Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    ah mijn dokter zei me dat dat was omdat ik negatief was en partner positief :(

2. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    da staat ook in die link zie ik, als een negatieve zwanger is van een positieve

3. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Jep. En aangezien de meeste mensen positief zijn, prikken ze uit voorzorg al, heb ik altijd begrepen.

4. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    hihi da staat me dan ook nog te wachten, bij mij zijn al die bloedonderzoeken al gedaan een maand geleden.

ze kreeg mijn aders niet te pakken, zat daar met twee gestrekte armen, aan allebei de kanten een dokter aan het prikken haha.

daarom heeft ze maar meteen 6 buisjes bloed afgenomen en al die testen gedaan. ben dus rhesus negatief, geen antistoffen hepatitis en niet immuun voor toxoplasmose. dat weten we dan alweer ;)

ben ook niet dol op naalden, maar ben nu op een maand al drie keer geweest voor een bloedonderzoek en het begint nu toch te wennen :D

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja ik heb bloedgroep O- en van mijn man weten ze het niet dus prikken ze uit voorzorg met 30 weken en halen ze na de geboorte bloed uit de navelstreng en mocht de kleine dan positief zijn krijg ik nog een prik ivm latere zwangerschappen

en inderdaad de meeste mensen zijn positief

gr kim

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goed om te lezen dat na 10 weken na je ziekenhuisopname je beebje nog veilig in je buik zit! dit geeft mij ook hoop! ;)

liefs rebbel

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik ben net bij de gyn geweest!
    bmm is nog stabiel gelukkig! haar of zijn hoofdje zat wel erg laag idd, maar ik hoefde me er nog geen zorgen om te maken.
    de kans dat ik voor de 40 weken ga bevallen is wel groter, maar als ik zo doorga heeft hij er wel vertrouwen in dat de kleine nog even blijft zitten! :)

@tipp: geweldig meid! :D

liefs rebbel

8. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    fijn dat je gerust gesteld bent door de gyn :)

9. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ben ik ook weer, druk aan het bijlezen:

Mieke: hoe was de bruiloft? klinkt leuk je haar.

tip: beterschap voor hondje.

Iggy: ik ben mannetje ook eens gaan zoeken hoor. dacht dat ik al sliep, wilde mij niet wakker maken... en noemen ze dat rug masseren tegenwoordig ;)

Wicjuh: wat een geweldige super foto's! die avator is ook prachtig. ik wil ook zo'n lieverd hahaha

Jannegie: thanks meid en veel plezier morgen!

Katja: knuffel

Sniffy: dank je, jij ook een knuffel

Wij willen het tegen die tijd wel weten wat het wodt maar wij weten al dat de eerste een jongen wordt dus...

Rox: wat vet die knoflood saus, door de cream! maar wel lekker hahaha ;) o zal je dan kunnen na gaan of ze ergens nog die inline skates hebben?maat 40?

Rebbel:dikke knuffel meid, gaat de pretecho door?

En willen we de lijst niet zo vaak laten zien aub ;) confronterend ;) geintje hoor.

Iggy: geduld is een schone zaak meid...:rolleyes:

Mieke: niet kwetsend bedoeld hoor maar hoe lang willen jullie wachten ten aanzien van jullie leeftijd?

moeders, als jullie je kids even kwijt zijn dan heb ik ze even geleend hoor :)

Mieke: jouw woorden over de zaadjes geven moed, ben echt bang dat het niet goed is bij mannetje en hij rookt en drinkt echt nog heeeel weinig.

Wendy: veel plezier vandaag.

Tip: fijn dat je het hartje hebt horen kloppen. maarre..afvallen is toch helemaal niet goed? hebben ze daar verder niets overgezegd dan?

BD: fijn van je te horen dat alles naar omstandigheden goed gaat he!

