Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

mieke: nogmaals ontzettend veel plezier!

Kimmie; welkom

Rox: ontzettend bedankt alvast meid! tgoppie!

en verder iedereen gewoon een knuffel van mij! ben toch wezen sporten maar mijn rug is er niet beter op gewordne hoor pfff. even douchen en naarbedje toe.

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Kruidenthee mag ook onbeperkt, behalve zoethoutthee.

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    FIJNE VAKANTIE!

4. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Fijne vakantie mieke!

Remmar gaat lekker slapen!
    tot morgen dames!

5. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Zag je reactie nu pas! sorry...
    Inderdaad.. maar verwacht het eigenlijk nog niet.. We zullen zien!

6. Niet meer actief

Jep alles goed in Spanje, zal ik zeker zo houden ;)

Nee, ben pas sinds gister weer aan de pil, even eerst alles hier op orde krijgen, en dan weer verder gaan voor een beeb..

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Heej Ikdus welkom terug meid. en Mieke je leest dit waarschijnlijk niet meer maar fijne vakantie geniet ervan.

Zo meiden heb net alles doorgelezen maar heb niet meer de puf overal op te reageren.

Wij zijn lekker een weekend weg geweest. Heerlijk ontspannen en ontzettend veel lol gehad.

Momenteel zit ik niet zo lekker in mijn vel. Ik ben weer 2 kilo aangekomen en zie en hoor gewoon overal baby's en zwangere vrouwen. Word er constant mee geconfronteerd. Begrijp me goed, ik gun het iedereen maar voor mij en mannetje is het emotioneel best zwaar.

Een goede vriendin van mij vertelde mij vrijdag dat ze zwanger is. Zij heeft er zo voor moeten knokken en als ik het iemand gun is zij het. Zij zijn later begonnen dan wij en dan is het wel heel moeilijk voor mij om te weten dat zij eerder een kleintje in hun armen houden.Jullie snappen dat het heel dubbel is.

Ik ben al die tijd (16 maanden) op een paar uitzonderingen na erg positief geweest maar kan dat nu gewoon even niet.

Gelukkig heb ik mijn nieuwe baan dat geeft me afleiding.

Dus als jullie me gemist hebben weten jullie hoe het komt dat ik hier nog weinig kom. Voorlopig weer even afstand. Wel PB-en he bij nieuwe zwangeren. En jullie kletsen zoveel dat jullie haast niet merken dat ik er niet ben, ben er de laatste weken sowieso al weinig.

Begrijp me goed, ik wil niet zielig doen hoor, maar heb gewoon even een gezonde dip.

Liefs en ik kom zo nu en dan wel even langs hoor.

8. Niet meer actief

Zora, balen van je dip!

Ik hoop dat het snel weer goed gaat en je weer kan richten op het afvallen, want het is echt mooi dat je cyclus daar goed op reageert !

Ik hoop dat je nieuwe baan een beetje bevalt, maar dat zal wel denk ik hè of niet?

Een hele dikke knuffel en doe rustig aan !

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nog eentje om het af te leren (moest even mijn temp invullen) ;)

Daisy, leuk je avatar een beetje ingezoomd!

Zora dikk knuffel voor jou.

We kunnen weer merken dat Ikdus er is! :D

Zo nu ga ik echt.

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    mieke geniet van je vakantie

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    veel plezier mieke!

nou meisjes hier is de verbouwing losgebroken hoor. ik heb nu drie mannen (hihihihihihih wel leuke foei kim je bent zwanger . ja maar kijkken mag toch? hihihihihihih) op zolder aan het werk om de dakkapellen te plaatsen en mijn man is ook aan het werk. hij moest de hele zolder leeghalen (op folder stond helft ) en de radiator weghalen etc etc etc. dus die zit nu met zijn pijnlijke mond te werken. echt #$%^**&%$#%.

nou dus word een dagje niets doen hier want kan toch niet naar boven. we gaan maar lekker lunchen etc hihihihihih

gr kim

12. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zo zo gister ff een half dagje gewerkt van 6 uur tot 11 uur 's ochtends daarvoor 3 dagen vrij en nu weer 3 dagen vrij pffffff je wordt echt moe van werken bij de ns hahaha
    mn doggies liggen alledrie voor pampus en ik zit nog in mn pyama beetje te surfen en te kijken op internet
    vandaag nog precies 2 weken oh hemeltje de zenuwen zijn echt slopend....
    zo net hunny de deur uit gewerkt, iedere ochtend is een beetje chaggie met zijn ochtend humeurtje en ik lekker blij doen....
    zijn bolletjes gebakken en gesmeerd, en hem hupsakee de deur uit gebonjourd....
    als beetje mee zit hoef ik alleen vrijdag, zaterdag, zondag en maandag te werken en dan begint mn VAKANTIE

13. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    goede morgen allen,

@ wicjuh: wat een geweldige foto.. echt super leuk/schattig

@jannegie: heel veel succes vandaag met de ego.. we horen het wel?

@ Mieke: fijne vakantie, geniet ervan

@Kimmi: welkom hier.

@ Zora: knuff...knuff...

Zo, ik ben er ook weer na een paar dagen veel werken. Vandaag lekker vrij, kan ik weer aan mijn studie beginnen. Maar eerst ga ik ff voor de tv hangen.

Liefs Anne

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    haha anne heb je ook al zo'n luie lekker dag? ik zit nog in mn pyama beetje te nietsen en bakkie thee te leuten

15. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    ik zit ook in mijn pyjama... ff tv kijken en dadelijk eens douche...
    Ben echt toe aan zo'n dagje niksen. Was gisterenavond zo moe op mijn werk.. hou echt een uitrustdagje hoor.

Groetjes

16. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    gelijk heb je hoor.... heb alleen altijd schuldgevoel als mn vriend van zijn werk komt en ik nog steeds geen bal heb gedaan... niet dat hij ermee zit hij doet altijd super relax

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ooooooooooooohhhh dat jullie dat kunnen. ik zit me hier helemaal te vervelen omdat ik niets kan doen. ik ga zo even naar het wc denk

18. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    ik ga zo wel wat doen hoor.. maar hou gewoon een relax ochtend...haha
    heerlijk toch. En ach, ik werk elke avond, dan hangt partner lief ook voor de tv...haha

19. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hahaha nou lukt me ook niet altijd maar soms heb ik echt van die dagen en dan heb ik gewoon ff nergens zin in
    heb ff een bolletje in de oven gegooid en rosbief gepakt hahaha lekker mezelf verwennen hahaha

20. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Nou ik ga snel douche... schoonzusje belde.. komt ff een bakske doen.... dus moet snel zijn.

Tot straks

Deel Deze Pagina