goedemorgen meiden! hier schijnt de zon ook nog niet echt, af en toe een beetje door de wolken heen. ik ben blij dat het vanaf morgen weer beter wordt... had gister echt een beetje een dipje! niets mogen en dan ook nog eens de hele dag binnen moeten zitten. vandaag eigenlijk 2 verjaardagen, mn mannetje gaat even alleen. liefs rebbel
Vervelend Rebbel, sterkte ermee.... het is voor een goed doel, maar toch heb je daar op dit moment eventjes niets aan....
dank je daantje! het is zeker voor een goed doel, en ik heb ook alles over voor ons kindje, maar toch valt het niet altijd mee. en het moet nog even, daar hoop ik iig wel op! liefs rebbel
Uhh... wat bedoel je? (heb ik weer niet goed gelezen? ) Hier ook zonnetje hoor! Lekker! Alleen nog wat koud, das wel jammer... eind van de week gaat het weer wat opwarmen!
Oh wacht, ik zie! Als je m wilt opsturen? Anders kachel ik straks ergens heen en issie net weer weg! Dan maak ik centjes die het kost gewoon naar jou over als je dat ziet zitten?
ik heb een rolstoel, ik mag als ik een goede dag heb een rondje om hier door de straat, maar mag pas vanaf 32 weken wat meer gaan proberen, nu het liefst zo min mogelijk de auto in en uit dus dan kom ik niet ver helaas. liefs rebbel