Hey meiden! Ik ben er weer! De echo was prachtig! de baby bewoog al. Vooral één beentje en één armpje, echt gaaf! Bloeduitslagen zijn ook allemaal prima. We gaan het nu van de daken schreeuwen. Ben gewoon super zwanger en alles gaat goed komen. Ben wel heel moe nu, dus ga ff op de bank pitten. Dan maar even niet naar kantoor, hihi... Bedankt voor de rhesus uitleg, helemaal duidelijk nu. Over thee: ik drink nu veel pickwick elememts thee. Die heb je in drie smaken geloof ik en zijn cafeinevrij, staat op de verpakking. ´s Morgens drink ik twee kopjes koffie. Onsukkie, leuk dat je weer even komt kijken. Dat drijft de spanning voor ons op. Hoop dat je geen twee weken hoeft te wachten. Succes! Rebbel, veel plezier morgen! Dan zie je weer even waarvoor je rust moet houden .
Onsukkie. Prachtige buik heb je. Maar die vast nu wel in de weg. Maar geniet er toch nog maar van hoor. Straks ga je hem nog missen. Ik in ieder geval wel. Heel veel succes met je bevalling! Rebbel, mooie buikfoto hoor. Jannegie, fijn dat alles goed wat en nu het van de daken schreeuwen hoor! Daisy, leuke avatar van Sam. Wic, Wauw wat een leuke banner! Ikdus, stuur je even wat zon en voooral wat warmte deze kant uit? Veel plezier daar! Steenbokje, beterschap. Ben je nog gaan sporten gister? Iggy, nog 3 weekjes. Spannend! Al helemaal klaar met de voorbereidingen of nog bezig met de puntjes op de i? Remmar, veel succes op het wachtbankje. Voor degene die ik ben vergeten, sorry. Ik heb vandaag een abonnement genomen op de sportschool. Wil van mijn extra kilo's af. Nog 6 tot mijn gewicht van voor mijn zwangerschap en dan het liefs nog 5 extra om op een mooi en gezond gewicht te komen. Zal rustig aan beginnen en mijn buikspieren nog even wat rust gunnen ( zijn nog niet helemaal dicht).
Ja haha en dat bij 13,5 week. iedereen vraagt of er geen twee inzitten haha. Maar gelukkig was op de echo duidelijk te zien dat het er maar 1 is haha
Vier, naar de vier elementen . Maar ze zijn lekker... ik ben gek op Fire en Earth. Heb Air en Water nog niet geproefd.
goede middag ik ben er weer even. Net bij mijn ouders geweest er was een veulentje geboren, zo lief....
@ maranka nog maar 2 weekjes hoor geen 3! alles is geregeld alleen roy morgen nog ff de bloempies regelen
Aaah, wat lief! Mijn ouders wachten ook op een veulentje, van een mooie bonte shetlandpony. Hoop dat er een inieminie bont veulentje komt! Was het een merrie?
Gewone rooibos van de pickwick vind ik ook vies! Misschien dat je rooibos uit het reformhuis wel lekker vind, ik tenminste wel. Ik heb altijd van die losse thee, die je met een thee-ei moet gebruiken, die smaakt heel anders.. @ Tipp: als wat leuks gevonden dan? Vond het altijd erg leuk om uit te zoeken, zulke dingen! @ Jannegie: SUPER! @ markanka: Thanxx.. Ik snap niets meer van mezelf en mn cyclus.. maargoed, dat hebben zoveel vrouwen.. hihi.. @ Anne: lief! Zo schattig...
jep, en ook van een shetlander. Zal eens kijken of ik een foto in mijn album krijg. Heb ik net met mijn mobieltje gemaakt.
ik twijfel voornamelijk over de inrichting. De aannemer komt morgenavond kijken... en dan ga ik ook even met hem overleggen
Jaaaah, vind ik ook! Mijn mannetje denkt dat als we een dochter krijgen dat het dan een Stevie-type wordt. Dus zo´n stoere boerenmeid, haha!