Ja vind ik ook Rox. Hier zal dat straks anders zijn denk ik. Ik ben echt een ochtend mens, vroeg wakker dus, hij niet. Hij is meer een avond mens, dus mag hij zich 's avonds laat nog even op offeren om dan wat te doen (als het zo ver is natuurlijk). Dan kan ik lekker mijn nestje in.
Zo gaat het hier ook altijd Mieke, maar ik merk dat wanneer ik vrij ben ik niet terug ga naar bed als Joey zijn fles heeft gehad. Er is altijd wel wat te doen in huis en dan doe ik het liever direct wanneer ik het zie dan dat ik het uitstel tot na mijn werk...
Ik ben ook van het meteen aanpakken hoor, mannetje zeker niet. Niet stelt alles uit tot het moment dat hij er nog minder zin in heeft! Zucht, ik voel dat ik nog heel erg moe ben zeg.
Ik hou het gewoon op een heel lui dagje vandaag. Huis is al schoon, wasje hangt, zo nog even 1 wasje doen en dan lekker niets meer. Jammer dat de zon niet schijnt anders had ik lekker op het ligbedje in de tuin kunnen uitluieren.
Hihi, wat zijn jullie weer lekker bezig! Ik heb net lekker rustig ontbeten en afgewassen. Nu een kopje senseo achter de kiezen, maar ben zó moe.... Ga zo eerst maar even naar buiten. Paardjes naar buiten doen en even in de tuin rommelen, wil nog plantjes planten. Hier is het trouwens droog. Gisteren één buitje gehad, maar dat is niet genoeg. Het bruiloftsfeest van Mieke klinkt heel goed! Maar wat wil je ook, een styliste.... . Je gaat ook weer langzaam richting ei hè! Wicjuh: Leuke foto! Al een hele meid zo hoor! Gaat snel hè. Lalalindsay: Je bent jezelf wel aan het kwellen geweest ja. Maar neem een voorbeeld aan Taby en mij. Hopelose cycli en toch na meer als een jaar zwanger! Ik blijf duimen voor jullie.[-o< Ook voor Steenbokje, je verdient het meid! Wordt een beetje zenuwachtig voor dinsdag. Als alles goed is gaan we het van de daken schreeuwen, maar zelfs dat vind ik een beetje eng. We willen taart gaan halen en in de kantine op tafel zetten voor het personeel... Ik heb de tekeningen binnen voor ons huis, van de architect. Het wordt allemaal erg krap qua tijdsplanning. Denk dat we eerst maar een babaykamer bouwen en daarna het huis er omheen . In onze noodwoning is eigenlijk helemaal geen plek. Dan moet de keuken eruit, haha! Dat wordt nog wat met mijn nesteldrang....
goeiemorgen wij hebben lekker vanochtend nog in bed gelegen en t gekeken. heerlijk lekker in elkaars armen. nog even genieten van het uitslapen want over elf weken kan het niet meer he? @mieke hihihihihihihiihwhahahahahahahahhahahahahahahahahah wat een lol. ik doe het ook wel eens hoor. dan heb ik trek in biscuites en zet ik thee om te dopen / hihihihihihiihihihihi @rox schop die kerel dan gewoon zijn nest uit joh! @wicjuh wat een lieverd zeg. guitig kindje hihihihihihi @daisy anders haal ik er eentje met de maat die ik nu heb (is al een maat groter als normaal) en eentje nog een maat groter. dan weet ik zeker dat het goe gaat toch. thanks voor je advies voor de rest weet ik het niet meer . sorry zw dementie.
Kim, doe ik ook wel maar had ook wel eens leuk geweest dat als ik eruit stap hoor ; blijf maar lekker liggen, ik ga wel...
hihihihi rox maar ja mannen zijn mannen he! uit zichzelf iets doen? en dan zeggen ja maar ik doe het toch. JA NADAT IK HET VRAAG maar nooit uit zichzelf. hihihihiihihih
ik riep net al 2 uur lang; ga je zo douchen? dan kunnen we boodschappen doen. Meneer staat er nu pas onder en Joey ligt alweer op bed.....
zooooooooooooooooooooooooooo herkenbaar! ik leef met je mee! hihihihihihih tegen de tijd dat hij klaar is kan jij al tien keer boodschappen gedaan hebben
hihihihihhi het is dat die mannen soms ook wel erug lief kunne zijn he? dan ga je toch boodschapjes doen nadat joey wakker is?