Ja maar Daisy, ondanks dat je lid bent van K&S kan ik niet bij jou op de pagina, die is prive! Dus dat geldt dan ook voor Maranka. Of moeten we dan direct vriendjes met je zijn/worden? Heerlijke foto Wic! Lala, fijn dat het uitgesproken is. Tja ondanks alles zijn die mannen er diep van binnen toch wel mee bezig ook al uiten ze zich niet altijd. Mijn mannetje had er gelukkig geen problemen mee en bood het zelf aan om zijn zaadjes te laten onderzoeken. Hij drinkt best veel en rookt (lees: rookte) best veel. Ondanks dat waren de test toppie, zo zijn de gyn het letterlijk.
hoi! @de mama's: sneu die kwaaltjes bij die kleintjes, maar fijn dat het ondanks die dingetjes goed gaat met de kids! @jannegie: dank je meid, ik heb een aantal boeken liggen! @maranka: heb idd nog last van harde buiken, morgen weer naar de gyn. oja... wij gaan in november een weekendje weg, maar nu vraag ik me af wanneer je kleintje het zwembad in mag? mama's enig idee? liefs rebbel
Ja. Er staan er nu nog maar 2 op, want mijn Lief, die dezelfde mening deelt vertrouwd zelfs hyves niet. Misschien volgen er meer . Ik ga ff met Samantha op de bank, ze vindt de pc-kamer niet leuk nu, saai .
hihihihih mieke nou ja als het zo goed gaat! dan maar met pilletjes toch? wicjuh wat een ontzettend leuke foto van faylinn zeg helemaal leuk. mijn man vind het een erg mooi kindje. hihihihihih . lijkt wel een poppetje. lalalindsey ja voor een man is het ook niet niks. wij zijn van die onzekere meisjes maar ondertussen zijn die mannen ook niet van steen. mijn man was aan het meelezen en kon het goed begrijpen is toch je mannelijkheid he zei hij. het is voor vrouwen zoiets normaals geworden ivf etc maar voor mannen is het toch een beetje gek. laat hem maar gewoon even gaan. he? ik vind het wel een lieverd dat hij er zo mee zit! SWEET DREAMS MEISJES!!!
Iedereen zegt dat Jasper op Peter lijkt. ( Hihi alleen heeft Jasper meer haar, volgt er dan steevast achteraan ) Ik hoop nog steeds dat hij mijn bruine ogen krijgt.
Wat een scheetje maranka! Meiden van de week ben ik er weer wat vaker hoor! Maar ga nu eerst slapen ben zo verschrikkelijk moe! xxxx tot morgen en allemaal een dikke knuffel!
wow maranka wat een prachtig kereltje. nou meiden wij gaan naar het ziekenhuis. mijn mans laatste verstand word eruit gesneden! dus komende dagen heb ik een zieke kerel thuis. wish me luck! gr kim
Mogge meiden! Tnx mik! en je mannetje natuurlijk Willen jullie allemaal even op Faylinn stemmen plieessss? http://www.skyradio.nl/index.php?page=a ... ry%2F14675
Succes Kim! Hier gaat het weer beter hoor. Vandaag lekker een linnen broek aan. Gisteren kon ik mijn paardrijbroek gewoon dicht hebben. Vind mn buik nu ook weer wat dunnetjes. Gaat dat altijd zo op en neer in het begin? Zal wel aan de darmen liggen. Maar voel me wel behoorlijk zenuwachtig worden voor morgen. Stel je voor dat ze bij het nemen van de echo ineens niks meer zegt.... brrr... Dat dat dan een teken is dat het niet goed is..... @ lalalindsay: fijn dat je zo hebt kunnen praten met je mannetje. Het is idd voor hem ook niet makkelijk en hij krijgt natuurlijk steeds meer het gevoel dathet aan hem kan liggen....
Kim succes en sterkte meid! Hihi mannen kunnen altijd een beetje meer zielig zijn/doen. Wic, heb gestemd hoor! Nou meiden, voel me vandaag toch wel lichtelijk onrustig. Ben in gedachte al aan het inpakken. Heb de camra's gecheckt op geheugenkaart capaciteit en de accu's opgeladen. Heb al online ingecheckt, waren nog lekker 2 plekjes vrij bij de nooduitgang. Hubbie is bijna 2 meter, dus dat zit dan wel wat fijner. Zo nog even werken, en dan vanmiddag maar even al grof de koffer inpakken. Dan vanavond nog verjaardag van schoonoma. We vertrekken morgenochtend om half 10 met het vliegtuig. Dus zal hier vanavond voor het laatst zijn.
Oooh Mieke, wat leuk die voorpret! Dat wordt vast gezellig en knus . Wanneer kom je terug? We zullen je missen.
wicjuh heb gestemt hoor jannegie, alles zal in orde zijn morgen en dan kan je het gaan vertellen tegen iedereen! mieke, idd het zal stil zijn hier
Hihi het is altijd goed om gemist te worden! Jannegie, de echo zal goed zijn hoor meid! dat weet ik zeker. Spannend!
hoi meiden! zo weer naar de gyn! ik voelde gister avond heel laag de kleine bewegen! mijn vriend dacht dat ik het me inbeelde, maar hij voelde het later ook, het zal toch niet aan het indalen zijn? zo maar even vragen... @wic: ik heb gestemd hoor! geweldige foto! @mieke: een hele fijne vakantie meid! @jannegie: komt goed meid! ik duim voor je! heeft er niemand van de mama's een antwoord op mijn vraag over het zwemmen? liefs rebbel