een haakje heeft aan de voorkant al erg verleidelijk... .
Haha die mannen ook Heb vandaag het huis goed gepoetst samen met mn moeder, de ramen gelapt, gordijnen gewassen en de keuken gesopt, heb gelijk bij een mooie nieuwe plant gehaald voor in de woonkamer. Nou moet ik nog de enveloppen schrijven voor de geboortekaartjes, nog wat babywasjes doen en mn vluchtkoffertje klaarzetten en dan is deze mama er klaar voor meiden Morgen heb ik een afspraak bij de fotograaf om buikfoto's te laten maken, ik ben benieuwd.....
leuk hoor, ik wilde de fotograaf van die ook ons huwelijk heeft gedaan om zo'n serie vragen... Wie is/zijn ook alweer jou buddie(s) minnie?
@ lekker dan daisy dat zou mn vriend zeker niet moeten flikken was gister al behoorlijk aangebrand... eht ze snappen niet dat ook hun wat kan overkomen.... nou mn vriend is zeer apart die vind lingerie niet boeiend heb misschien wel 22 exclusieve setjes liggen, maar hij kijkt er niet naar om... tis echt een boer.... hahaha hij zegt ja nee hoeft van mij niet hoor trek maar iets aan wat makkelijk zit