Hee zora, sterkte meis! Sterkte met je verbouwing kim. Je hebt tenminste wel leuk uitzicht Morgen komt de aannemer naar de badkamer kijken...
die pillen voor menstruatie verschuiven zijn bijna op... nog 1 zo om 12 uur en dan klaar en wachten op de rode duiveltjes... pies me helemaal lens van die pillen echt niet normaal... vanacht 4x naar de wc geweest hihihi mn vriend zei je bent nu oprecht een zeikerd
Goedemorgen meiden (ja, kan nog net ) Hier nog iemand die een lekker lui dagje aan het houden is.. Wat kan dat heeeerlijk zijn! (Ik ben ondertussen juist heel goed geworden in niks doen. Ik kon dat dus ook echt niet, ik moest altijd vanalles doen - van mezelf) @ Kim: jeetje zeg, nog ff snel een halve zolder leeg halen?! Veel succes met jullie verbouwing! En ga lekker genieten van je lunch straks! (en idd, kijken mag ) @ Iggy: spannend deze keer?!
ja tis afwachten he? spannnend hoor al verw8 ik zelf van niet alles is in de war geschopt pfffffff had postzegels gehaald maar joost mag weten waar ze gebleven zijn wordt ik zo pissig van he
morgen meiden, geen boeiend nieuws, nog steeds niet helemaal lekker. ga even stofzuigen zo en dan doe ik weinig verder.
Goeiemorgen dames, lang geleden dat ik hier heb meegeklets, inmiddels ben ik bijna uitgerekend en kan echt niet meer wachten... pfff... wel een hoop nieuwe zwangeren zie ik hier. Super!
Ik geloof dat ik dat gevoel ook zou hebben... Maar idd je weet t nooit Hahah.. (oeps, sorry!) Ik ken het..! Wrs iets te goed opgeruimd! Heb je ze ondertussen al gevonden? (hier zeggen ze altijd tegen mij: als je je kont ook niet vast had zitten, was je die ook nog wel een keertje kwijt...)[/quote]
Ja op zich goed, wel wat steekjes her en der, maar mag nog niet klagen. Moet zeggen dat ik het wel behoorlijk gehad heb met het zwanger zijn nu. Elke dag is me er een teveel.
@ onsukkie: Zat net ff stiekum in je album te gluren Maar wat een ontzettend mooie buikfoto's heb je! Gaaf dat t van de voor- en zijkant is! De babykamer is trouwens ook erg mooi!