Goede morgen meiden! @Mieke ow wat heerlijk ik kijk ook zo uit naar de vakantie en dat duurt nog een week of 8 haha... Geniet ervan! @Jannegie veel plezier bij de echo @ lala Nog een dikke knuffel voor jou! @all Hoe gaat het met jullie?
Goeimorgen meiden, Ten eerste: Succes kim! En dan: Mieke, hele fijne vakantie, en natuurlijk gaan we je missen! Wic, ik ga zo stemmen! Maranka, wat een heerlijk ventje! Ik kom net bij de VK vandaan! Alles was helemaal goed! Bloeddruk was keurig in orden, kindje groeit goed, en... We hebben het hartje dan nu ook eindelijk gehoord! En ik was afgevallen....
het hartje was zo bijzonder... En heel erg duidelijk... We zaten allebei met een mega grijns te luisteren. Zo gaaf! En ik was bijna 3 kilo lichter dan bij het 1e bezoek, maar ik had nu een andere broek en lichtere schoenen aan, dus dat zal ook wel meegeholpen hebben. Maar op mijn thuisweegschaal ben ik wel bijna 2 kilo lichter dan voor ik zwanger was
was het ook... ik ben er nog van onder de indruk... Oh, wic, ik heb met alle 4 mijn emailadressen gestemd
Wic, hier is gestemd hoor! Dames bedankt voor de leuke reacties op Jasper zijn foto. Het is ook zo'n poepie! Mieke veel plezier met de voorpret van het pakken. en nogmaals, geniet maar lekker van jullie vakantie! Tipp, is het niet heerlijk om ht hartje te horen! Wat en geluid he. Ik vond het elke keer weer geweldig. Jannegie, komt echt wel goed met die echo hoor! Rebbel, ik heb geen idee van dat zwemmen. Misschien eens kijken met en site over babyzwemmen? Indalen kan met een eerste soms best al heel vroeg heb ik begrepen. Maar of voor de 30 weken ook TE vroeg is, weet ik niet. Hoop dat de gyn je kan geruststellen. Ik ga straks even een broodje eten en dan de heg snoeien. En even fanatiek in de voortuin bezig. Heb helemaal de smaak te pakken. Waar al die vrije tijd wel niet goed voor is!
Ahh meid wat leuk dat je het hartje nu eindelijk gehoord hebt. Wij mogen vanavond weer. Heb er nu al zin in. Ik denk dat we dan ook de uitslagen van het bloed wel zullen krijgen. En ik val ook af vreemd he terwijl je buik dikker wordt! xxx
ja heel vreemd... Nou ja, zal er ook wel bijhoren. Mijn bloeduitslagen waren trouwens ook goed. Ik moet nog 2 dingen laten prikken... dat was mijn huisarts vergeten...
oe lekker dan mag je nog een keer. Ik hop niet dat ik dat ook moet want ben als de dood voor naalden hahah.
ik niet, ik ben tot we gingen proberen zwanger te worden bloeddonor geweest, dus ik ben gelukkig wel wat gewend
Hoi meiden af en toe lees ik ook nog even mee hier. Leuk te zien dat er weer een paar meiden zwanger zijn. Bij Jannegie gaat het ook goed geloof ik, mooi zo! Mijn duimen draaien nog steeds voor jullie hoor! Hier gaat het ook goed. Inmiddels 10 weken na mijn ziekenhuis opname (vroegtijdige weeen) en de kleine zit gelukkig nog steeds waar ie hoort te zitten. Hoop wel dat ik voor de uitgerekende datum beval, want ja wachten is nooit mijn sterkste punt geweest
haha nee dan ben je net bang voor een prikje haha ..... Nou ik ben zo benieuwd naar vananvond. Weer lekker even het hartje horen zo geweldig is dat he?
ik vond het echt heel bijzonder wendy! Hee BD fijn dat alles goed gaat nu! En als wachten niet je sterkste kant is, dan heb je tot nu toe een topprestatie geleverd
hey meisjes nou mijn man is erg toegetakeld. zijn wang is twee keer zo dik en ze hebben ZES verdovingen moeten geven en nog barste hij van de pijn. de vrouwelijke kaakchirurg kreeg hem er niet uit dus moest er nog een man bijkomen, al met al zijn ze een half uur bezig geweest met een verstandkiesje eruit te snijden.hij ziet er niet uit! wic ik heb gestemd op je meissie wow leuk he tipp dat hartje ik vind het ook elke keer nog speciaal. ik ben ook niet bang voor naalden en prikken maar krijg volgende week de anti-rhesusprik en die blijkt wel erg lastig te zijn dus........................ gr kim
Heeft niks met je partner te maken, maar als je rhesus pos of neg hebt (weet niet meer welke ) dan kan je antistoffen maken tegen je kindje. Daar gaat t om. Toch? ( Correct me if i'm wrong) Rhesusnegatief, daar gaat t om (ff opgezocht). Als je kindje dan rhesuspositief is, kan je lichaam antistoffen aanmaken.