Rebbel: goed nieuws meid!

nou alles bijgelzen en daar ben ik dus ookw eer. ik was van het weekend zo moe dat ik echt niets heb gedaan. was helemaal op door de drukke week vorige week.

zaterdag was zo ontzettend leuk, de fotoshoot! ik ben zo ontzettend benieuwd naar de foto's maar moet nog 3 a 4 weken wachten. heb ze al wel even op de camera gezien. geweldig! ik ga het snel nog een keer doen met een vriendin en ik wil nog en keer met mijn mannetje. mij als middenpunt en dan hijerbij zeg maar. dus we komen vaker ;)

had zaterdag helaas verschrikkelijke buikkrampen. is erg lang geleden dat ik dat ehb gehad. heb gewoon asprines geslikt, niets voor mij.

vandaag nog steeds moe en moet eigenlijk bellen voor het zaadonderzoek maar heb het voor vandaag even gehad. zo even boodschappen doen en vanavond sporten. heb last van me rug en nek dus wie weet helpt het.

10. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    dag steenbokje, fijn dat je er weer bent :)

hoe weten jullie al dat jullie eerste een jongen is?

11. mamastarlight

lala: ik heb dat op allerlei soorten manieren doorgekregen ;)

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Steenbokje, druk druk druk en dat zelfs zonder baan, hihihi.
    Hoe staat het daar eigenlijk mee, heb je nog wat sollicitaties in het vooruitzicht?

Hoe lang we nog willen wachten ivm leeftijd, tja geen idee.
    Ik denk dat ik gewoon doorga tot het lukt, maar dan alleen als het lichamelijk echt allemaal goed zit.
    Als het dan maar bij 1 kindje blijft vind ik dat ook in principe helemaal niet erg.
    Mijn zus was 39 toen ze beviel van Esmee, ik zou dat liever niet willen, maar we zien wel.
    In principe wil ik het aankijken tot dat het een jaar geleden is dat we bij de gyn zijn geweest. en dat is zo rond sept.

Bruiloft was erg leuk, we waren half 2 pas thuis.

13. mamastarlight

Mieke: niet voor te stellen he maar ik heb het echt druk. solicitatie schiet niet op momenteel. heb er ook weinig tijd voor gehad vorige week dus daar gaan we deze week weer mee aan de slag. kan vandaag alleen mijn draai niet vinden. ben echt moe, niet echt lekker.

zeilen ging je in Athene toch? veel plezier meid en succfes ;)

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    klote humeur jakkie
    mn konijn moet zijn tanden bij laten slijpen onder narcose even tussen de 125 en de 200 euro... das toch niet te geloven he...
    mijn vriend vid het belachelijk en ik heb zoiets wat moet dat moet...

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Steenbokje, nee dit is een stedentrip van een week.
    In sept. gaan we 2 weken zeilen langs de griekse eilanden! 8) :D

16. mamastarlight

Iggy: wat een belachelijke prijs joh!

Mieke: o leuk hoor, wel eens geweest? is echt leuk, veelmplezier.

meiden, ik heb nergens zin in voel me echt beroerd. toch maar eens sporten vanavond want dit is ookniets.

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    heb ff verder geinformeerd en da hier berekent 25euro

18. mamastarlight

kijk dat is betere werk he

19. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Oh, Iggy, ik schrok ook al van zo´n hoog bedrag.Moet dat eigenlijk onder narcose? Ze slijten dan zeker scheef af. Bij mijn konijn is alles in orde met zn tanden. Geef je hem ook regelmatig een stuk hout of tak?

Steenbokje: Kop op meid! Na het sporten voel je je tien keer beter! je krijt toch geen griep ofzo? Gaat ook niet rond toch?

Rebbel: Dat is goed nieuws hoor! dus vooral zo doorgaan met rustig aan doen, dat komt het allemaal goed.

BD81: Fijn dat het bij jou ook rustig is gebleven. Erg moeilijk om zo braaf aan de bank gekluisterd te blijven. Maar je bent wel weer een opsteker voor Rebbel. En idd, met mij gaat het prima!

Uitslag van mijn bloedonderzoek krijg ik morgen ook. Spannend! Mijn moeder heb ik ook verteld dat ik een beetje nerveus ben voor morgen. Ze zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken, want we zijn een sterk geslacht en er is nog nooit een miskraam binnen de familie geweest! Nou dat is dan weer een fijne opsteker. :D

20. mamastarlight

jannegie: lief van je moeder! ik zal ookw el iets onder mijn leden hebbe denk ik. lijf doet zeer. kan ik niet tegen hahaha.

ga even schapjes doen.

Deel Deze Pagina